Blog Widget by LinkWithin

Lene

vineri, 2 mai 2008

Infiorator de lene chiar, fie ea si pentru traditionala lene de 1 mai. Pur si simplu n-am avut chef - nici de calculator/internet, nici de scris.. nimic !
Ce-am facut intre timp :

  • am fost pana si m-am intors -evident ! - de la Galati, via Tudor Vladimirescu (da, aia cu inundatiile)
  • am mutat biroul - daca are careva nevoie de consultanta, sa ma intrebe pe mine - ma pricep la operatiuni, pe cuvant !
  • am mancat primele capsuni pe anul asta :D

Gata, atat, ca mi-i lene zau :P [plus ca ma uit la Jay Leno si rad de una singura aici!!!]

Continuarea in episodul urmator ;)

2 comentarii:

ritchiu 02 mai, 2008 17:18  

eu astăzi am început să îmi revin, să intru în ritm, dar ieri....pfoa mi-era lene şi să respir :))

Rita 02 mai, 2008 17:37  

Ritchiu: zi drept, ai depasit planul la somn, si nu-ti venea sa te ma lasi :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP