Blog Widget by LinkWithin

Din ciclul "intotdeauna se poate si mai rau"

vineri, 11 aprilie 2008

Ei bine, da, am reusit - si o spun cu tot calmul de care mi-s in stare.

Cateva zile saptamana asta am avut in geanta si 1 pereche de pantofi, schimbata de cateva ori pe parcursul zilei cu cei din picioare, si pe alocuri sacoul, un tricou sau un pulover cu nasturi.

Cand mi-oi cara dupa mine zilnic pijamaua si uscatorul de par, voi fi atins inca o limita... ceva imi spune totusi ca ziua aia nu e chiar asa departe :(

Nota: nu, n-am masina; probabil ca daca as avea, ar incapea in ea tot necesarul si ne-necesarul existentei mele plina de tabieturi :P si anume, dupa principiul "melcul cu casa".

2 comentarii:

Lucian 15 aprilie, 2008 20:33  

geanta ta se numeste geamantan? :)

Rita 16 aprilie, 2008 00:36  

cum ziceam, la asa capacitate, chiar ar fi rusine sa ii mai zic poseta :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP