Blog Widget by LinkWithin

Despre fotbal - ca doar ne pricepem cu totii ;)

miercuri, 7 mai 2008

Urrrraaaaa pentru Cluj ! Nu vreau sa super pe nimeni, mai ales pe prietenii mei stelisti, dar din cauza lui Gigi, si mai ales dupa modelul "tinem cu cei mai mici" ma bucur foarte tare ca a luat Clujul campionatul !
In rest, pacat ca pasiunile legate de sportul asta "dau" in niste chestii tare aiurea - v. "bricheta 2" de la Galati si imaginile de la Cluj de dinainte de meci :(
Asta asa, ca sa imi dau si eu cu parerea ;)

3 comentarii:

Lucian 07 mai, 2008 23:40  

mi-ai luat-o inainte, dar se pare ca avem aceleasi pareri despre subiect :)

Rita 07 mai, 2008 23:50  

Cam da, avem :) eu am evitat sa intru in chestiuni de politichie, dar zau ca-s de acord !
No, sa le fie de bine, ca-s faini baieti ! sau mai bine sa zicem "bons tipos" :)) (sper ca am nimerit-o, ca portugheza nu e punctul meu forte :P)

Lucian 08 mai, 2008 22:50  

Exac, sa le fie de bine. Eu astept sa castige si Sibiul campionatul. De popice, ca la altceva nu suntem buni :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP