Blog Widget by LinkWithin

Mi-a mai trecut :)

luni, 7 iulie 2008

Am internet - si in camera [wireless in toata pensiunea :D] si in sala de seminar - chiar la fabrica de calculatoare care e de fapt de televizoare - am vazut niste Philips-uri pe linia de productie azi - foarte tare ! In general e foarte tare fabrica asta, produce pentru mai multe marci, cladirea noua in care s-au mutat s-a construi in 10 luni, si are asa o atmosfera prietenoasa :) genul de loc in care iti place sa mergi la lucru..
Mi-a trecut si raceala, si o rana la gingie cu care nu stiu cum m-am procopsit, iar odata cu ploaia a lasat-o si presiunea mea craniana mai moale.
Desi mananc in continuare mai mult decat e cazul si inca ma dor oasele de la marsul de ieri din Varsovia, in piata de vechituri, in Gradina botanica si inca intr-un parc, care parea sa fie tare fain, dar pe care n-am mai apucat sa il vedem ca lumea, ca si-asa am intarziat la punctul de intalnire si purtatorul nostru de grija face asa niste fete lungi de cate ori calcam stramb, ceea ce nu e chiar rar..
Uite poze - mai ales cu trandafirii din Gradina botanica, dar nu numai...

















16 comentarii:

rdg 08 iulie, 2008 17:22  

Bravo! Buna treaba! Misto poze... Alta viata! :o)

Rita 08 iulie, 2008 18:49  

Si mie mi-a placut, sa stii :D sa ma vezi numai cum pozam florile, fix ca turistul japonez :))

Lucian 08 iulie, 2008 23:37  

in sfarsit s-a terminat cu atmosfera sumbra din ultimele post-uri :). desi ma bucur pt seninatatea din scrisul tau, nu ma pot abtine sa te intreb daca n-ai cumva vreo obsesie cu florile. n-am mai vazut atat de multe de cand n-am mai fost in piata sa cumpar pt nunta :)

Rita 08 iulie, 2008 23:59  

Lucian, pai doar dupa atatea poze sa zici ca am o obsesie ?! nu ca n-as avea si predilectie pentru asa ceva - pentru obsesii adica - doar ai vazut cum e cu imaginatia limitata :P cumva e justificat, ca doar am fost in gradina botanica, nu ? plus c trandafirii sunt "all time favorites"
Iti dai seama ca inca le-am ales pe alea mai ochioase :D
Nunta ?! cand te-ai insurat si noua nu ne-ai zis ? :P

Lucian 09 iulie, 2008 00:23  

nunta? ha ha ha, ce-am mai ras :)
acum mi-am amintit ca n-am scris despre nunta la care am fost acum 2 saptamani. too late, dar poate pun niste poze
mie imi plac oamenii care au obsesii, ma fac sa ma simt mai bine cu mine insumi, care n-am, bineinteles :)). deci ce altceva te mai obsedeaza?

Rita 09 iulie, 2008 00:29  

Ma si gandeam ca in pauza aia de scris cine stie ce-ai mai comis :)))
Cred ca mai degraba am idei fixe decat obsesii, desi probabil ca diferenta e mica... stii - genul camasi cu dungi :D si probabil se dezvolta cu varsta - ai sa vezi si tu cum e :P

Elena 09 iulie, 2008 22:48  

Acum sper ca n-o sa iti para rau ca pleci de acolo:P nu de alta, dar preferam dupa cum vezi postarile vesele, florale:)
Lucian, in prima faza chiar mi-am zis: "am ratat nunta"! Hai ca ai vrut doar sa ne sperii spunand ceva pe jumatate!

motanes 10 iulie, 2008 09:25  

Snow Patrol - Chasing Cars ?

( motanes la gmail.com )

Lucian 10 iulie, 2008 22:49  

rita, ar trebui deja sa imi dau seama, am o varsta respectabila :). acum realizez ca am cu cativa ani mai putin decat tine... suuuuper, ce tanar sunt :P
elena, aveam scris in minte un post despre nunta la care am fost, cu poze cu tot, dar traversam o perioada de lene incomensurabila si am renuntat

Elena 11 iulie, 2008 00:00  

Lucian, asta nu e scuza:))) mai ales ca e cu poze, si ne lasi asa...
Rita, sa stii ca e reala faza aia cu ideile fixe... de la o varsta! oooffff!:D

Rita 11 iulie, 2008 00:33  
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Rita 11 iulie, 2008 03:05  

Lucian, nu fi obraznic, ca te dau afara ! :P pai ce, "2" e "cativa" ?!

Elena: iti zic asa, pe sestache, sa nu ne auda Lucian - cred ca io aveam dinainte de o anumita varsta, oricare ar fi ea :P

Elena 12 iulie, 2008 00:07  

Asa-i Rita:)) numai ca pe la un doojdeani le spuneam "puncte de vedere":))) bine infipte in neuron! Acum am schimbat doar firma, ca tot alea-s, putine si fixe:D

miki 13 iulie, 2008 14:51  

eu vreau si planuri generale. mie in gradinile botanice asta imi place: sa ma uit in zare si sa vad numai verde cat cuprind cu ochii. deh, frustrari de copil crescut intre blocuri... :)

Lucian 13 iulie, 2008 19:41  

Rita, doar 2 anisori ne despart. Un fleac... :) Mai bine asa?
Elena, cred ca pana la urma o sa pun pozele alea pe undeva, poate chiar la mine pe blog :)

Rita 14 iulie, 2008 00:49  

Elena: stiu exact despre ce vorbeti :D

Miki: am sa adun toate pozele de Polonia la un loc si o sa public link-ul - deocamdata e o dezordine feroce :D in poze, adica...

Lucian: sa zicem, dar... lasa, comentez eu altadata >:)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP