Blog Widget by LinkWithin

Poze de la Sarajevo (in sfarsit) si impresii de calatorie

duminică, 20 aprilie 2008

Intr-un final glorios, am descarcat, aranjat si comentat pozele de la Sarajevo - de fapt, nu, nu chiar pe toate. Cand o sa reusesc sa comunic cu telefonul meu ca lumea, de fapt sa il fac sa comunice cu Ghita o sa execut aceleasi operatiuni.

2 tips:

  • gasiti fata de la Austrian :D
  • si pe Matthew McConaughey :D

Cateva chestii pe care nu le-am povestit inca, sau nu in scris ;).

Orasul arata tare ciudat, pana la urma, sau cel putin in centru; intr-o parte arata ca un oras italian, cu biserici elegante, stradute inguste si o alee pietonala cu magazine cochete, fashion, de marca. Iar de la un loc incolo (intamplator chiar de la hotelul in care am stat), se transforma intr-un oras... turcesc ? cu bazar, moschei si minarete si tot tacamul.

In ideea celor de mai sus, daca nu ma insel, coform unei vederi pe care am cumparat-o, exista un "cartier latin" :D

Tot pe o vedere, da' pe care n-am cumparat-o, am vazut si cimitirul. De fapt l-am vazut si pe viu - kind of scary... Nu ma pricep la cimitire, in sensul ca nu stiu cu ce marcheaza musulmanii mormintele, in loc de cruci, dar cred ca asta era "cimitirul" - de dupa razboi adica - ca prea erau toate cele puse in ordine. Am vazut si un cimitir de-al nostru, de altfel, in drum spre aeroport.

Chiar daca la prima vedere oamenii s-au "potolit", cred ca mai au inca razboiul in sange - ca o intoxicatie care nu se mai duce... Si iese la suprfata cand te astepti mai putin. Si nu ma refer la urmele de gloante care se mai vad pe diferite cladiri din centru, ci asa, la oameni. O remarca inocenta poate sa genereze o reactie disproportionata, si gata conflictul. Am vazut intamplandu-se, credeti-ma, si contextul nu era deloc unul care sa invite la asa ceva... tristutz, zau, mai ales ca erau oameni tineri :(

Am fost intr-o seara, de fapt "in seara" - la un pub englezesc, sus pe un deal, care arata foarte fain. Din cate am inteles, ca n-as avea de unde sti, chiar arata ca un pub englezesc de-adevaratelea. Bancute mici de lemn, bere si alte "articole" englezesti, multe rafturi cu carti, de unde puteai sa imprumuti orice, cu conditia sa aduci ceva inapoi, un computer conectat la interner, o chitara si bineinteles un televizor orientat catre meciurile din campionatul englez. Ah, da, si un barman pe care il cheama Rooney :D

Am uitat sa zic si ca accesul era pe baza de sonerie, si nu poti sa intri decat daca cineva dinauntru te stie sau stii pe cineva dinauntru :P Locul avea si o curte interioara, care parea foarte draguta la lumina felinarului, foarte in panta si cu un leagan pentru zilele frumoase...

What else ? Ah, da... cireasa de pe tort, in timpul unei discutii, am experimentat si un cutremur :D simtibil, ca sa zic asa, mai ales ca eram la etajul 5, dar oamenii nu s-au impacientat deloc, ba chiar ne-au anuntat ca se intampla destul de des incat sa nu se mai ingrijoreze :P



5 comentarii:

Lucian 21 aprilie, 2008 22:28  

cam morocanoase pozele si cam mici. de ce nu ti-ai luat camera? de ce? :)

Rita 21 aprilie, 2008 22:35  

Pai.. morocanoase, fiindca, dupa cum ai vazut din cele 2-3 posturi de la fata locului, a plouat de-a rupt ! Si inca am avut noroc, ca s-a oprit ploaia si am putut macar sa ies pe-afara...
Oricum, in jumatatea a 2-a de poze, pe care nu le-am scos din telefon inca, cred ca a mai iesit un pic soarele. Stiu, astepti jumatatea a 2-a :)
De mici, nu-s chiar asa de mici, dar cred ca Picasa asa le face.
Iar de camera, ce sa-ti zic ?! cred ca a fost cel mai mic lucru pe care l-am ratat... :( invatatura de minte, pentru data viitoare !

Lucian 21 aprilie, 2008 22:39  

eu am crezut ca picasa asta e vreun alt nick de-al tau :))
nu sunt chiar atat de previzibil, habar nu aveam ca mai ai un set de fotografii :)

Rita 21 aprilie, 2008 22:42  

Nu sunt eu aceea :D nu si de data asta...
Si sa nu-ti imaginezi ca Flickr e cu mult mai generos :P

Vezi ca nu citesti cu atentie - acush te pun sa faci rezumatul :))

Lucian 21 aprilie, 2008 23:48  

nu ma impiedic in detalii :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP