Blog Widget by LinkWithin

Pantofii mei nemtesti

miercuri, 16 aprilie 2008

Ma enerveaza foarte tare ! nu doar fiindca ma rod (si am o julitura care de trei zile ma tine cu plasturi.. ) ci si fiindca branturile se decoloreaza, si anume pe picioarele mele :(

Si ce incantata am fost cand i-am luat - sunt un model barbatesc, cu botul rotunjit si cu siret, si da, cu gaurele; daca erau bicolori ar fi fost niste ghetre de mare exceptie...

Si cand colo, ei ma enerveaza !

Dar lasa, ma voi razbuna: in planul de achizitii in perioada urmatoare avem o pereche de pantofiori rosii de lac - nici mai mult nici mai putin ! Traiasca Dorothy - desi n-as vrea sa plec in Kansas chiar acum..
Si ca sa demonstrez ca nu-i doar o alta hachita cu rosu, priviti alaturi ultimii pantofiori rosii :D de acum... cati ani sa fie ?! da, vreo 4-5

Continuarea - in alt episod ;)

0 comentarii:

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP