Blog Widget by LinkWithin

Scrisori

duminică, 6 aprilie 2008

Zic scrisori, dar mai bine ziceam scrieri, ca mai degraba e genul ala de text. Bits and pieces, vorba ceea :) exercitii de stil, mazgaleli pe computer, mesaje despre si de la mine catre lume, de toate !

Sa lasam motivatiile, si sa-i dam drumul.
Azi e duminica, e frig si urat rau afara si ma incearca o raceala - a treia in ultimele 6 luni, dar sper sa nu ma puna si asta jos; da-da, ma imunizez, dar stiu dinainte ca nu foloseste la nimic.
In afara de raceala, am o gramada de chestii de facut - iarasi vorba ceea, things to do people to see, I'm a busy bunny :P si oricum, in afara de raceala tot n-am chef sa intreprind nimic. Mi-i lene, zau !
Si tot in afara - tare as vrea sa merg la film, sa ma duc la o cafea - sau mai bine un ceai - sa ma intalnesc cu niste oameni (people to see, you know..) dar si de asta parca tot mi-i lene..
Am sa dau mai incolo raportul despre daca m-am apucat de treaba - deocamdata doar am dat drumul la masina de spalat ;)

2 comentarii:

Lucian 17 aprilie, 2009 11:19  

adica asta a fost primul tau post? nimic de genul "asta e primul meu post"? :) cam abrupta intrarea asta. auzi, dar eu de unde te stiu si de cand? ia zi :)

Rita 17 aprilie, 2009 11:39  

Pai... da, n-am scris asta e primul post, ca mi se parea asa, o inaugurare oficiala, ceea ce nu prea era cazul :)

Nu stiu de unde ma stii - eu te-am gasit pe la Maria si te citeam inainte sa incep sa scriu. Si cred ca prima data ai comentat la postul cu Sarajevo.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP