Blog Widget by LinkWithin

Am venit, dar nu mi-am revenit

marți, 27 mai 2008

Missed me ? :P
Cateva rapide, ca e dimineata deja, si maine, adica azi, am sedinta:

  • evident, EVIDENT, ca m-am culcat foarte tarziu, dar de data asta n-am pierdut avionul
    m-am intalnit in avion cu un tip PR-ist, care stie o gramanda de povesti despre multe treburi.. s-a dovedit ca el pierduse avionul de dimineata, si ca ne vom intalni si la intoarcere
  • am intarziat o ora la decolare, ne-au tinut in avion, iar stimabilii de la Czech nu au catadicsit sa ne anunte decat dupa 45 de min, despre ce se intampla, si despre cat mai dureaza aventura - a propos de PR, i-am afurisit impreuna cu amicul
  • am prins totusi avionul in Praga, dar bagajul meu - nu !
  • asa incat, desi a prins urmatorul avion in aceeasi seara, costumul meu si-a petrecut noaptea, la inghesuiala, in aeroportul din Bruxelles, fiindca functionarii de-acolo nu lucreaza dupa nu stiu ce ora - in timp ce bagajele se ratacesc, desigur, la orice ora..
  • costumul si cu mine ne-am intalnit fix joi dupa pranz, cand nu mai avea nici o utilitate in ochii mei, intrucat m-am dus la intalniri cu hainele de pe avion (noroc ca ma preocupa tinuta si pe avion, cat de cat..)
  • superioritatea (un termen foarte "moale") pe care vesticii o simt fata de estici (la modul european vorbind) este toata, TOATA, acolo, la locul ei - foarte dezamagitor :(
  • desi am umblat un pic prin City 2 [un fel de Unirea din Bruxelles], am reusit sa imi cumpar din alta parte o jacheta simpluta si draguta, al carei unic merit este ca e albastra :P si nu am gasit, ca sa zic asa, picior de pantof sau de poseta care sa ma atraga - nu ca mi-as fi propus, numa' asa, ca idee
  • am facut o mega-achizitie de 9 carti de Agatha Christie, in franceza, format "de poche", pentru care am stat de 2 ori la coada la FNAC [un fel de Diverta de-al lor] - chiar daca s-a dovedit ca pe una o aveam si in romaneste [una din cele aproximativ 30 de carti...]
  • daca as fi avut bani - si loc in bagaj - jur ca imi luam integrala de 14 volume uriase !
  • am umblat un pic prin Brux - vezi pozele aici - care este un oras normal, cu multi oameni, cu zona intesata de birouri, europene in general, si cu zone verzi, cu cladiri cochete si cu cladiri impozante, dar si cu palat, gradina si galerii regale, si cu oameni de toate felurile, zau !
  • l-am vazut pe Mannechen Piss - care cu ocazia festiva a vizitei mele :P era imbracat in costum - si anume unul oferit de Rotary Club [vedeti-l intr-una din poze]
  • toate cladirile care au ceva aurit pe ele, guess what, sunt chiar aurite
  • desi am umblat aproape o zi intreaga brambura, n-a fost nevoie sa imi fac pantofii
  • n-am baut decat o gura de bere - Leffe, neagra - am o problema cu chestiile spumoase, nu beau decat bere nemteasca nefiltrata, de preferinta, deasemenea neagra
  • am mancat Gauffres - "de Bruxelles" si "liegeoises" - va sfatuiesc pentru liegeoises, din strada, mult mai bune ;)
  • am fost si la Atomium – deasemenea identificabil in poze – nu mi s-a parut prea spectaculos
  • am ratat intrarea la mini Europa Village (intrare pana la 6, daca vreti sa mergeti, 12 Eur intrarea) – desi as fi vrut sa vad, si cred ca ar fi fost interesant
  • n-am reusit sa citesc decat inca vreo 20-30 de pagini din Orbitor, ca la intoarcere fireste ca am citit Agatha Christie
  • mi-am cumparat pentru citit pe drum - si nu m-am atins de – Margaret Atwood – Femeia comestibila; ramane pe alta data
  • am cumparat din aeroport des chocolats et biscuits belges de mare exceptie !
  • m-am intors acasa si m-am enervat peRomania inca din Otopeni, fiindca am sunat de 3 ori dupa taxiul comandat
  • am nimerit cu amandoua picioarele intr-un morman de chestii nefacute, mailuri neraspunse, sedinte, intruniri, discutii, drept pentru care scriu acestea la aproape 6 dimineata, eu trebuind sa ma scol la 8.15, ca am sedinta, of course, de la 10 !

La naiba ! imi vine sa plec inapoi cu primul tren...


13 comentarii:

Maria Coman 27 mai, 2008 10:25  

da, bruxelles-ul nu e bun de shopping. noroc ca mai prinzi un h&m pe ici pe colo. altfel orasul e placut, eu m-am obisnuit cu el

Elena 27 mai, 2008 10:40  

Vad ca ai avut vreme buna, asta e avantajul plimbarii de primavara. Si pe mine m-a dezamagit rau de tot atitudinea lor gen: "da' aveti si asta? oaaaa, da' beti si cafea? da' aveti si masini?" si multe multe, cred ca de asta nu imi doresc sa ajung decat in vizita, nu si la vreun stagiu. Eu nu le suport mancarea, si imbracamintea mi se pare ingrozitor de scumpa. Mi-a placut mai mult in Gent, Aalst si m-am hranit doar cu praline si ciocolate:))) Aici exceleaza, e clar!:P

Rita 27 mai, 2008 14:00  

Maria: langa City 2 ala de care ziceam, exista o Strada Noua - adica Rue Neuve, pliiiina cu magazine si magazinase, unde am numarat vreo 5 (da, cinci) H&M ! Drept sa zic, ori nu ma potrivesc eu cu stilul, ori nu stiu care-i explicatia, dar nu-s asa incantata de ei...

Elena: daaa, vremea a fost super-faina - ziua soare si un pic de vant, dar foarte fain pt. plimbari aiurea, iar sambata noaptea a plouat, nu asa de rau ca pe la noi, dar destul.. Iar ala cu superioritatea de m-a ultragiat pe mine era British (d'oh!) de o anumita varsta, probabil conservator.. Bleah !
Nu ma pot exprima despre mancare, fiindca in afara de o supa frantuzeasca (foaaarte buna) si un gratar si niste paste italienesti, de la care mi s-a si facut rau, am mancat doar la prietena mea acasa ;)

ritchiu 27 mai, 2008 17:47  

hmm, bine ai revenit! hai că a fost bine per ansamblu. :D

Lucian 27 mai, 2008 19:10  

in concluzie, a fost frumos la bruxelles :). mie mi-a placut si nici macar n-am fost acolo :). mi se pare mie sau ai cam multe sedinte? 9 carti de agatha christie?????? nouaaaaaaaa?

Rita 27 mai, 2008 22:03  

Ritchiu: multam :) da, cred ca a fost... mai vreau, dar fara peripetii si fara munca, fireste.

Lucian: Deh, unii cu sedintele, altii cu drumurile :P daaaa, 9, cum am zis as fi luat si mai multe, atata a incaput in bagaj si in buget :P

Maria Coman 27 mai, 2008 23:50  

stiu de rue nuewe, e singura acceptabila acolo

comanu 28 mai, 2008 15:48  

cu cehii ai zburat?
mare greseala. cea mai mare.
bine ca esti intreaga.

Rita 28 mai, 2008 16:17  

Comanu: hai ma, chiar asa ?! io nu stiam chestii din acestea despre dumnealor... dar acuma, va mai trebui ceva pana sa ma convinga de buna lor credinta si de bunele lor servicii !

Lucian 28 mai, 2008 19:54  

pai atunci trebuie sa citesc si eu ceva de agatha, ca mi-a scapat pana acum. ce-mi recomanzi?

Rita 28 mai, 2008 20:20  

Lucian: :)) bag seama ca ai incredere in gusturile mele literare :P pai.. ce sa zic, un clasic ? 10 negri mititei ? Nu stiu daca s-a reeditat de curand, dar daca nu gasesti, oricare din acestea http://www.rao.ro/autor.asp?id=371&pg=2&ord=3&did=0
Daca vrei, iti daruiesc dublura mea in franceza ;;) [sper ca n-ai pus deja mana pe o carte sa mi-o arunci in cap :P]

Lucian 28 mai, 2008 23:12  

:))) n-am nimerit la conquiztador cine e autorul cartii 10 negri mititei. acum stiu. o voi face rost, sunt curios ce are femeia asta. je ne parles pas francais :))

Rita 29 mai, 2008 01:51  

Ai vazut ce lume mica ;;) cu conquiztadorul, adica! Dublura mea franceza e alta, oricum. Nu mi-am luat "10 negri fiindca stiu deja despre ce e vorba si "whodunnit" si am preferat ceva fresh. O sa o iau pentru completarea colectiei, mai incolo... " Pentru ca am si in romaneste, fireste, vreo 30 dintr-o colectie cu coperti colorate, asezate in biblioteca in ordinea culorilor din curcubeu ;;) plus cateva reeditari de la RAO, noi, fara sa le repete pe celelalte...

Femeia, Agatha, ura sa spele vase, ca si mine, de aia imi si place de ea. Si in autobiografie, cred, zice ca de la spalatul vaselor i-au venit cele mai grozave idei despre crime :) Nu e clar incotro ma indrept ?! :P

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP