Blog Widget by LinkWithin

Din nou, not a tech day !

vineri, 30 mai 2008

Desi m-am mutat cu biroul de... da, azi e fix o luna, tot n-am rezolvat problemele logistice. Asa ca azi o sa fiu cu situl "corporate" pe jos si cu mailul in aer, si in plus nu am ton decat in aparatul care are si telefon si fax, si care nu e pe biroul meu, fireste..

Dat fiind ca majoritatea activitatilor mele din birou sunt legate de mail si de site si de telefon, cred ca as putea foarte usor sa inchid biroul si sa plec acasa pentru restul zilei. Cei drept ca Internet am, deci pot sa ma dau pe situri si pe bloguri si sa pierd vremea aiurea. Dar ma intreb daca e cazul sa raman la serviciu ca sa comit aceste chestiuni ;;)

Ma mai gandesc ce sa intreprind...

Later edit: Se putea sa imi iasa mie ploile ?! (fara legatura cu meteo) E musai sa stau aici tintuita sa supraveghez lucrarile tehnice ! Beurk ! Noroc cu lucratorul tehnic, daca intelegeti ce vreau sa zic ;;)

6 comentarii:

comanu 30 mai, 2008 13:07  

in cazu asta eu zic sa pleci in lume.
sa ceri azil tehno.

Rita 30 mai, 2008 13:24  

Iote ca la asta nu m-am gandit pana acu'... Deci, da, vrem ! Trebe sa iau si viza, sau ceva asemanator ? [nu stiu cum e asta cu azilul, n-am mai practicat] Si daca da, si daca nu - unde fac cererea ? Se egzista vreun consulat sau asa ceva ?

ritchiu 30 mai, 2008 17:35  

supervizeeezi...oau :))

Rita 30 mai, 2008 17:38  

Nu supervizez nimic, ma jur ! Doar dau din cap a intelegere la ce zice baiatul :P si de fapt stau ca sa nu las baiatul singur aici, ca daca as pleca ar trebui sa incui, si nu pot sa ii las cheia.. brr, numa cand zic si ma iau ametelile... dar hai ca termina, si o sterg acasa acushica :D

Lucian 31 mai, 2008 14:00  

pana la urma tot la lucru ai ramas. de parca ar fi vreo surpriza :)

Rita 31 mai, 2008 14:05  

Oh, dammit, I lost my power to surprize ! :P sa stii, Lucian, ca am plecat chiar devreme pentru o zi normala de lucru ;)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP