Blog Widget by LinkWithin

Playlist-ul [si efectul de fluture]

duminică, 11 mai 2008

Sa ridice mana cine crede ca playlistul meu de ploaie a fost de rau augur ! A plouat in fiecare zi de cand le-am pus (canticelele), mult ! [si fara rost :P] Ba chiar m-a si prins pe strada si am ajuns acasa ciuciulete si am racit - putin, foarte putin fata de ce ar fi putut fi.

Asa ca am sa schimb, cu ceva mai vesel, in speranta ca prin modificarea "rotitelor" o sa se schimbe si vremea - si o sa traim fericiti pana la adanci batraneti...
N-ar fi "cool" sa se rezolve asa toate ? Schimbi o mica, minuscula variabila si toata lumea se muta din loc !

D'oh, probabil ca fix asa se si intampla toate, mai ales daca e sa ne luam dupa baietii aia destepti cu efectul de fluture...
Hey, what do you know ! la meteo a zis ca de maine nu prea mai ploua :))

Later edit: Trilulilu e in reparatie noaptea asta, asa ca mai am pana maine sa ma gandesc cu ce inlocuiesc. Asta inseamna ca maine mai ploua un pic ?!

7 comentarii:

ina bixade 12 mai, 2008 02:35  

Daca era Aprilie, as fi cintat cintecelul specific aici ploilor din Aprilie: april showers, bring May flowers:) dar deja sintem in Mai asa ca nu stiu ce cintec sa cint:)

Rita 12 mai, 2008 15:35  

Ina, io n-am nimic impotriva sa ploua, dar nu cand ma deranjeaza de la ale mele :P
Adica daca n-am nimic de facut si pot sa stau in balcon sa ma uit cum toarna cu galeata, super-meserie ! Dar daca am de umblat aiurea prin oras si cum n-am masina, o ploaie cu galeata nu ma "coafeaza" deloc, zau :(

Lucian 12 mai, 2008 19:58  

pe unde sunt eu n-a plouat decat foarte putin si nu m-a afectat deloc.
noi credeam cand eram mici ca daca omori furnici va ploua. de unde sa stim noi atunci ca o sa apara playlist-uri aducatoare de ploaie? :)

Rita 12 mai, 2008 20:07  

Pfff - nimic nu stii :P
Iar furnicile tale trebuie sa se tehnologizeze, zau ! Dupa modelul "spiders", "bugs".. si cam atatea "ganganii" high-tech stiu :P

Rita 12 mai, 2008 20:18  

Am schimbat, na ! astept progresele vizibile - si mai repede, va rog !
Si Lucian, ce tot invarti pe la Calarasi ? :P

Elena 12 mai, 2008 23:05  

Rita, m-ai prins cu piesele astea:))) Gata, fuge ploaia, trust me!!!! Desi azi trilulilu si-a facut de cap... :(

Rita 13 mai, 2008 00:03  

Hehe, si eu care credeam ca-s ultima nostalgica :) se pare ca nu ;)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP