Blog Widget by LinkWithin

Mama lor de servicii !

miercuri, 2 iulie 2008

Update 2: s-au incarcat si pozele, asa ca iata : http://picasaweb.google.co.uk/rita.aurita/Polonia1Varsovia

Update (2 iulie, ora locala 18:30): Am imbrobodit pe omul care se ocupa de noi pe-aici sa imi instaleze o conexiune mobila si sa imi imprumute din cand in cand modemul lui. In cursul procesului de instalare, Ghita, caruia probabil ca i s-a urcat lauda la cap, a murit. Ceea ce a generat niste complicatii majore, a caror reparare a dutat vreo jumate de zi... Ma rog, am rezolvat-o, pana la urma.
Vestea proasta este ca am racit, iar, ca la carte, si dupa scenariul obinuit: durere in gat, inflamatie, febra usoara, nas curgator si urmeaza si nas usturator. Am ingurgitat atata ceai si supe de nu mai stiu de mine... Si slava cerului ca mi-am luat kitul de doftoriceala de-acasa, ca nu stiu ce ma faceam. Acuma ma duc in oras, ca am ochit un Esprit si am aflat de un centru comercial grandios, si a, da, tre' sa mai beau o supa pe undeva :P

Post original scris in 30 iunie, ora locala Varsovia 23:00

Ok, astept de juma de ora sa se elibereze un loc dintre cele 3 disponibile pentru acces internet in holul preaminunatului hotel, sau adapost, sau ce-o mai fi. Ca la unul din computere e unul din consultantii nostri, care invarte proiecte de niste muuuuulti euro, la altul e Klara, coordonatoarea noastra de proiect unguroaica, care este o fata super- de treaba, si la ultimul e un nene care si el e vitregit de absenta comunicatiilor.

Lasa ca nu au uscator de par in camera si nici disponibil la receptie la cerere – mie nu-mi trebe, ca vorba aia mi-am adus de-acasa, dar poate nu e toata lumea ca mine...
Dar intr-un stabiliment care, in afara de preaminunat hotel, e si centru (asa-zis) de conferinte, si mai mult de-atat, se si cheama pompos “Centrul de conferinte cutariciska” – in asa un stabiliment, zic, sa n-ai tu niste cabluri in camere, sa n-ai tu niste cabluri sau un amarat de wireless in afurisita sala de conferinte care e putin mai mare, sau poate nu, decat o camera de hotel decenta ? Ca sa nu mai zicem ca sunt practic lipiti de afurisita de Universitate tehnica sau de IT, sau de ce pisici o mai fi din Varsovia, si cred ca minunata asociatie de profil isi are si ea sediul pe-aici pe undeva !!!

Si nici aer conditionat sa n-ai, ca doar exista ferestre nu ?! Again, nu ca mi-ar fi trebuit, ca si-asa m-am procopsit cu o teribila durere de gat, si parca vad ca ma tranteste raceala in toiul verii...

Pfff, jalnic ! Asa ca stand eu si crosetand apa minerala, vorba poeziei, am generat acest text anti-reclama, ca sa se invete lumea minte – vezi sa nu – si sa nu mai calce pe la astia.

PS. Tovarasii se cheama Centrul de conferinte Brobowieska.

PPS Ghita e baiat de treaba totusi :D – desi arata ca bateria e moarta, ma tot tine de mai bine de o ora, unplugged, ca sa zic asa...

10 comentarii:

Lucian 02 iulie, 2008 20:23  

faine poze, mai ales aia cu columna lui traianowski :).
deci e uscator de par chestia aia din baie pe care n-am atins-o niciodata? supeeeer :)
Centrul de conferinte Brobowieska sucks!
sper sa te faci bine cat mai repede

Elena 02 iulie, 2008 21:49  

Poza a doua mi-a placut in mod special, atat de fain ai prins lumina. Si ce curat e in Varsovia, sau asa se vede din poze! Sincera sa fiu, este unul din orasele din lista mea de vacante din viitor:P E pe un loc 4... Acum sa vad cand programez viitorul asta:P
Hai, sa te faci repede bine! Macar stii cum va fi starea vremii in zilele urmatoare?:)

miki 02 iulie, 2008 22:19  

asculta... juna plimbareata si plina de peripetii care esti. nu se cade sa ne fentezi asa din scurt cu fusta aia. ai zis ca arati, arata! ca eu am fost dezamagita puternic de pozele cu polonia cand am vazut ca nu e niciuna nici cu rita-aurita, nici cu fusta!
uf!

Lucian 02 iulie, 2008 22:56  

me too :)

Rita 03 iulie, 2008 00:17  

Lucian: sa stii ca in poza cu columna (si anume a regelui) sunt si eu :D cel mai mic de-acolo :P A fost total neintentionat, dar daca fata din Bulgaria asa a inteles ea sa imi faca mie poza ? :))
Deja iau 2 pastile la doza in loc de una, asa ca sper sa imi revin - si sa nu fortez norocul prea tare :D

Elena: si mie mi-a placut, mai ales ca a fost pe viu ;) Chiar e curat in Varsovia, sau cel putin in zona aia, care este centrul si orasul vechi. Oras vechi se cheama de altfel impropriu, fiindca a fost distrus in WW2 in proportie de 90%, ceea ce inseamna ca tot ce se vede acuma e reconstituire... si ce reconstituire ! Evident ca in alte parti ale orasului nu e totul asa "luna", dovada "centrul de conferinte" :P

Miki: haideti doamna, nu va suparati, va promit solemn ca revin cu poza de fusta - numa ca la naiba, tare ii greu cu tehnioa prin tara asta :( Acuma ma duc si pozez fusta - cand o sa postez, e alta afacere :P

Lucian, din nou - you too, ce ? :)

miki 03 iulie, 2008 10:27  

pfff... tot e mai bine decat deloc. numai sa nu dai vina pe ghita ca iar s-a suparat si a picat si din vina lui nu vedem noi fusta, ca atunci chiar o sa se supere pana si el!

Elena 03 iulie, 2008 14:39  

Eu stau pe faza sa vad fusta:D am rabdare si il sustin pe Ghita sa fie de treaba:P

miki 04 iulie, 2008 16:32  

ritaaaaa?

Elena 04 iulie, 2008 23:27  

Sigur Ghita e de vina sau conexiunea lipsa de acolo... hai mai Miki, o mai pasuim pe donna Rita putin!:D Putin putin!:)

Rita 06 iulie, 2008 00:08  

Am revenit, momentan si pentru scurt timp. N-a fost vina lui Ghita - saracul de el face fata chiar onorabil, la cat de in pioneze e... Neaparat sa il duc la doctor - desi cred ca se amana pana la concediu...
Am pus si fusta, si alte minunatii, si mai pregatesc o serie de poze. Dar la ora care este in Romania, sambata, cui ii mai pasa ?! :P vreau acasa :(

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP