Blog Widget by LinkWithin

Unul rapid

marți, 15 aprilie 2008

ca nu ma pot abtine :D

  • tot mai ploua - pauza plimbare
  • am terminat cartea, n-am inteles daca indivizii au murit...
  • ma uit (a se citi "aud zgomot de fundal si mai arunc cate o privire") la telenovela ruseasca de epoca, subtitrata in ceea ce imi imaginez ca e sarba - sau bosniaca, si bineinteles ca nu inteleg o iota
  • inca am suficienta treaba - si de ramas - dar n-am nici un strop de chef, deci cum ziceam, poate la noapte...

13 comentarii:

comanu 15 aprilie, 2008 19:44  

nu uita de poze.
am zis.

Rita 15 aprilie, 2008 19:49  

Inteles, 'traiti !

Lucian 15 aprilie, 2008 20:39  

pai cum n-ai inteles daca aia din carte au murit? ai citit-o in 3-4 ore, nu-i asa? spune drept... :)

Rita 16 aprilie, 2008 00:46  

lucian: pai, sfarsitul cartii ii cam in coada de peste (de fapt, ce sa vezi, ca e in coada de cometa :D)
eu cu mintea mea, zic ca n-au murit (dar nu zic de ce, poate vrea careva sa si citeasca), dar nu se zice in cuvinte, plus ca mi se pare un final cam prea banal, a se citi fericit, fata de masina de nenorociri care li se intampla alora prin toata cartea..
stii, ca un film bun, adica BUN, in care el si ea se casatoresc si traiesc fericiti pana la adanci batraneti
again, banal, si total neverosimil, zic..

Rita 16 aprilie, 2008 01:18  

comane, ai retinut ca nu am aparatul de pozne la mine, da ? ca sa fie clar pentru toata lumea, nu de alta..
deci maxim poze intunericite cu telefonul uricios care nu ma trezeste cand trebuie;
dar pot sa pun niste poze din.. sa vedem, montreuz, si, poate, hanovra, ce-i drept ambele seturi vehci ;P

Lucian 16 aprilie, 2008 10:43  

ia sa citesc si eu cartea asta, ca imi plac sf-urile, mai ales daca au si un happy ending :) not...

Rita 16 aprilie, 2008 10:48  

lucian: astept sa facem schimb de impresii :D sau sa-mi zici ca nu-s in stare sa trec peste pesimismul innascut (hee-hee) si sa accept miracolele zilnice (hee-hee-hee)

Lucian 16 aprilie, 2008 10:56  

Douglas Coupland - Toate familiile sunt psihotice
o sa caut cartea asta prin librarii astazi, dar spune-mi mai intai daca are vreo legatura cu psihologia sau filozofia. ma uit mai bine la titlu si cred ca are, nu-i asa? :)

comanu 16 aprilie, 2008 11:18  

poze de telefon, nu vrem!!!
nu vrem poze de teleeefoooon!!!

Rita 16 aprilie, 2008 22:53  

lucian: n-are legatura cu filozofia, mi-ar placea, dar nu cred ca-s asa de isteata :P; e literatura, dar daca n-ai chef de dramele altora, nu te apuca ;)

comanu: toooo, late, poze de telefon it is ! n-a mai plouat azi, asa am putut sa le si fac; sper sa vada ca lumea..

Lucian 17 aprilie, 2008 11:00  

ne prinde bine sa citim cateodata despre dramele altora, le fac pe ale noastre sa para mai usoare. nu ca am trai vreo drama :)

Rita 17 aprilie, 2008 15:00  

[mama, dar ce succes a avut asta rapid !]
lucian: n-as prea fi de aceeasi parere... ca ni se par ale noastre uriase, oricat de mici ar fi, asta da; dar daca ai ghinionul sa fii o persoana "burete" si cum-necum iti asumi dramele altora, nu mai e asa o usurare
hai, ca dam in filozofie :P si e abia miezul zilei, iar io nu mi-am luat doza de cafea..

Lucian 17 aprilie, 2008 23:43  

iaca acum e miezul noptii si eu imi iau portia de somn, deci nu mai comentez nimic :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP