Blog Widget by LinkWithin

Lucruri mici, oameni marunti - ep. 1

duminică, 15 iunie 2008

Update

Se pare ca-s intr-o faza de mari schimbari si permutari :P - cam prea multe, cum observa cineva.
Azi mi-am dat si computerul de la serviciu la reinstalat, ceea ce inseamna ca am matrasit din el cam tot ce putea fi in plus si "periculos" dpdv sysadmin - muzici, poze, alte si alte prostioare... Am facut o triere relativ atenta a pozelor de gasca adunate in ultimii... 5 ani (!) [computerul a mai fost reinstalat in aceasta perioada, nu va speriati :P].

Am sters o gramada, am constatat ca aveam multe, dar MULTE dubluri [in conditiile in care mai am niste seturi si in laptop, probabil si alea dublate], in timp ce alte poze erau in pericol de disparitie de pe fata pamantului odata cu stergerea din computadorul respectiv...

Orisicat, am reusit sa strang aproape tot ce era relevant pe 2 (doua) stickuri USB - ce-i drept, cam la 3 G in total. Impresionant, nu ? :) Inseamna ca inca mai sunt sperante sa-mi pun existenta in ordine :P
Revin cu oamenii marunti, acuma back to work :D

___________

Sunt un om normal, cu tabieturi de-astea de fiecare zi, si caruia ii place tihna. Intamplator [sau nu neaparat] in aceasta perioada am o gramada de chestii la viata mea care ma streseaza intens. Dintre acestea, mutatul propriei persoane, dar mai ales al bagajelor asociate la o noua destinatie, este pe primul loc.

Asa ca, desi sper - SPER - sa ma mut week-endul viitor, m-am apucat deja de bagaje. Nu de alta, dar din experientele anterioare, stiu ca o sa trec greu prin toate hartoagele, si prin toate hainele si prin toate nimicurile pe care le-am adunat ani de-a randul, cat am stat prin diversele locuri.

De haine inca nu m-am apucat, dar am incercat sa intru in carti si sa le pun in ceva de transportat mai solid decat data trecuta cand mi s-au rupt cutiile cu ele. Mai ales cartile pe care le-am tinut - nu pe noptiera, ci pe lada de la pat. Tot acolo erau si .. sa tot fie vreo 100 de reviste glossy adunate de la ultima mutare - de care ma cam durea sufletu' sa le arunc, dar care au luat deocamdata drumul unor sacose de hartie, care vor lua drumul ghenei, daca nu mi le ia nimeni de pe cap.

Si m-am mai apucat si de sortarea si oarecum impachetarea diverselor nimicuri, flecustete, zdranganele care imi coloreaza existenta. In majoritatea timpului, le-as strange pe toate intr-un sertar, sau intr-o cutie, ca-s atragatoare de praf. dar azi, cand chiar le-am strans intr-o cutie, mi-am dat seama ca majoritatea au "agatate" momente si sentimente, cateodata chiar cu o agrafa :)

Ia te uita:

Cutia cu minunatii :) Va las placerea sa descoperiti minunatiile in detaliu.



Cutia cu bijuterii - mai rar purtate, dar tare dragi, cumparate sau primite.



Podoabele de zi cu zi - desigur, nu chiar toate odata. Nu, nasturele ala nu il port, el a esuat acolo :D "Ouale de pasti" sunt ultima achizitie, chiar de Paste. De la Swatch ;;)


M-am apucat si de sortarea "papucilor" - nu prea imi place ce-a iesit, arata cam triste, asa, mai mult pe negru, dar deh, noblesse oblige - sau mai degraba jobul.





Abia am inceput, si cu bagajele si cu scrisul despre ele. Azi au fost lucrurile mici, maine - despre oamenii marunti.

24 comentarii:

Maria Coman 16 iunie, 2008 00:18  

pe mine ma distreaza ca tot dau si ele, obiectele, tot se aduna....oare ne vom opri vreodata?

Rita 16 iunie, 2008 00:22  

Habar n-am Maria, eu am facut trieri succesive din tot ce se putea. Si in afara de reviste pe care le-am mai aruncat, si de cursurile din facultate pe care cred ca le arunc acum :) celelalte continua sa se adune.
Nu vorbesc de haine si de pantofi, de care stii si tu ca n-avem niciodata de ajuns :D, dar asa, restul lucrusoarelor... Ce se mai aduna ! Si nu ma indur sa le arunc, ca parca mi se pare ca arunc si amintirile odata cu ele. Mai ales ca majoritatea-s primite :)

RDG 16 iunie, 2008 01:18  

Ai fost la vot? A iesit Oprescu, mama ei de viatza!!!

Rita 16 iunie, 2008 01:21  

N-am fost, ca io n-am buletin de Bucuresti :P si in ritmul asta nici n-o sa am prea curand... Nu rezulta daca esti incantata sau dezamagita ca a iesit Oprescu. Io una, habar n-am ce sa gandesc...

rdg 16 iunie, 2008 02:54  

Nu sunt incatata de nici o culoare! Mi se pare cam trist...

ina bixade 16 iunie, 2008 12:13  

Draga mea, spor la impachetat si transportat:) eu am oroare si de una si de alta, dupa cum deja stii. Eu am tendinta sa arunc lucruri, ca o risipitoare ce sint, asa ca, tura ce vine, cind ma voi muta,(nu am in plan curind, totusi) sper ca bagajele mele sa fie mai usoare. Aici sint servicii de genul ca atunci cind te muti, iti vin ei acasa si ti le organizeaza, impacheteaza, transporta si uite asa viata ti se mai simplifica:)have fun:)

Elena 16 iunie, 2008 14:32  

Cam greu de renuntat la multe:) am niste bratari si zdranganele de prin liceu, le tot mut dintr-o cutie in alta de 20 de ani:) Va fi cutia cu "bunatati" a mamzelinei, sigurrrrr!:P

Lucian 16 iunie, 2008 19:11  

eu am dus acasa la mama o masina plina cu lucruri pe care le-am tot carat cu mine pe unde am locuit. am si aruncat multe. intr-o vreme pastram si bilete la teatru sau la muzeu, deci stiu despre ce vorbesti :).
prin '92-'93 era o revista, de fapt mai mult un ziar saptamanal, ecran magazin, din care am strans vreo 200 de numere. cu academia catavencu am procedat la fel si au luat calea ghenei de gunoi pana la urma. deci nu mai vreau sa pastrez nimicurile astea, problema e ca nu-mi prea reuseste :)

Rita 16 iunie, 2008 19:12  

A-ha ! deci si voi aveti probleme din astea... Credeam ca numai noi, fetele, mai romantioase :P

Lucian 16 iunie, 2008 19:41  

sper ca nu m-ai facut si pe mine romantios!!!! :))

Rita 16 iunie, 2008 19:42  

Eu nu - poate mama-natura :P si nu, nu e vorba de Roxana, or what's her name :))

Lucian 16 iunie, 2008 19:48  

daca era roxana nu ma suparam deloc :)

Rita 16 iunie, 2008 19:49  

Ei, nici nu ma asteptam sa te superi :))

Lucian 16 iunie, 2008 20:00  

adica ai prejudecati in ceea ce ma priveste? :)

Rita 16 iunie, 2008 20:02  

Am prejudecati in ce priveste pe aproape toata lumea ;;) [cred ca am cam dat-o in gard cu gramatica, dar lasa, merge si asa :P]

Rita 16 iunie, 2008 21:15  

Ina: eu am trecut prin impachetari succesive, ca am si mutat biroul de vreo 2 ori ultimele 6 luni, plus ca intr-una plec pe cate undeva. Parca-s fiica ploii, intr-una pe drumuri... Plus ca mi-e tare greu sa arunc din lucruri, ca mi se pare ca cine stie cand o sa am nevoie de ele. Cand eram mica si faceam ordine in dulapul cu rechizite, pierdeam cate o jumate de zi tot rasfoind caiete si alegand foi si creioanesi mai stiu eu ce alte prostioare, de o disperam pe maica-mea :D
Cat de servicii, cred - sunt sigura ca avem si aici din astea, dar costa mult, si platesc la chirie arhi-suficient ca sa imi fac si mofturi din astea.

Elena: Exact asa ! :) ce m-am mai distrat eu cand eram mititica cu nimicurile adunate de maica-mea :) fireste, nici pe departe atatea cate am adunat eu pana acuma :D Din liceu ce-i drept nu mai am chestii, dar m-am descurcat binishor sa recuperez ;;)

Rita 16 iunie, 2008 21:17  

Aucica, draga mea, nu mai dezespera si dumneata de la distanta, rogu-te ! Auzi ce zice Lucian, la Sibiu e numai bine, deci fii buna si te tine de cuvant :P

rdg 17 iunie, 2008 18:59  

Ca sa fiu sincera de cand sunt si heartbroken si mi-am pierdut si portfelul parca ma simt acasa aici... in departare :o) Imi pare rau ca tu nu vrei sa vii aici de nici o culoare, nici macar in vizita. Ne mutam la 3 camere in cateva saptamani deci...

Rita 17 iunie, 2008 19:18  

Oh, dear, hartbroken si fara portofel pot sa fiu eu bine-mersi si aici in patria natala. Apai de ce sa viu io pana acolo, ca sa trag aceleasi ponoase ? :P
Eu cu numarul de camere o iau in directie inversa :D sa se ia nota, nu primesc musafiri !

miki 18 iunie, 2008 00:19  

eu arunc, dar cu durere in suflet. si arunc doar fortata de imprejurari. si nu chiar tot. adica... si eu am cutie de bijuterii din liceu, desi nu au trecut 20j de ani de atunci, cum ar fi in cazul unoraaaaaaaaa :D, dar sunt niste porcarii, nu chestii valoroase, durabile in timp, deci mamzelinii mei sigur nu or sa se bucure de asemenea fleacuri.

dar eu acum va trebui sa ma mut cu tot cu mobila. un experiment pe care nu l-am mai facut pana acum. iar apartamentul din care va trebuie sa scoatem mobila are 3 camere! oh, yeah! abia astept!

Rita 18 iunie, 2008 00:37  

Hehe, Miki, bun revenit :)
Fleacuri, fleacuri, dar sa te vad eu cum le arunci... O sa ai prilejul sa experimentezi la mutarea cea mare. Pentru care, de altfel, iti recomand solutia Inei cu firma de mutari. Eu am mai degraba bagaje, nu mobila sau obiecte de mari dimensiuni, asa ca sper sa ma descurc si altfel :)

miki 18 iunie, 2008 00:40  

am revenit, dar plec in 5 ore. si inca nu am bagajele facute. de fapt, de0asta sunt treaza. ca sa imi fac bagajele. dar bagajele sunt asa departeeeeeeeee..

firma de mutari?!!? pai si de unde stiu aia cum sa bage, in ce ordine si cyum sa puna bine la nou loc?!?! of, sunt pentru impotriva lor!

Rita 18 iunie, 2008 00:58  

Ohohooo, stiu asa o meserie de te sparii ! Cum ti le-au luat din casa, fix asa ti le pun la loc ! transporta fragile, chestii, trestii... Stiu io de niste firme de transporta "case" respectiv continutul loc dintr-o tara in alta ;) deci se poate ! Acuma, numa sa te simti tu confortabil sa iti lasi toate cele pe mana lor. La mine, triatul flecustelor este "half the fun" :P

miki 18 iunie, 2008 01:01  

i see no fun in it. o sa ma gandesc la serviciile lor. desi ma declar sceptica!

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP