Blog Widget by LinkWithin

Si dadu in lume/ O ploaie cu spume...

marți, 22 aprilie 2008

Zut, alors ! Iaca ploua iar, si nu asa, oricum, ci cu spume, cum ziceam... Cu multi bulbuci si cu vant si cu intunericeala terrribila ! Am mai vazut o ploaie de-asta, in vara, acu vreo 2 ani. Eram in balcon la birou si nu mai nimeream usa cand a inceput sa ploua !
Cum ziceam cuiva mai devreme, asta ii vreme de stat in pridvor, uitat la ploaie, beut un vin fiert - hai, fie, si-o cafea, si gandit aiurea la alte alea...

Later edit: Pana m-am miscat eu sa scriu 3 randuri, s-a mai luminat. Cred ca mai ploua, ca nu reusesc sa vad bine prin geamurile nu tocmai curate si aburite :) Ceea ce inseamna si ca e cam racoare afara...
Bine ca nu trebuie sa stau foarte tarziu la munca din cauza ploii ! Stau din alte cauze, fireste, dar asta deja nu mai are importanta ;)

Si pana nu uit, aseara, adica as'noapte, cand am iesit afara, in asteptarea taxiului care sa ma duca acasa, aerul era caldut si mirosea foarte fain a salcam inflorit si a iarba cosita iar luna se vedea ca o farfurie galbena - luna plina, deh ! [cat romantism, zau !]
Cred ca de-aia dorm eu foarte prost si ma trezesc greu si tarziu dimineata... Bine, oricum ma trezesc greu si tarziu, dar macar de data asta pot sa dau vina pe luna :D [gata si cu romantismul :P]

1 comentarii:

comanu 23 aprilie, 2008 00:27  

si dadu in lume / o ploaie cu spume...
si dadu in noi / o ploaie cu boi...

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP