Blog Widget by LinkWithin

Vineri, 13

sâmbătă, 14 iunie 2008

Am avut o zi atat de ingrozitor de proasta azi ca numai ideea de o rememora, ca sa o scriu, ma deprima teribil - deci sa lasam !
Ce-a fost fromos azi ?

  • Am mancat de dimineata la Galleron un sandvici de se cheama Croque Madame - originalul frantuzesc se cheama Croque Monsieur, dar vad ca au scos si varianta pentru fete, cu pui in loc de sunca :). Merg la Galleron in fiecare vineri dimineata, din ratiuni semi-profesionale ;)
  • Am baut cafeaua peste drum la Turabo [la Galleron espressorul era in revizie, ceea ce m-a distrat in loc sa ma enerveze] - de fapt un capucino, cu spuma de lapte, foarte soft, exact ce-aveam nevoie !
  • Am avut glorioasa idee - la propriu - sa iau de mancare pentru pranz de la Snack Attack - englezii o fac cel mai bine, vorba aia :D; fabulous lemon pie !
  • Mi-am cumparat primele "ciresi" pe anul asta, de la metrou de la Iancului
  • M-am bucurat de rezultatele meciurilor [se putea sa lipseasca ?! :)]

Si doar una din fazele nasoale ale zilei de azi: mi-am uitat telefonul si incarcatorul de la laptop la birou - si da, m-am dus inapoi sa le iau...

6 comentarii:

ina bixade 14 iunie, 2008 05:44  

Si eu am mincat azi cirese(dar ptr. a 5-a oara:) si clatite:)Apoi am fost in Central Park, dupa serviciu, cu o draga prietena. A fost o zi superba de vara! E bine ca ai trecut totusi cu bine de aceasta zi de 13.(numarul meu de nastere:). Weekend frumos, Rita Aurita!

Elena 14 iunie, 2008 12:26  

Nu stiu ce e mai aiurea: vineri 13 sau marti 13?:)) Eu sunt nascuta marti 13, si mamzel era sa fie vineri 13, daca nu-si dadea seama medicul de faza asta:))))
Hai ca e sambata 14 si a trecut:))

Rita 14 iunie, 2008 18:06  

Ia uite, 2 fete norocoase pe 13 :) Nu-s asa superstitioasa, dar cum s-a brodit ieri sa mi se intamplea atatea chestii aiurea, n-as sti sa va explic...
Plus ca am avut atatea ceasuri rele, in contul diverselor zile de marti...
Dar da, a trecut, azi am lenevit cu gratie si acuma tot incerc sa ma mobilizez sa fac o mega-curatenie :D mai vedem noi...

Lucian 15 iunie, 2008 23:31  

ultima data cand am trecut pe la iancului nu erau cirese la statia de metrou :). eu am cumparat cirese vineri de prin intorsura buzaului. era o tanti pe marginea soselei si mi-a facut pofta. a zis ca de-abia ce le-a cules. cand am ajuns acasa le-am controlat si aveau viermi. asa ca le-am aruncat si m-am dus la noi in piata si-am cumparat unele mai frumoase si mai chimicoase, of course :).

Rita 15 iunie, 2008 23:38  

Ei, cand am fost eu, in timpul meciului [alta sursa de nervi, nu meciul, ci faptul ca in timpul lui eram in alta parte..] era un mosnegut care avea cirese, in pasajul de la metrou. Si mi-a zis el ca sunt bune - desi am refuzat sa le gust - asa ca le-am luat. Si n-aveau viermi :) Iar azi am mai luat unele de la baiatul de la aprozarul din colt - ala de ma pacaleste el sa cumpar diverse :) si ii mai las si restul cateodata. Si acuma mi-a dat cirese de vreo 110 mii, la 90, ca atatia bani mai aveam - it sometimes pays off :)

Lucian 15 iunie, 2008 23:42  

pe mine m-a pacalit tanti viermii cca erau la 40 de mii :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP