Blog Widget by LinkWithin

Galben

marți, 15 iulie 2008

Leapsa, intarziata, de la Pisicot

Nu-mi place galbenul - aproape deloc. E foarte probabil ca n-o sa ma imbrac niciodata in galben [atat cat putem aproxima "niciodata"], si nici nu prea imi place sa il vad - decat la floarea soarelui si in alte cateva circumstante limitate. Dar uite ca se intampla ca sursa mea de energie zilnica (mai putin sambata si duminica) iaste galbenaaa, foc ! Se poate sa existe vreo indoiala despre destinatia recipientului ?! cred ca nu :D
Si inca si mai si, se intampla ca azi sa am si un suc galben langa, plus un cablu de retea, tot galben, pentru cine se uita mai atent :D

Si pana nu uit, raprtez: am lipsit 2 saptamani si mi-a disparut biscuitele pentru cana :( era ceva istet cu "supporting your business needs" - foarte la obiect ;;) tre sa investighez...


7 comentarii:

Elena 15 iulie, 2008 10:45  

Auzi, zici ca te-au "citit" astia: sa ai si cablul de retea galben?!!:)))
Galbenul te trezeste, e luminos.

ritchiu 15 iulie, 2008 12:37  

biscuitele pentru cană sper că nu era ceva alimentar :)) şi că este vorba despre un suport de cană, totuşi. era galben? :))

Rita 15 iulie, 2008 13:57  

Ma, Elena, nu stiu cum am nimerit eu cablul ala galben - dar oricum, ala e cablul lui Ghita :D al lui si numai al lui, fiindca e oaspete in retea :P Alelalte calcularete, inclusiv al meu, de lucru, au cabluri din alea normale, stiti - alb 13 :P

Ritchiu: biscuitele ala nu e de mancat, zau nu e :D si nici galben; si intre timp l-am gasit - se ascunsese dupa monitor, smecherul ;) Iar pentru conformitate, pe el zice "Supporting your every business need" - chiar asa !

ritchiu 15 iulie, 2008 17:53  

acum dacă mă gândesc mai bine poate e comestibil şi d-aia s-a ascuns :))

Lucian 15 iulie, 2008 23:22  

mie imi place galbenul. si albastru. si verdele. si rosu cateodata. si portocaliu. si altele :)

Rita 16 iulie, 2008 00:49  

Ritchiu: n-auzi ca nu e de mancat - nu e, cand iti zic ! Dar tot nu imi esplic de ce s-a ascuns :D ca si-asa tot l-am gasit, fraierul :P

Lucian: bag seama ca tie iti cam plac toate :D mie cel mai mult si mai mult albastru [dupa cum s-a vazut si din alte posturi :D] si dupa aia rosu, si dupa aia mai vedem... Dar numai unele feluri de albastru si unele feluri de rosu !

Lucian 16 iulie, 2008 22:42  

si mie imi plac doar unele feluri din toate culorile alea :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP