Blog Widget by LinkWithin

Miss Sarajevo

marți, 15 aprilie 2008

Sau mai degraba Miss Rita in Sarajevo :D
Dupa (mult prea multe) peripetii pentru o singura zi, sunt in Sarajevo.

Ce-am apucat sa vad:

  • multe, foarte multe, majoritatea blocurilor de locuinte au 15 -20 de etaje -zbuf! daca imi permiteti
  • orasul arata relativ aerisit - bine, fata de Bucuresti, cine n-ar arata - dar macar nu-s toate cladirile la marginea trotuarului
  • este ceea ce se cheama un oras pe dealuri si care acuma noaptea cel putin se vedeau foarte fain, pline de luminite
  • aproape de hotel am un rau - o sa investighez maine cum se cheama - care are multe si dese poduri peste el (si pentru pietoni, si pentru auto - de notat pentru primariile de pe langa Dambovita !); sper ca in directia de mers pentru maine sa si vaz niste lucruri interesante (will let you know ;) )
  • ne place la hotel (altetei noastre, fireste), dar se simte ca a fumat cineva aici la un moment dat - brrr, ce nas am !

"Notes to self" pe ziua de azi:

  • vezi ca desteptul ala de telefon programeaza alarma pentru a doua zi calendaristica si in acest context, ziua se schimba la 12 noaptea, nu cand te sui dumneata in pat
  • traiasca Europa, dar cand mai pleci de-acasa pe taramuri straine, chiar daca foarte apropiate, ai nevoie de pasaport !
  • chiar daca ai zis de 10 ori in minte "ia aparatul de fotografiat !", nu se pune decat daca numitul se si regaseste in bagaj !
  • mancarea de pe Austrian e mai buna decat pe Lufthansa - desi la amandoua aspectul te da jos din picioare
  • si tot de la Austrian - imi plac la nebunie uniformele rosii - cum zilele astea imi place rosu, daca aveam si niste pantaloni rosii, puteam sa zic ca-s de la ei (hee-hee)
  • cred ca am fata de sarboaica :D
  • si nume ! doamna de la pasapoarte m-a intrebat unde m-am nascut :))
  • da, tot mai pot sa citesc o carte in 3-4 ore ! (chiar daca nu e Harry Potter :D ), ceea ce duce la inca o nota - mai ia o carte in plus de-acasa, si-asa tot cari la bagaj

Cam atat... O sa revin cu un post despre camerele de hotel - plusuri, minusuri si capcane pentru neinitiati - adica pentru majoritatea.

Gata, la culcare, ca maine ma scol devreeeemeeeee - cum ziceam, atentie la alarma ;)

Nota de sub-sol: in ciuda orelelor inaintate, si a zilei destul de obositoare, sunt suspect de vivace si de joviala. Oare fiindca nu-s acasa ? :P ia uite numai ce de emoticoane si ce cuvinte sprintare, numai ca sa zic despre asta ! :)))

0 comentarii:

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP