Blog Widget by LinkWithin

Downshifting pe paine

duminică, 4 mai 2008

Cred ca e de la lenea omniprezenta, cu ocazia diferitelor zile libere. De vreo 2-3 saptamani (lene cu anticipatie) nu mai am chef de nimic. De nimic, adica nimic de serviciu. Nu am chef nici macar sa ma duc pana acolo, dara-mi-te sa mai si intreprind ceva...

Sunt obosita, cronic, ma ocup incontinuu de chestii serioase si "grele", n-am nici cea mai mica tragere de inima.

Imi vine sa ma apuc de dansuri, de pictura, de scris romane, de cusut rochii - as face o treaba buna cu toate :P as pleca in concediu, as vizita toata tara si toata Europa, as face o tona de poze si as deschide o expozitie cu ele; vreau sa port haine colorate si fistichii, sa ma dau in leagan, sa ma duc la film si in parc. Uite-asa !

Si mai am multe-multe proiecte sau chestii mici-mititele de facut, de inceput, de terminat...

Dar maine e luni, si am de umblat aiurea, si la meteo zice ca ploua toata ziua... trist, foarte trist !

11 comentarii:

ina bixade 05 mai, 2008 03:21  

Ce dragut!!! Si mie mi-ar placea sa ma apuc de dans si pictura, dar nu ma pricep la niciuna:) I have no artistic-creative skills, sarmana de mine...iar de cusut chiar si nasturi... si acolo sint dezastruoasa:)

Rita 05 mai, 2008 04:12  

Ina, nu te gandi ca m-as trasnforma in vreun geniu artistic :D dar cred ca m-as simti mult mai fain daca mi-as explora latura artistica mai mult ;)

ina bixade 05 mai, 2008 15:46  

Mie mi-ar fi placut sa fiu balerina...mi-am luat rochita de balerina doar asa de fantezie...dar nu pot sta pe virfuri, ma duc de-a dura:) Bine, Rita Aurita, have a great day!!!

Lucian 05 mai, 2008 18:25  

bine bine, am inteles ca ti-e lene, in ultima vreme doar despre asta scrii :)
de unde, de ce, cine si cand - astea sunt intrebarile legate de numele tau: rita aurita :)

Lucian 05 mai, 2008 18:26  

ina, acum mi-am dat seama ca in poza cu castronasul in cap chiar aratai ca o balerina :))

Rita 05 mai, 2008 20:11  

Lucian, o fi de la lene :D dar nu inteleg ce ma intrebi. De ce ma cheama rita (aurita), sau cum ? Ca alelalte, tipic gazetaresti (imi aduc aminte de la scoala, na), dar "de unde" si "cand" ?!
Daca imi detaliezi, promit ca-ti raspund ;) poate chiar un post intreg :P

Lucian 06 mai, 2008 22:23  

da, de ce te cheama rita aurita. intrebarea asta mi-a venit de la ce a scris ina: "bine rita aurita, have a great day!!" :)

Rita 07 mai, 2008 00:20  

Nu ma cheama aurita :) si nici macar rita, dar foarte imi place cum suna :D pregatesc un post, ramai pe receptie ;)

Lucian 07 mai, 2008 12:38  

si eu care credeam ca macar rita te cheama :))

Rita 07 mai, 2008 14:30  

Adica cum adica ?! ce vrei sa spui, ca nu e posibil sa cheme pe cineva Rita ?? ce afront :P
Stiu ca suna din alta vreme, dar mie-mi place :)

Lucian 07 mai, 2008 20:13  

Nue nici un afront :)). Rita e un nume de sine statator sau o derivatie din alt nume? Si de unde vine? Unde e postul ala cu explicatii? :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP