Blog Widget by LinkWithin

Meteo si planuri de week-end

vineri, 2 mai 2008

Azi am fugit devreme de la serviciu - a fost o "zi scurta" adevarata, nu ca alea cand reusesc sa plec pe la 7-8.
Si la 10 minute dupa ce-am ajuns acasa a inceput sa ploua - da' cu stropi din aia mareti, si cu senzatia ca e ploaie de vara, racoritoare, care trece repede si dupa care soarele apare in 2 timpi si 3 miscari... Ce-i drept norul de ploaie se vedea ca o umbrela (sic!) de la etajul meu 6 :)
Asa ca am iesit afara - cica sa fac niste cumparaturi mici, minuscule, de la colt. [sunt zodie de apa, asa ca imi place ploaia, desi de obicei prefer sa ma uit la ea din balcon, sau cel mult de sub umbrela ;)]
Coltul e de fapt a doilea si in afara de o sticla de vin si o paine care erau planificate si pe care le-am gasit, si de programul TV si Catavencu - programate, dar negasite, ca deh, chioscul de ziare e inchis la ora asta, in afara de astea, zic, am ajuns acasa cu vreo 4-5 kile de diverse - baiatul ala de la aprozar ma vrajeste mereu si cumpar tot felul de chestii de la el. Azi au fost in plus 4 pere dodoloatze si inca un kil din capsunile alea grasune.
Cred ca e si din cauza ca diversele arata foarte colorate in laditele lor si gadila retina intr-un mod placut :) Am facut o poza la Sarajevo la un aprozar din asta cu laditele in strada - dar bineinteles e in setul 2 de poze pe care tot nu le-am scos din telefon (poate week-end-ul asta...)
Ei, pana m-am intors eu si m-am invartit fara scop prin casa - adica nu fara scop, ca omul cu mancarea chinezeasca ma astepta la usa cand am venit, dar nu, nu am mancat, si nici n-am pus cumparaturile la locul lor, ei, pana n-am facut eu nimic notabil, in afara sa scriu povesti aiurea despre ploaie, ploaia intre timp s-a oprit.

Umbrela de nor inca mai e, si acuma bate si un pic vantul, dar mi-a venit o idee creata sa fac curat in balcon si sa ma mut cu laptopul acolo peste week-end :) poate asa sa ma rup si eu de tembelizor :P desi daca as reusi sa conving pe cineva sa mearga cu mine pana in Cismigiu, sa fac niste poze frumoase la lalele, ar fi si mai tare... vazand si facand !

(A little) Later edit: Intre timp, am facut si un playlist mic, asa, ca pentru ploaia de azi ;)

5 comentarii:

Lucian 03 mai, 2008 16:46  

ai fost ocupata, nu gluma...

Rita 03 mai, 2008 18:37  

:)) e chestie de o ora maxim, toata povestea; daca faci media cu obisnuitele perioade de lene intensa, nu e mai asa impresionant
cum fu la maramu' ?

Rita 03 mai, 2008 18:39  

retrag intrebarea :) tocmai am vazut postul..

Lucian 04 mai, 2008 19:24  

mie mi s-a parut mai lunga povestea :). mie imi plac perioadele de lene, de-abia astept sa mai dau de una :)

Rita 04 mai, 2008 19:32  

Povestea da, probabil :D - se intampla cateodata sa fiu cam vorba lunga - cam ca acuma, de ex. :P Dar intamplarile sunt putine, zau...
Sa stii ca dupa relatarea ta despre Maramu, n-as zice ca ai lenevit prea tare. Mie in schimb mi-i tare lene in ultima vreme, cam prea tare, si cam in prea multe directii :(

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP