Blog Widget by LinkWithin

"The" fusta - si consideratii pe marginea imaginatiei

sâmbătă, 5 iulie 2008

Stimat public indelung rabdator, I present to you "the" fusta !! [a se lua in considerare ca perspectiva e inclinata, si in general, a se lua in considerare ca madama croitoreasa nu e profesionista :P]


Cum spusei si cu alte ocazii, am intentionat sa iasa lunga, dar arata cam de mamaie, asa ca am taiet-o. Si in virtutea acestui fapt nici nu am mai apucat sa o port, dar lasa, ca n-au intrat zilele in sac.
Ce-am uitat sa zic, probabil, este ca am cumparat o bucata destul de mare de material (era ultima din balot), asa ca intentionez sa imi fac si o rochie nazdravana din ea - dar pentru care o sa ma duc la o croitoreasa, daca si reusesc sa gasesc una de incredere, fireste, orice-o mai insemna asta...
Acuma, despre imaginatie, cum ziceam. Am o teorie conform careia cantitatea de imaginatie disponibila in lume, spre deosebire de cea de prostie [dar asta ii alta discutie], este limitata. Si in virtutea acestui lucru, eu am primit o portie destul de mica.
Constat de la o vreme - sa tot fie niste ani :P - ca desi cutreier magazinele cu constiinciozitate, si nu doar de pe la noi, ci si din alte locuri, continui sa cumpar acelasi gen de haine si cateodata chiar aceleasi modele. Ca in poza de mai jos.


Sa explicam pe larg. Poza contine in ordine o camasa de la Esprit din Hanovra, cumparata anul trecut in martie, un maiou de la un Esprit din Varsovia, cumparata luni seara, o camasa de la C&A Varsovia, cumparata miercuri seara, o camasa de la Esprit din Mall Vitan, cumparata asta-iarna, la reduceri, si una de la Oliver din Mall Vitan, cam tot de atunci.
Cine vede niste mari deosebiri, sa ridice mana si sa iasa afara, ca are vederea prea buna ! [asta cu "iesitul afara" si cu "stai jos - 2!" sunt niste expresii de-ale mele, aplicate pentru "obraznicie" maxima :P]
Ceea ce e si mai si, e ca am vazut camasa de la C&A si la Hanovra anul asta, exact acest model si aceste dungi, dar am zis sa imi iau una alba, ca e mai "safe". Asa ca acuma mi-am facut damblaua si am luat-o :D Si cred ca bine am facut, ca uite ce scrie pe maneca :D [ scrie si pe guler, la spate, dar nu mi-a iesit bine poza]


Si asta nu e tot ! Inca 2 camasi de vara, identice, din nou-descoperitul si mult-adoratul magazin Tatum ! Identice in afara de culoare adica, una neagra si una verde mar, ca doar nu-s chiar asa de nebuna [ei ba nu !].
De unde rezulta ca fac fixatii si pe magazine [am cateva prin care trec - am/ n-am treaba sau bani, intotdeauna] si pe colectii.
Desigur, exista motivatia perfect rezonabila ca nu-mi gasesc usor masura si inca si mai greu modelele/ culorile/ materialele. Dar asta nu inseamna ca-s mai putin dusa cu pluta...

PS. Vreau neaparat si foarte tare o geanta bleumarin sau verde-mar ! Sau chiar de-amandoua culorile, ca tot ziceam mai sus... Sa fie asa, mai mare, ca sa pot sa-mi car "lumea" dupa mine, sa aiba buzunare rezonabil de multe, si bareta lata de pus pe umar. Fara catarame, zale, pietre si alte briz-brizuri ! Va multumesc !

13 comentarii:

Elena 06 iulie, 2008 15:13  

Hai ca ne-ai dat portie dubla:) Fusta e faina si ochioasa, m-am prins ce model e;), culoarea e printre preferatele mele. Multumim lui Ghita ca a fost ascultator:D

Rita 07 iulie, 2008 01:25  

Eh, se putea mai bine - fusta adica :) dar ne multumim si cu atat ;)

Maria Coman 07 iulie, 2008 16:39  

geanta bleumarin cred ca e la dada. cit despre obsesii, eu am obsesia tricourilor albe. oare cite pot sa cumpar ca sa imi satisfac apetitul?

Lucian 07 iulie, 2008 17:43  

eu nu prea inteleg shoppingu' asta al vostru, n-as putea sa fiu atat de meticulos si cunoscator :)
fusta-i faina, imi plac si camasile tale asemanatoare, dar am o nelamurire: ne tot arati hainele tale, fara tine in ele. sper ca nu se mentine algoritmul atunci cand ne vei arata o poza de-a ta :P

Rita 07 iulie, 2008 18:56  

Maria: pana la Dada, poate ajung pe-aici pe undeva :D deja geanta veche, purtata pe post de geamantan, da semne mari de oboseala :D Si da, e valabil si la tricouri albe - musai polo, insa, ca sa pastram motivul cu guler :P

Lucian: ufff, pana acuma si nu intelegi ca nu e nimic de inteles la noi ? nu cred ca am algoritmul ala in program :D na, ca s-o dau cotita de tot ;)

Maria Coman 08 iulie, 2008 11:56  

eu nu sunt cu polo, ci cu celelalte....niciodata nu sunt suficiente

Lucian 08 iulie, 2008 23:42  

aha, deci nu esti sigura... doar nu crezi :))

Rita 09 iulie, 2008 00:07  

Ma, ce sa zic, n-am incercat sa rulez algortimul pana acuma, asa ca nu pot sa zic ca nu exista deloc :P dar sunt sigura ca poti sa stai linistit macar din punctul de vedere al postarii pe blog >:)

Lucian 09 iulie, 2008 00:25  

cred ca la fel gandea si profesoara aia din zalau si ai vazut ce s-a intamplat :))

Rita 09 iulie, 2008 00:43  

Ah, ca bine zici, ia sa am io grija cu Ghita cand il duc la reparat :))
Oricum, ideea era ca nu pun eu pe blog :P

miki 13 iulie, 2008 14:50  

fustaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! e foarte fainaaaa!!! nu ma asteptam la genul asta si nici la catifea. efoarte foarte foartev faina mai, madam croitoreasa nepriceputa!

iar cu hainele am si eu aceeasi drama. adica am avut-o. pentru ca imediat ce am constatat, am luat masuri. acum e varietatea la mine in sifonier. eu am cealalta mare drama, cu niciodata nu sunt indeajuns de mutle haine. si asta chiar ca e o povara grea, ufff...

abia astept sa va arat si eu rochia de nasa!

Rita 14 iulie, 2008 01:54  

Mikiii, nu e catifea, e tafta :D subtirica, usurica ;)
Si de altfel, hainele nici mie nu-mi ajung (forgiiive meeeee) - dar imi iau tot de-alea, mereu si mereu !

miki 14 iulie, 2008 12:57  

ei kkt, detalii! nu am fost niciodata in stare sa tin minte materialele :))) cand sa imi iau materialul pentru rochia de nasa, a trebuit sa iau pe cineva cu mine sa ma sigur ca eu chiar cumpar... voal! :)) ceea ce imi aduce aminte de sotul meu care cu un aer superior imi zicea: hai draga, cum sa ai dubii care e voalul?! e ala pe care l-ai tinut pe cap la nunta! :)))))))))))))))))))))))))

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP