Blog Widget by LinkWithin

Hai Romania !

luni, 9 iunie 2008

Later edit:
N-am putut sa ma abtin, m-am uitat la meci, desi-s usor superstitioasa, ca daca ma uit, nu e de bine... De altfel, inceput in timpul meciului, postul se chema "Ploua iar"
Ce-am inteles eu din meci:

  • m-au emotionat "baietii" cand au cantat imnul; o fi fost pregatit, repetat in cantonament, dar a fost asa, cald, si nu doar dat din buze... si pe final s-au si auzit (probabil microfonul de la camera),
  • mi-a placut ca s-a auzit "Romania" in tribune mult si tare, mult mai tare decat "Allez les bleus"; si ce daca n-a fost cel mai important meci din istorie !
  • Mutu arata suparat si slabit - nu ca n-ar avea de ce - cel mai tare s-a vazut cand a iesit la schimbare si a salutat...

__________________

Ploua iar... inclusiv la terase.

De la mine din balcon se vede una mititica, de cartier, unde probabil ca-s niste neni care se uita la meci. Nu se vad bine printre frunzele de plop, doar niste tricouri, dar ii aud, prin ploaia deasa, cum striga "Hai Romania !". Touching, ce sa zic...

Asa ca - Hai Romaniaaaaaa !!!

4 comentarii:

Elena 09 iunie, 2008 21:54  

Eu la prima repriza am fugit rapid cu mamzel la o alergare scurta prin fata blocului:), dar tot au trecut masini la greu (am uitat ca doamnele scapa mai usor la volan in momente de astea:P). La a doua repriza am bantuit pe net, dar am sa vad in reluare maine scena asta de care spui cu imnul;)
Si l-am ametit azi pe huz ca face 0-0, si sa zica mersi ca va fi bun scorul asta:)))

Rita 09 iunie, 2008 22:07  

Ma Elena, iti zic, m-am emotionat de tot ! Cap - ca sa nu zic inima - de femeie, de ! M-am uitat acu' la post, numa comentarii emotionale am avut :)

miki 09 iunie, 2008 23:03  

oooh, c'moooon! ma intoxicati! ma duc sa vad ce altceva ai mai scris, poate-poate ma dezintoxic :)

Rita 09 iunie, 2008 23:42  

Sorry, Miki, iaca-asa mi s-o parut si-am dat pe-afara :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP