Blog Widget by LinkWithin

De ce, ma fata, ma, de ce ?

marți, 15 iulie 2008

De ce te incapatanezi sa porti papucii aia cu talpa subtire si cu 2 bretelute subtiri, cu care mergi ca si cum ai avea nevoie de atele ? De ce, daca ai niste degete la picioare raschirate [răşchirate], cu monturi si cu noduri si cu bataturi, si daca nu ti-ai facut pedichiura - una decenta, ma, decenta zic - de o luna...

De ce iti lasi unghiile de la maini luuungi, dar nu toate, ca macar 2 de la fiecare mana is cu juma de centimetru mai scurte decat alelalte ?

De ce iti dai cu farduri, daca nu te-ai pieptanat ?

Zi tu acuma, de ce ?!

18 comentarii:

ritchiu 15 iulie, 2008 12:39  

că e trendi şi fenşi d-aia!! ce contează că arată proaspăt coborâtă de pe mătură..:))

Rita 15 iulie, 2008 14:00  

Sa stii ca fix asa arata, ca de pe matura ! Daca ar fi fost cu mai mult machiaj, si cu niste riduri, si cu o fusta, m-as fi asteptat sa inceapa sa chicoteasca diabolic ! Desi, poate ca, fiind in metrou, ar fi avut o usoara jena..

Elena 15 iulie, 2008 15:38  
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Elena 15 iulie, 2008 15:38  

Hai mai Rita, i s-au rupt unghiile alea, dar nu ai deloc compasiune, oooffff! Si de suparare nu s-a mai pieptanat, nah! Poate avea vreun casting pentru muma padurii sau a metroului, ce stii tu!?:P
Da' asa "frumos" iti incepi tu ziua? Brrr, mai bine e pe jos, ia sa nu ma mai plang:P

Lucian 15 iulie, 2008 23:13  

eu nu vreau sa-mi imaginez cum arata. prea tarziu... :)

Rita 16 iulie, 2008 00:55  

Pfff, Elena, nicio scuza, maica, nicio scuza ! Si de fapt asa mi-am continuat ziua, intr-un fel, ca era in metrou, in drumul meu (luuung) catre casa.

Lucian: poate ca de fapt nu era chiar asa de infioratoare, dar am avut timp sa ma holbez la ea timp de vreo 7 statii de metrou, si de ce ma uitam mai mult, de-aia vedeam detalii mai teribile. Stii, ca si cum as fi avut o lentila de deformat in ochi, si as fi vazut toate defectele muuult marite. Ma, si n-avea decat vreo 20 de ani, iar fetele la varsta asta sunt tare mitzi-pitzi, iar asta era sleampataaa... valeu !

Maria Coman 16 iulie, 2008 01:15  

pentru ca poate, rita...

Rita 16 iulie, 2008 01:18  

Maria, asa e, dar... mi s-a parut putin penibil, mai ales ca avea asa de putini ani. Daca la varsta asta nu esti fresh, nu stiu cand mai esti...

motanes 16 iulie, 2008 01:28  

Dar ce cauţi tu cu metroul?!

Nu ai maşină de serviciu?

On topic: de vacă?!

Rita 16 iulie, 2008 01:31  

Offtopic: nu :) suna ca si cum as avea ? :D

Ontopic: ei as, din nou, nicio scuza !

miki 16 iulie, 2008 12:12  

:)) bad pr is still pr. si atata timp cat atragi atentia, in orice fel, e numeste ca nu ramai indiferent. daaaaaaa? deci fata are scoala in ea!

Rita 16 iulie, 2008 13:47  

Miki, io nu cred in bad PR - adica sunt convinsa ca functioneaza in niste cazuri, dar mie nu mi place, na ! ca asa m-am obisnuit sa pun sub semnul intrebarii ce am invatat la scoala aia de PR, care este ea ! :P

miki 16 iulie, 2008 17:18  

ei na, e suficient sa creada ea si ei nu-i pasa ca tu nu crezi. deci te bagi aiurea, zau! :))

Rita 16 iulie, 2008 23:03  

Sa ma scuzati, va rog :P

Elena 17 iulie, 2008 23:29  

da' pe ce traseu anume se plimba "valoarea" asta de fata? nu de alta, dar daca aterizez prin capitala sapt. viitoare, sa evit traseul ala cu metroul:P

Rita 17 iulie, 2008 23:30  

Pai... era in metrou cand m-am urcat eu la Grozavesti si nu mai stiu unde a coborat - poate pe la Obor ?!

mihai 20 iulie, 2008 08:16  

De ce se uita femeile la toate amanuntele si, mai ales, de ce le comenteaza cu o voluptate demna de o cauza mai buna?

Rita 20 iulie, 2008 14:20  

Ei, Mihai, cred ca si voi va uitati fix la fel - mai ales dupa ce se risipeste prima vraja. Si cu ce lupa, inca...

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP