Blog Widget by LinkWithin

Ai parcat... aiurea ! :P

joi, 17 iulie 2008

Sustinem [adica noi, Rita :D] initiativele legate de binele comunitatii, asa ca azi fac publicitate la un site de gen: aici

Scuzati numele, nu l-am botezat eu, dar chiar daca nu aprob limbajul ireverentios [ah, cat is de pretioasa...], ideea nu e rea. Daca aveti ceva de raportat - dati-i inainte :)
Bine, in all fairness, initiativa ar fi mult mai indreptatita daca ar fi si niste alternative serioase pentru parcare, dar chiar si asa, unii sunt chiar culmea !

4 comentarii:

ritchiu 17 iulie, 2008 01:45  

ar merge şi o campanie de genul : ăsta mi-a ocupat locul :)) tot de-a-n PULEA. na! preţioasooo

Rita 17 iulie, 2008 01:53  

Pretioaso, Aurito, tot pe-acolo, parc-as fi nepoata-sa lu' Mama Omida :P
Cred ca si ocupatul locului tot la parcat aiurea se incadreaza - deci posteaza cu incredere ! sau vorbim cu Cetateanul Turment sa faca mintenas o sectiune si pentru asta ;)

Elena 17 iulie, 2008 09:23  

Grrrrr, imi pica la fix:) Sa vezi ce de-a poze fac io de acum;) Sunt unii care nu pot parca decat pe trotuarul ingust pe unde trebuie sa manevrez gipul mamzelinei, sau fix pe chestia aia de-i facuta special pt carucioare cand traversezi. Saptamana trecuta m-am certat cu un ".." de asta, statea in masina si isi astepta mandra, iar eu nu aveam pe unde trece, era perpendicular pana in poarta, pe sosea vuiau masini... si striga bivolul: "da' ai rabdare, ceeee, te grabesti?" Moama, atat mi-a trebuit... a plecat imediat. L-a auzit si pe fio'mio cu "n-are pic de bun simt":)))

Rita 18 iulie, 2008 01:05  

Elena, situl te asteapta cu poze ! Stii vorba aia - niste tarani ! Da' io tot sper sa avem ce face...

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP