Blog Widget by LinkWithin

Not a tech day !

joi, 17 aprilie 2008

Nu stiu ce-o fi in aer, dar toate computadoarele si mailurile/ siturile/ conexiunile merg ca naiba.

Bine, sa fiu in locul computerului meu de la birou, supra-aglomerat de toate prostiile pe care le am pe el (adica nu-s chiar toate prostii, dar e partitionat prost, ca programele chiar nu mai incap), sau in locul stimabilului Outlook, care fara arhiva si doar in Inbox (fara subfoldere, si sub-subfoldere) are aproape 1600 de mailuri, io una as fi cedat nervos de mult.

Acuma, na, crapa toate deodata, de nu mai pot sa trimit un mail, si sa mai scot un fisier dintr-un mail. Noroc ca am cunostinte de baza de suport tehnic, aka "tech support 1.0.1, for dummies": inchide tot, restart, deschide, asteapta sa se blocheze iar si ia-o de la capat pana merge :P

Noroc cu Ghita - make no mistake, Ghita este laptopul meu, si nu mai stiu cine l-a nasit :D, dar e de la mine din familie.
Lasa ca nici cu Ghita nu mi-e rusine: are niste probleme legate de alimentare, ca sta in priza si zice ca moare... La doctor cu dumneata, amice !
Saracu'... asta i se trage de la inundatie, si de la implicita schimbare a incarcatorului care a stat sub 10 cm de apa.

Asa ca acuma mi-s la doua tastaturi... Grea viata cu tehnologia asta, domne !

6 comentarii:

Lucian 19 aprilie, 2008 16:20  

tech support 1.0.1, for dummies stiu si eu. imi place cum suna, o sa-i invat si pe altii :) laptopu' meu are un singur dezavantaj, nu-i rezista bateria mai mult de 2 ore

Rita 19 aprilie, 2008 16:21  

2 ore ??! esti chiar norocos !
saracu' ghita, saptamana asta chiar merge la doctor !

Lucian 19 aprilie, 2008 16:50  

sa ma anunti si pe mine: ce zice doctoru', mai scapa? :)

Rita 19 aprilie, 2008 16:52  

la naiba - trebuie sa scape, chit ca se lasa cu incarcator nou, sau chiar si cu baterie noua ! [sper, in secret, ca nu va fi mai grav de-atat]
nu de alta, dar m-am atasat emotional :D

Lucian 20 aprilie, 2008 22:12  

ma intreb ce-o simti el pentru tine :)

Rita 20 aprilie, 2008 22:33  

loves me with all its heart and soul :)) si tocma' de-aia ma si calca pe nervi :P

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP