Blog Widget by LinkWithin

Bagaje...

duminică, 18 mai 2008

Miercuri plec. La Bruxelles, si cu treaba, dar si in vizita ;;) adica o sa pic pe capul prietenei mele care sede si lucra acolo :P
Am o cariera intreaga in spate de ratat avioane (doar de vreo 3 ori, dar raportat la numarul total, e destul) - ultima data cu ocazia Sarajevo. Asa ca m-am gandit foarte serios sa incep bagajele de azi, ca parca vad ca marti noapte iar ma culc super-tarziu si nu ma trezesc la timp - pentru drumul catre aeroport adica...

Fiindca de la bagaje incepe totul - am constat ca de fiecare data cand am plecat pe undeva am uitat cate ceva acasa, mai mult sau mai putin esential - si fiindca Internetul este un bun prieten care stie tot ce nu stiu eu sau reusesc sa uit, am cautat ajutoare :
- chesiunea esentiala si determinanta : vremea (v-am zis ca-s obsedata..)
- bagajul propriu-zis, cu 2 referinte: business si vacanta

Bine, dat fiind ca am 1 zi jumate de intalniri si 2 de "leisure", lucrurile nu-s chiar asa de complicate. Sa fim seriosi, nu-s chiar "femeia globetrotter" :P

Ce trebuie sa nu uit sa iau ( a se citi "am uitat cu diverse ocazii"):

  • incarcatoarele de la laptop, telefon, aparat foto
  • aparatul foto itself :D
  • pasaportul - da, mi s-a intamplat ;;)
  • pieptene si peria de par si uscatorul
  • papuci de baie - si un prosop suplimentar, nu strica niciodata
  • si probabil alte chestii pe care fix in acest moment le-am uitat :D

[ Foarte utile articolele despre bagaje, tocmai am citit mai atent; doar ca nu zic nimic de papucii mei de baie, nici de pasaport sau de aparatul foto :P]

A, da, si carti & reviste petru avion si aeroport si pentru noaptea tarziu cad toata lumea doarme.

Deocamdata atat. Ma mai gandesc eu la niste chestii..

20 comentarii:

ritchiu 18 mai, 2008 23:22  

la bagaje, nu mă bag. la vreme, îţi recomand şi weather : http://www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/tenday/BEXX0005?from=search_10day o cam nimeresc oamenii. ;)

Rita 18 mai, 2008 23:32  

Hmmm, e o variatie foarte mica fata de Accuweather - my official provider - dar oricum, n-o sa umblu cu termometrul dupa mine pe-acolo ;) Sper sa nu ploua decat "lightly" ;)

Lucian 19 mai, 2008 07:21  

rita, iti faci prea multe probleme... si ce daca uiti tot felul de lucruri esentiale, viata e frumoasa in continuare :)

comanu 19 mai, 2008 10:05  

mama
ce te mai plimbi.
bruxelles e asa un urat oras frumos.

Rita 19 mai, 2008 11:18  

Lucian, cred ca sunt un pic - sau mai mult - control freak. Imi dau silinta s-o las mai moale, pe cuvant, dar dupa aia parca vad ca iar ma certi ca am uitat aparatul acasa :P

Comanu: eeee, ce-oi fi vrand acuma :P nu pot sa fac si mofturi despre unde am treaba. Si sa stii ca spre deosebire de altii chiar nu ma plimb. Ia intreaba-l pe Lucian cati kilometri face el saptamanal :D

Lucian 19 mai, 2008 18:01  

mai, nu se compara kilometri romani cu cei belgieni, nici pe departe

Rita 19 mai, 2008 18:08  

Pai da, nu se compara :P ca unii-s in avion, si ailalti in masina, si ca primii sunt intamplatori si rari si ceilati frecventi.. [iar eu sunt un pic... deruta(n)ta, ca-ntr-o zi de luni, de]

Lucian 19 mai, 2008 20:05  

luni a trecut deja, mai e putin si vine weekendul :)

Rita 19 mai, 2008 20:07  

Iar avem discutia cu week-endul inceput de luni?! :)) Unde-i Miki, sa ne explice cum sta treaba..

Lucian 19 mai, 2008 22:28  

miki s-a dereglat din cauza weekend-ului petrecut la mare :). gandeste-te, maine trece repede, miercuri o dam la scaldat, joi nu se pune iar vineri e deja weekend :)

Rita 19 mai, 2008 22:30  

Cu observatia ca eu miercuri sunt prin avioane, si ca imi termin treaba la Bruxelles joi seara, da, vineri chiar e week-end ;)

Lucian 19 mai, 2008 22:39  

pai vezi? fericito...

Elena 20 mai, 2008 09:18  

Azi e luni-bis (daaaa????) si de maine... gata, e weekend:D
De cand am descoperit ca vesnic uit cate ceva acasa daca plec din zona, m-am linistit! Oriunde as merge, gasesc ce imi lipseste! Ma relaxeaza gandul ca nu fug pe o insula pustie si am sanse reale sa completez lipsurile din orice market/mall/farmacie, ce-o fi:))

ina bixade 21 mai, 2008 03:16  

Eu sint f. organizata.(mai ales cind e vorba de calatorie peste Ocean, spre ex). Organizata in sensul ca imi fac o lista lunga din care nu uit nimic. Ma gindesc si la cel mai mic detaliu, cum ar fi dopurile de urechi pe care mi le introduc in timpul zborului, sa nu aud zgomotu' de la motor, sa pot dormi un pic:) Problema la mine este cind trebuie sa le aranjez in valiza. Nu am rabdare deloc, le inghesui bine si apoi valiza ramine cu gura cascata, nu pot sa o inchid. Uneori ma sui pe ea, o fortez, ametesc, ii mai trag un picior si pina la urma sfirsesc in a le lua una cite una si sa le aranjez cu migala de ma ia cu transpiratii:) E un mare chin ptr. mine. Acum ca veni vorba de valize, miine tocmai asta trebuie sa ma apuc sa fac: ditamai valizoaia...eee, este ptr. o destinatie de 10 ore:) Mi-e si groaza cind ma gindesc. Tine-mi pumnii, draga Rita Aurita:)
PS: Cum habericanii astia se gindesc la toate (asta imi place in America the beautiful, totul este gindit) mi-am luat o chestie special ptr. valiza: cica space saving packing system: just pack, roll and go! e o chestie din plastic care tre sa o bag in valiza si face nu stiu ce minune... cica it creates up to 75% more space si organizeaza mai bine lucrurile. Sper sa ma duca capu' sa inteleg ce vor ei sa zica cu chestia asta. uuh, am plecat acum ca m-am intins la vorbaraie aici pe blog la tine. Drum Bun si tie!!! Ina New-Yorkina o saluta pe Rita Aurita:)

miki 21 mai, 2008 23:52  

azi e mercuri, nu? deci faza cu drum bun a picat :) dar distractie placuta ramane! mai ales ca e asa dragut acolooooooooo!

Rita 23 mai, 2008 11:10  

Elena: bagajul a ajuns in posesia mea dupa 24 de ore de la plecare, asa ca m-am agitat degeaba, ca tot n-am avut ce mi-a trebuit :P Noroc ca stau la prietena mea si mi-a dat ea ce mi-a lipsit :(

Ina: la mine s-a fost asa tragic tura asta, dar mi s-a intamplat si mie cu ne-inchisul valizei, de unde si listele de chestii de pus in bagaj. Drum bun si tie - inteleg ca vii in Romania ? Rabdare si nervi de otel - nu neaparat legat de Romania :P dar asa, preventiv ;) Tine-ma la curent cu bajagul minune, tare-s curioasa cum functioneaza !

Miki: O urare nu-i niciodata in plus, multumesc :) si apoi mai e si drumul de intors !

Lucian 26 mai, 2008 23:04  

am inteles ca mai e si drumul de intors, dar nu se simte ca te-ai intors :)

Rita 26 mai, 2008 23:06  

Am venit, dar nu mi-am revenit :))

Lucian 26 mai, 2008 23:48  

deci nu mai vroiai sa te intorci. te inteleg :)

ina bixade 02 iunie, 2008 18:37  

a fost cumplit cu bagajele mele, si la dus si la intors am platit 80$ caci am depasit greutatea permisa:) asta este....chestiile alea din plastic de care ziceam, sint intr-devar bune, chiar daca nu le-am folosit chiar cum indicau ei. Nervi de otel am avut nevoie cind am intrat in Bucuresti si m-am speriat de traficul penibil:) dar detalii pe my blog:) si desigur, fotografii in peisaj romanesc....

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP