Blog Widget by LinkWithin

Ploua

marți, 15 aprilie 2008

Ploua sau in orice caz e asa o intunericeala de-ti vine sa dormi 3 zile si 3 nopti. Bine, eu as dormi oricum atata, chiar si soare sa fie...
Dar m-a murat putin, cat sa mi se increteasca parul - ca haina s-a si uscat :) si ma doare si capul de la foarte multa presiune, ca orasul asta e in galeata si toti norii se aduna aici capac si oricum am de termit o carte inceputa ieri prin aeroporturi - din care mai am 15 pagini ca sa aflu daca toata familia dezaxata moare de cancer si de SIDA*

Si daca se opreste ploaia si imi trece afurisita de durere de cap, ma duc la plimbare, na !
Dupa care la 7 ma intalnesc la cina cu niste oameni..
Asa ca mai subtirel cu scrisul, poate la noapte sa mai fie ;)


A, da, tot la Sarajevo, ca altfel de unde atata boierie ?!


*Douglas Coupland - Toate familiile sunt psihotice

0 comentarii:

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP