Blog Widget by LinkWithin

Who the *&%$ is Rita ? (Restante -1)

miercuri, 4 iunie 2008

Raspunzand intrebarilor directe sau indirecte ale prietenilor mei de blog, dar si din viata reala care ma mai viziteaza pe-aici, revin cu precizari ;;)

Rita are mai multe explicatii - carevasazica este de o complexitate tipic feminina !

  • Este un acronim de la o sintagma legata de serviciul si domeniul meu de activitate :P radeam cu un prieten si fost coleg ca am putea face o gluma de nu foarte bun gust sa denumim un proiect cu acest nume :D insa mie mi-a placut asa de tare incat am zis ca odata si-odata tot am s-o folosesc pe Rita la ceva - si iata-ne !
  • Este, in varianta completa si cu diacritice - Riţa-Auriţa - numele cu care ma striga mama, cand eram mititica. Nu, nici asa nu ma cheama, dar se pare ca alor mei le-a placut, asa ca pe sora-mea o cheama si Aura :P
  • Are o sonoritate asa, romantica, si de anii '30 - dupa Rita Hayworth, pe care da, chiar o chema de-acasa Margarita :) si care mi s-a parut o femeie tare frumoasa
  • Suna bine impreuna cu Aurita, care vine mai degraba de la "aiurita", nu de la aur, fiindca eu prefer argintul [dar rita-argintata n-ar fi sunat la fel de bine :P]... desi, in viata de zi cu zi nu sunt chiar o aiurita :)

Iaca, n-a fost cine stie ce mister, dar m-am achitat de o restanta :P

35 comentarii:

Lucian 04 iunie, 2008 19:05  

eu ma declar multumit :)
cam complicat totusi, credeam ca e ceva mult mai simplu :)

Rita 04 iunie, 2008 19:06  

Mie nu mi s-a parut complicat :) dar mi s-a parut ceva de genul... "universul trimite semne" - si anume in aceeasi directie ;)

Lucian 04 iunie, 2008 19:30  

cred ca universul trimite semne, dar in toate directiile :)

Rita 04 iunie, 2008 19:33  

Ba, sa stii tu ca mie mi se intampla des sa primesc diverse semnale (de la univers, fireste) in aceeasi directie ! si nu pot sa ma abtin sa nu gandesc ca e o lucratura la mijloc - mai mult sau mai putin curata :P

Lucian 04 iunie, 2008 19:58  

si eu am crezut de catea ori ca universul imi trimite semne clare in aceeasi directie, le-am urmat ca prostu' si m-am fript :) asa ca nu mai cred in asa ceva.

Rita 04 iunie, 2008 20:01  

Mah, nu te pune cu universu', ca nu se stie niciodata... mie mi-i cam frica :P

Lucian 04 iunie, 2008 22:39  

aha, te-am prins! stiu ce-ai raspuns la una din intrebarile adn testului: crezi intr-o entitate care ne indruma viata? tu ai dat cursorul la maxim pe agree :)))

Rita 04 iunie, 2008 22:42  

:)) Aaaa, pai sa marturisesc in public despre faptul ca io am facut testul acum.. ceva vreme, si nici nu mai stiu cum era testul :P desi, nu-i exclus sa ai dreptate - hmmm...

Elena 05 iunie, 2008 10:42  

Mai Rita, si tu crezi in semne?:))) Da' pana unde merge mama fratia asta?:))) Si nu, clar nu esti o aiurita, dar e tare fain numele Rita:)
Lucian, tu cred ca uneori confunzi semnele, de te-ai fript:))) Sau daca nu iti iese ceva, dai vina pe ele:P

FuckYouTovarasi.blogspot.com 05 iunie, 2008 11:34  

Daca as scrie o carte cu o spioana i-as pune numele Rita (spioanei, nu cartii !). :D

Rita 05 iunie, 2008 13:07  

Elena - pai daca merge fratia pana la c-o sa fac si eu un baiat si-o fata, asa mishto ca ai tai, io-s de acord ;)
*&%$youtovarasi :)) - nu-i, nu-i asa ca suna a spioana si a femeie fatala ? Eram sigura ! dar io nu-s de niciunele :D

miki 05 iunie, 2008 21:00  

eu am nevoie de sintagma de serviciu si domeniul de activitate. ca altfel nu vad legatura.

si de unde pana unde te striga mama ta riţa? si te mai striga asa si cand a aparut sora aura?

deci eu nu ma declar multumita decat dupa raspunsurile cu pricina!

Rita 05 iunie, 2008 21:04  

Sintagma de serviciu e chiar "RITA" :)) iar domeniul e IT - ia ghici legatura..

Maica-mea s-o fi gandit la fel ca tine cu aurica :D iar pe sora-mea o cheama si andreea, nesuferita, si nimeni, niciodata, nu i-a zis nimic cu aura - grrrrr !

Multumita acuma ? Ca alte detalii nici nu mai dau - s-o dus unercoverul pe apa sambetii :P

miki 05 iunie, 2008 21:29  

perrrfect multumita! auzi, da' tu lcurezi in it cu facultatea de comunicare terminata? ciudata teraba!

Rita 05 iunie, 2008 21:32  

Da, cam ciudata, recunosc si eu :) si ma incearca dilemele zilnic... Acuma, nu te gandi ca lucrez in IT la programare sau mai stiu eu ce minunatii.. sunt "functie de suport", ca sa zic asa, ceea ce mai are un pic de legatura si cu facultatea, dar mai pe departe.

miki 05 iunie, 2008 21:53  

tot e bine! tot ciudat, dar mai bine. mai vii de-acasa, zau!

Rita 05 iunie, 2008 21:54  

Actually - mai bine as pleca acasa, zau ! :))

Elena 05 iunie, 2008 22:08  

Daca am dezlegat si misterul numelui, pot sa merg spre somn:)))

Rita 05 iunie, 2008 22:09  

Of-of, ce sa ma mai fac cu voi, scorpiilor :P mai bine ma duc in padure, vorba aia..

Lucian 05 iunie, 2008 22:45  

elena, cum sa te duci la somn? la ora asta? nu e drept, eu mai am vreo ora si ceva pana imi pleaca trenul din gara de nord si ajung la 5 acasa. nu-i dreapta lumea asta dom'le, nu-i deloc :))

Elena 05 iunie, 2008 23:06  

Glumeam, ma simteam/simt nasol, mi-am revenit un strop:P E ora de pregatit bibe:)) De acum intra "mami Hellene" in actiune:)))

Miki, hmm, mi-am amintit, oare de unde ai intuit ca asa mi se spune?:)) M-am vazut in lista ta de bloguri si... am zis "aaaaa?":)) Am zis pe undeva?? Te rog, spune ca nu, sa nu disper ca au murit toti neuronii:)))

miki 05 iunie, 2008 23:22  

mama hellen? sau cum ti-am zis, ca nu mi-aduc aminte? sau... la asta te referi? ca daca la asta te referi, nu mi-ai zis. cred ca iar am comunicat telepatic cumva :)

Rita 06 iunie, 2008 00:15  

Ei ce sa vezi, io chiar m-am dus acasa :D Nu capitulez, nu asa de devreme, dar daca voi da,
- Elena: Succes cu bibe si respira adanc, pentru oxigenare :) si de oftat
- Miki: Spor la teme si vezi ce faci cu telepatiile alea :D
- Lucian: drum bun si noapte usoara - a, si succes cu placutele :))

Rita 06 iunie, 2008 00:15  
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ritchiu 06 iunie, 2008 22:07  

vezi că dacă nu îţi place în pădure nu e vina mea! miki e de vină, clar!

ritchiu 06 iunie, 2008 22:44  

şi te mai faci mult că nu ai văzut ce te-am întrebat la miki pe blog?!

Rita 06 iunie, 2008 23:17  

Care ti-am raspuns, la Miki, dar se mishca lucrurile greu, ca Ghita imi face figuri...
Si cu padurea da, n-ai vazut, am plecat si io ca omu' la resedinte personala, si astia micii si-au facut de cap aici :P

ritchiu 06 iunie, 2008 23:38  

oameni răi intenţionaţi :))

Elena 06 iunie, 2008 23:41  

Numeste mai Ritchiu oamenii aia rai:P Dupa ce trimiti atata ploaie, oooffff!:D

Rita 06 iunie, 2008 23:43  

Elena, ia arata-i tu concurenta si esplica-i cum are sa-si piarda el postul de oracol, daca nu-i cuminte :P

Elena 06 iunie, 2008 23:49  

Nuuuu, sa stea cu teama de concurenta doar!:P

Maria Coman 07 iunie, 2008 01:57  

hmmm, rita (cu tz, ca diacritice nu am) ma striga si pe mine frati-miu in copilarie. sa fie un semn?

Rita 07 iunie, 2008 14:09  

Hmm, Maria, dar la tine cum a ajuns cu Riţa ?! Sa nu zici ca de la... Mariţa ?! Ce frate rau, zau asa :D

Maria Coman 07 iunie, 2008 18:33  

rita- e, vezi ca ai ghicit....

malina 23 septembrie, 2008 22:58  

Chiar ma intrebam de la ce vine numele. Bine ca gasii explicatia inainte si nu te mai deranjai cu intrebari.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP