Blog Widget by LinkWithin

Inapoi acasa

miercuri, 16 aprilie 2008

Am facut ce-am facut si m-am intors; of course asta inseamna mai putin timp de scris, dar poate ca-i mai bine ca s-a terminat, ca asa o agitatie ce-a fost pe capul meu...
Nu jobul in sine, cat "transferul" - mai mari complicatii cu transportul propriei persoane n-am avut pana acuma.
A, si "gender & nationality mix-ups" - pfffff; adica asta a fost mai degraba de amuzament, dar..

Ce-am facut azi: am umblat brambura prin Sarajevo/ orasul vechi, m-am agitat foarte tare despre niste prostii pe care le-am executat chiar eu, am zburat cu totul peste 3 ore, si am asteptat prin aeroporturi aproape 2 ore, am citit in acest timp inca aproape o carte, am ajuns acasa si mi-am reluat viata exact de-acolo de unde o lasasem - adica m-am uitat la tv la 3 seriale in acelasi timp :D

Datorii in contul curent: post despre hoteluri + post despre bagaje + post despre viata si oamenii din Sarajevo

Acu ma duc sa ma scufund in cada, wash troubles and fatigue away...

As manca o pizza, mai ales fiindca proviziile mele se rezuma la 2 pere uriase, niste curmale deshidratate si cred ca in fabulosul frigider mai am niste felii de salam si niste castraveti murati !

Damn it, iar ma uit la seriale :D - prevad niste alte postari pe tema asta :D
Gata, fug in baie, ca sa prind sfaristul episodului ;)

5 comentarii:

Lucian 17 aprilie, 2008 10:57  

ma uitam si eu intr-o vreme la seriale, acum nici seinfeld nu-l mai prind duminica seara

Rita 17 aprilie, 2008 14:55  

Las' ca ma uit eu si pentru tine, si pentru alti cativa oameni :P de-acuma fac si predictii despre cum se-ntinde firul narativ - daca as avea cu cine, as face si concurs :D

Lucian 17 aprilie, 2008 23:41  

in liceu urmaream constiincios tanar si nelinistit. cred ca as prinde rapid firul narativ daca as vedea acum un episod, desi au trecut mai mult de 10 ani :)

Rita 18 aprilie, 2008 11:44  

Sunt sigura ca mare dezvoltare a subiectului nu s-a petrecut :P
Dar nu pot sa inteleg cum aveai rabdare sa te uiti, zau daca pricep !
Cand eram eu in liceu, matusa-mea avea un program de telenovele, cam asa cum am eu lista de seriale, si odata o vedeai ca lasa balta si mancare si tot si se ducea in dormitor, sa se uite pe intuneric la telenovele. Cred ca de-acolo mi se trage ca nu pot sa ma uit la TV cu lumina stinsa...

Lucian 19 aprilie, 2008 16:11  

tanar si nelinistit incepea pe la 3 dupa-masa. eu ajungeam acasa pe la 2 si ceva, imi faceam o portie mare de cartofi prajiti si ma uitam la serial in timp ce mancam. culmea e ca imi placea :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP