Blog Widget by LinkWithin

Evenimente, evenimente...

luni, 30 iunie 2008

Ma grabesc rau, cel putin, de vreo saptamana incoace... Am avut o gramada de evenimente si de intamplari si de aventuri, care mi-ar lua o saptamana sa le tot povestesc :P

Asa ca, dupa obicei, pe scurt:

  • lunea trecuta am avut un fel de petrecerea burlacitelor pentru Alina - doar noi, 4 fete cucuiete, foaaaarte fain ne-m simtit si s-a vazut ca nu ne-am mai vazut de mult :D si am plecat acasa si cu niste expresii haioase, precum "alea nu muncesc, ca-s grase" :)) [am uitat-o pe cealalta, dar poate isi aduce Crisu aminte]

  • miercuri, Alina chiar s-a casatorit, asa ca acuma chiar este o doamna ;) - "Casa de piatra!", din nou - i-am luat niste flori frumoase, pe care uite-le


  • joi am avut un iures pe la serviciu, dar sa imi ziceti nu-stiu-cum daca imi mai aduc aminte de ce

Pentru vineri fac o lista separata, pentru ca e lunga:

  • am fost de dimineata la cafenea, unde m-am intalnit cu stimabilul domn presedinte [nu, nu acela, ci unul mai mic :D],
  • dupa care am "maturat" centrul in cautarea unor "papuci" decenti pentru faimoasa fusta, dar si de tropait zilnic si am gasit niste sandale dragute si practice [dar nu si bune pentru fusta, ceea ce se pare ca n-a fost de bun augur :P],
  • m-am dus acasa si am facut un pic de ordine, ca venea proprietara, am terminat de tras fusta la masina,
  • am scurtat si tras la masina si o pereche de pantaloni de mi i-am cumparat tot de dimineata, am pus o masina de rufe la spalat [si le-am lasat acolo],
  • am facut 2 seturi de bagaje [o sa vedeti de ce]
  • m-am intalnit cu don'soara proprietareasa [care mi-a facut si capul calendar],
  • am facut un dus si m-am spalat pe par,
  • m-am urcat intr-un taxi la 6 fara 5, si am ajuns la Casa Presei la 6 jumate [record mondial, petru ora aia...],
  • am plecat cu niste oameni de-acolo pe la 7, spre Militari, de unde am cules-o si pe Mede
  • ne-am oprit la Mac Pacii sa "alimentam", de unde am plecat pe la 9 catre Ramnicu Valcea si Fratii Jderi, unde era nunta
  • am intarziat pe drum, am stat la cozi si la semafoare, am coborat din masina sa mai respiram, am incurcat troita cu foisorul si era sa intram cu masina in parau si am ajuns la destinatie dupa 12 jumate noaptea :D
  • Alina ne-a pus la masa, dupa care am stat la focul de tabara si am vorbit aiureli
  • Alex si cu Ginger, plecati la 11 si ceva din Bucuresti au ajuns si ei pe 2 noapte, cu acelasi scentariu, da' invers - intai stat la foc de tabara si vorbit aiureli si pe urma mancat
  • ne-am culcat la 5 dimineata, cu promisiunea ferma ca la 7 o sa sune talaga, care are misiunea de a trezi si mortii :P

Ei bine, talanga o fi sunat, din cate am inteles niste oameni s-au trambalat pe la etajul nostru, dar n-au vazut si n-am auzit nimic, a dormit si patul sub mine, vorba aia, pana penla 11 jumate, cand eu si Mede ne-am hotarat sa ne miscam din pat mai mult de rusine :P

Sambata a fost o zi... interesanta - stie ea Alina :D Ploaia a inceput de pe la 1 si a tinut-o intr-una pana pe la 5, cand era programata nunta ;;) Cu chiu cu vai, cerul s-a mai luminat, asa ca ceremonia a inceput pe la 6 jumate si totul a mers cum trebuie, in linii mari. Eu n-am mai apucat sa port faimoasa fusta, fiindca pe jos era de adidasi, nu de pantof cu toc, si fiindca oricum era cam "chilly", iar mireasa, din aceeasi cauza, a fost dusa in brate pana la foisorul unde s-a tinut ceremonia. Asa ca le-am stricat oamenilor pozele de nunta :P cu camasa mea inflorata si cu paiete - care era urmatoarea tinuta, cat de cat "ceremonioasa", pe care o aveam la mine...

Dar am stabilit cu fetele ca ma imbrac cu fusta cand o sa mergem noi cu toatele sa vedem "Totul despre sex" si anume, cand ma intorc din Polonia.

A, n-am zis ? Sunt in Polonia, de ieri seara, pana sambata cealalta - 12 iulie... Aproape ca am fugit de la nunta [saru'mana din nou, Alina], ca sa ajung in Bucuresti, ca sa imi schimb banii, sa refac bagajul, sa fac un dus, si sa ajung la aeroport la timp. Si am ajuns, slava cerului, ca n-as mai fi suportat sa mai pierd inca un avion.

N-am internet in camera, nici in sala plicticoasa si ne-aerisita de seminar, asa ca blogging.. mai pe sarite - lucru pentru care imi cer scuze in avans - sau nu, dupa mesajele pe care le-am vazut deja :D acuma fug repede pana in centrul Varsoviei si sper sa revin mai pe seara cu raspunsuri la scrisori :P

10 comentarii:

Elena 01 iulie, 2008 12:56  

M-ai facut curioasa cu fusta 'ceea, fa-i o poza, pana ajungi la film, of of, mai mai:P
La ce saptamana ai avut, ma intreb daca esti sora cu mine sau cu Miki:))))
Si'nca una si ma duc:) da' la cei 400 de euro, de ce-ti mai face proprietareasa capul calendar??? Sau e all inclusive?

Rita 01 iulie, 2008 14:31  

Vine ea si poza, Elena, deocamdata nu prea am net prin stabilimentul asta - grrrr !
Clar ca suntem surori :D macar de zodie, deci nebuneala este asigurata de miscarea stelelor :D
Proprietareasa e o fata tanara si a insistat foarte tare sa am grija de lucrurile ei, ceea ce mi se pare normal, numai ca eu nu mai stiam cum sa ies afara din casa, ca ai vazut ce program am avut, asa ca mi s-a parut ca prea tare m-a innebunit :P Da' asa, e ok, oricum lucreaza in strainatate si n-o s-o vad prea mult;)

Lucian 01 iulie, 2008 16:44  

Rita, sper ca acum te relaxezi prin Polonia, ca ai avut o saptamana tare abramburita :). Eu unul vreau poze: de la nunta, de la fusta, de la Polonia. Inteles? :))

Rita 01 iulie, 2008 18:57  

Lucian, is cu treaba in Polonia, si inca una cam plicticoasa, dar asta e... Poze de la nunta pun doar daca imi da mireasa voie :D
De la fusta, cum ziceam, al'data. Din Polonia, stai sa mai adun ;) Sa traiti !

Rita 01 iulie, 2008 19:18  

Dar uite aicea niste alte poze, pana la unele noi :D http://picasaweb.google.co.uk/rita.aurita/FratiiJderi

Lucian 01 iulie, 2008 21:24  

am vazut pozele, frumoase. ce e fratii jder asta, ca n-am avut rabdare sa citesc situ :)
are you camera shy? :))

Maria Coman 01 iulie, 2008 21:31  

bravo rita. frumoasa alergatura

Elena 01 iulie, 2008 21:51  

M-am uitat la pozeeee:)
Da da, ramanem surori:)) doar ca la mine valmasagul asta si-a schimbat traiectoria:)) am scos pentru sanatatea psihicului meu tot ce tine de serviciu, cursuri, nunti, de astea. Mi-ajunge ce am in casa zi de zi:)))

Rita 02 iulie, 2008 18:16  

Lucian: Fratii Jderi e unde s-a tinut nunta, un fel de sat de vacanta, cam prea aventuros pentru gustul meu :D Si raspunsul e "da" :D cel putin in ultima vreme..

Maria: pai ce sa fac si eu, sa ma plictisesc ?! neeaaah !

Elena: :)) nu stiu daca as schimba cu tine :D

Lucian 02 iulie, 2008 20:11  

aha, batranetile astea... :P

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP