Blog Widget by LinkWithin

Meteo si planuri de week-end (2)

duminică, 4 mai 2008

S-a dus dracului rapita ! vorba lui Nenea Iancu... A plouat aproape continuu, si mi-a iesit ploaia pe urechi, ca sa zic asa, asa incantata cum eram vineri ! Ar fi fost mult mai amuzant daca era din aia de vara, dupa principiul "veni, ploi, pleca" [accente pe ultimele litere, olteneste].
Deci nu tu curatenie -> nu tu balcon, nu tu parc -> nu tu poze cu lalele !

M-am suparat... si nici maine n-o sa fie mai bine...

9 comentarii:

ritchiu 04 mai, 2008 23:22  

ai dracu oameni răi, aştia de la meteo, evident! :))

Rita 04 mai, 2008 23:25  

Exact ! :P fa si tu ceva, te rog :)

buburuza75 05 mai, 2008 02:24  

Ritaaaaa, bocancii ăia roşii, au faruri de ceaţă? Tălpile sunt in ve sau în haş? Ştiu să meargă şi pe vârfuri? Vreau şi eu! De unde ţi i-ai luat? Că uite, şi la mine vine ploaie!

Rita 05 mai, 2008 02:28  

Eee, buburuza, boncancii e niste pantofi, care si-au pierdut si urma - ca sa zic asa... Stii fetile alea din poveste care rupeau cate o pereche de conduri in fiecare noapte ? ei si io tot cam asa, da' numa una pe sezon ;) cu alte cuvinte, s-au terminat, nu mai avem...
Dar taaaaare incantata am mai fost despre ei la vremea respectiva - asa ca acuma caut altii noi ;) te tin la curent cu demersurile

ritchiu 06 mai, 2008 13:49  

veşti nasoale, băi nn! iar se anunţă ploi, nu ştiu ce se întâmplă că nu mă mai ascultă şi pace! :(

Rita 06 mai, 2008 19:17  

Doar atat pot sa zic: la naiba ! Si eu care credeam ca am o pila... :P

Lucian 06 mai, 2008 22:13  

Rita, am observat ca ai fost tare incantata despre bocanci, doar le-ai facut poza si ai mai pus-o si pe blog :))
Si unde ati vazut voi ploi ca pe unde am fost eu a plouat doar noaptea :)

Rita 07 mai, 2008 00:25  

:)) Bocancii este pantofi, repet. Adicatelea, au fost...
Poza originala era "cu tot cu fata" si pantofii se urcasera obraznici pe birou - ca asa le sta bine la niste pantofi rosii care se respecta, deh !
Ca atare s-a gasit un coleg intreprinzator sa imortalizeze momentul.
Cam asta ii povestea pantofilor rosii - they will be back !

Lucian 07 mai, 2008 12:37  

Acum am inteles :))

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP