Blog Widget by LinkWithin

Personal DNA

vineri, 30 mai 2008



Am descoperit situl asta mai de mult, de pe blogul unui amic, si scotocind azi prin dosarul de Favourites am dat din nou peste el. Cica-s ca un arhitect atent :)

"Your preference for concrete, visually pleasing things, combined with your confidence and your respect for order make you an ARCHITECT." si

"Because you like spending time with others, understand their feelings, and often know what is best for them, you are ATTENTIVE."

Faceti o incercare - dureaza 30 de minute - si ziceti ce v-a iesit. Eu mi-am pus si varianta scurta alaturi - si pentru inviorare :) de, visually pleasant things :P
Cel mai fain e combinatia de culori - care n-are cum sa fie la fel la toata lumea, ca ADN-ul, na !

41 comentarii:

miki 31 mai, 2008 09:52  

30 de minute?! damn, woman! time is money! am intrat si scria acolo multe texte si multe povesti... am obosit si am iesit. mai incerc mai tarziu, poate creste gradul de rabdare.

Lucian 31 mai, 2008 14:01  

la fel si eu, acum ma grabesc si n-am tiiiiimp :)

Rita 31 mai, 2008 14:03  

Mikiiii, cat poate sa coste juma de ora ?! gandeste-te ca-i cheltui cu folos ! Bine, nu e neaparat cazul cu testele cu rezultate colorate :P Poate langa o cafea lenesa, pare mai putina pierdere de timp ;)

Rita 31 mai, 2008 14:03  

Oh, you hurried peoples ! :P

miki 31 mai, 2008 16:51  

nu consum cafea. sunt genul fara vicii :) poate intr-o zi, cand nu o sa am ce face. daca e, poti sa il faci tu in numele meu :D

ritchiu 31 mai, 2008 20:38  

You are a Dynamic Director.
asta zice despre mine :D. mie îmi place, ce să zic :))
deci de azi sunt don director, clar?! :))

miki 31 mai, 2008 22:04  

don' director, cred ca testul ala iti citeste blogul sau ceva, prea mare potriveala.. :))

ritchiu 31 mai, 2008 22:43  

asa ma gandeam si eu :)) sigur, erau si doua trei kestii negative p-acolo, la relatia cu ceilalti. neadevarate, evident.

Rita 31 mai, 2008 22:44  

He-he, tocmai ce gandeam acelasi lucru ca Miki :))

Rita 31 mai, 2008 22:47  

Da-da, neadevarate, ce-ai sa zici si tu acuma ! :P Vezi ca ai scoruri mari la multe chestii :) cum ziceam, probabil ca vine la pachet cu "directoratul" :P

ritchiu 31 mai, 2008 22:51  

dar eu de ce nu mai pot sa vad scorurile? sau cum le vezi tu?

Rita 31 mai, 2008 22:55  

Vezi ca nu te-ai prins :D marimea patratelelor de culori este proportionala cu intensitatea caracteristicii. Si daca pui cursorul pe o culoare, iti zice ce reprezinta si cat de "intens". Nu ca-i simpatic ?
Eu mi-am salvat pagina cu rezultatul :)

ritchiu 31 mai, 2008 23:02  

ce să zic acum, avem acelaşi nivel de feminitate =)) numai că eu am şi un nivel foarte ridicat de masculinitate, ceea ce nu poate să însemne decât că sunt un bărbat atent :)) Şi totuşi, nu sunt empatic, ceea ce înseamnă că nu mai pot fi EMO niciodată. :))

ritchiu 31 mai, 2008 23:05  

dar la tine ce e cu low trust ăla?!

Rita 31 mai, 2008 23:09  

Yeah, well, n-as putea fi mai mult ca perfecta, nu ? :P si-apoi ma cam ingrijorez daca avem acelasi nivel de feminitate - ca banuiesc ca e prea putin la mine. Si ma ingrijorez si mai tare cand vad ca am "average masculinity"..

ritchiu 31 mai, 2008 23:16  

lasă că tu compensenzi la atentia pentru stil, tipic feminin. :))

Rita 31 mai, 2008 23:20  

Pe bune acuma, chiar nu te asteptai ?! :P pana si eu ma asteptam, cu toata masculinitatea :))

ritchiu 31 mai, 2008 23:34  

nici nu îndrăzneam să cred altceva :P. şi empatia accentuată mai scade din masculinitate, clar. un plus şi pentru mine, deci.

Rita 31 mai, 2008 23:37  

La tine ar cam fi invers - masculinitatea scade din empatie :P

ritchiu 31 mai, 2008 23:46  

sau lipsa empatiei creşte masculinitatea, că de fapt la mine asta ar fi fost "problema" sunt un ne-empatic, n-am sentimente, intuţie, d-astea. un porc insensibil :))

Rita 31 mai, 2008 23:52  

Lasa, draga, asa sa fii tu sanatos ! Pai cine mai e don' director ?! :D Ce atatea sentimente, mai rau ne amaram d la asa niste prostii :P

Elena 01 iunie, 2008 22:30  

Rita, in loc sa citesc ceva sau sa lenevesc, nah, m-ai molipsit:) Cand mai am timp, imi fac Lucher-ul sa vad care e starea mea de moment:))) Dar cam rar am timp liber...

Rita 01 iunie, 2008 22:36  

Elena, vaz ca a prins testul cu rezultate colorate :D Ce e Lucher-ul ? Ca m-ai facut curioasa ;;)

Maria Coman 01 iunie, 2008 23:27  

deci eu sunt director, daca aveati dubii. n-am apucat sa citesc tot rezultatul, pentru ca munceam din greu

Maria Coman 01 iunie, 2008 23:28  

iar nelu, nelu nu poate fi director in acelasi timp cu mine. am zis

Elena 02 iunie, 2008 14:12  

Ma simt bine ca nu am iesit si eu ceva director:)) dar daca are nevoie cineva de un fin analist, cu empatie maxima fata de problemele voastre, va astept!:)))

Rita, lucher e un test psiho tare fain, are la baza culorile. Iti verifici cu el starea de moment:)) si e pe bune.

Rita 02 iunie, 2008 14:34  

Maria, facem un sistem de ture, ca sa fiti amandoi - e mai bine asa ?

Elena: dupe cum vezi, suntem amandoua oameni de "suport" :) pai altfel, fara noi, ce s-ar face doamnele si domnii directori ?!
Imi dai si mie un link pentru Lucher ?

Elena 02 iunie, 2008 15:16  

Rita, in profilul meu e o adresa de mail, trimite-mi adresa ta sa ti-l atasez la mail. Ce am gasit pe net la repezeala nu e ce am eu, doar "adaptari". Il am in franceza.

Lucian 02 iunie, 2008 23:03  

mie nu-mi plac testeleeeeeee... mai ales cele psihologice :)

Rita 02 iunie, 2008 23:04  

Ce e, Lucian, ti-e frica de ce ai descoperi ? :P sau ce ar descoperi altii ;;) Stai linistit, nu e la "probele obligatorii"

Elena 03 iunie, 2008 17:49  

Lucian, ca sa le prinzi gustul, ia fa tu un copacel pe un A4, il pozezi si il postezi:P Daca vrei, ofcors:)))
Ia uite Rita testul Luscher, l-am gasit si online, m-am apucat si de altele:))) http://www.xevolution.ro/testul_culorilor.htm#luscher

Lucian 03 iunie, 2008 20:52  

se pare ca sunt un considerate director, ce-o mai insemna si asta... :)
elena, copaceii nu-mi ieseau la fel, dar aveau un lucru comun: nu aratau niciodata natural. asta nu poate fi de bine :)

Elena 03 iunie, 2008 21:36  

Dar cine a zis ca trebuie sa iti iasa la fel si mai ales natural?:)) Testul are alt scop, nu sa faci expozitie:D Eu de cand am invatat despre el, din facultate, nu am mai desenat copaci, pentru ca eram tentata sa evit unele aspecte care ar fi spus ceva despre mine:))))

Rita 03 iunie, 2008 21:41  

Lucian, nu stiu ce inseamna, dar suna bine ;)
Elena, tocma fac testul, te anunt ce-mi zice..

Rita 03 iunie, 2008 21:43  

Iaca si rezultatul - a venit mai repede decat ma asteptam :D Aia cu outletul, foarte adevarata...

"Imaginative and sensitive; seeking an outlet for these qualities--especially in the company of someone equally sensitive. Interest and enthusiasm are readily aroused by the unusual or the adventurous."

miki 03 iunie, 2008 22:40  

aahhh, am pierdut numarul. imi face si mie un rezumat la ce s-a mai povestit? :D eu tot nu am ajuns sa fac testul... face cineva testul in locul meu?

rita, repede! baga un post nou sa ma simt si eu mai la tema cu toata treaba!

Rita 03 iunie, 2008 22:41  

Inteles, domnita ! stai sa fac un dus, sa ma limpezesc la creieri ;)

Elena 03 iunie, 2008 23:04  

Miki, fa Luscherul asta de i-am dat link Ritei, e cateva secunde, mai putine de cat ai aparut tu pe ecran:)) Si bifezi si momentul asta:D http://www.xevolution.ro/testul_culorilor.htm#luscher

LittleMissHappy 04 iunie, 2008 21:35  

You are a Genuine Creator.
Your imagination, confidence, willingness to explore, and appreciation of beauty make you a CREATOR.
Your outgoing personality, your preference for order, and your cautious appreciation of others makes you GENUINE.
:D:D:D:D

Rita 04 iunie, 2008 22:37  

Yupiii, ce frumos ! Bun venit, little miss happy :)

LittleMissHappy 04 iunie, 2008 23:19  

bine te-am gasit :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP