Blog Widget by LinkWithin

Totul - dar nu chiar totul, pana la urma...

joi, 17 iulie 2008

Azi, adica ieri, de fapt, era seara de mers la film cu fetele. Adica la Totul despre sex - the movie, ala de il programaseram de acu' 2 saptamani.
Ei, n-a fost sa fie pan' la urma, fiindca desi noi ne-am dat un pic peste cap ca sa ne facem timp toate deodata in timpul saptamanii [femei ocupate, deh !], planurile ne-au fost miseleste date peste cap. Asa ca ne-am refugiat la Starbucks unde am vorbit mai bine de 2 ore, tot despre munci :) A fost fain, ca nu ne-am mai vazut si n-am mai parlamentat impreuna de ceva vreme...
Asa ce ne-a luat discutia pe sus, ca am si uitat sa impart cu fetele niste bomboane alcoolizate, pentru care am trecut special pe-acasa, de la serviciu !

Concluzia ? saptamana viitoare incercam din nou ! desi mai avem si Kung Fu Panda, programat candva duminica, poate, cu toata gasca, si Made of Honor, tot cu fetele, al'data :P
BTW, saptamana asta - very busy social calendar - cred ca m-am invatat prost dupa Polonia, sau pur si simplu am o gramada de prieteni nevazuti de mult...

28 comentarii:

Lucian 17 iulie, 2008 23:47  

Cand aud de very busy social calendar ma bucur ca in timpul saptamanii nu am un astfel de calendar :)

miki 17 iulie, 2008 23:49  

lucian, esti doar invidios ca fetele fac de-astea! poate ca nu iti dai seama ca esti invidios, dar esti! si nu o sa iti dai seama pana cand nu o sa incerci o data.

deci rita, you go, girl!!!

Rita 17 iulie, 2008 23:51  

De ce sa te bucuri ? Io-s cam nebuna cu serviciul, si am asa restante la social calendar... ca ma si mir ca prietenii mai stiu cum arat ! De fapt, ce sa vezi, ca unii chiar nu mai stiu :-<
Probabil ca daca i-as vedea si eu in fiecare w/e mi-ar fi si mie de ajuns :)

Rita 17 iulie, 2008 23:53  

Miki: pai si azi am umblat creanga :) si am baut niste sangria cam alcoolizata, asa ca acuma is cam melancolica...
Lasa, nu-i duce tu grija lui Lucian, ca el umbla aiurea cu prietenii lui si mananca pastravi cu mici :P

miki 18 iulie, 2008 00:02  

dada, si cu cortul prin padure fara sa stie de masuri de rpecautie, am auzit si eu! :))

pai hai, in pat cu tine, sa treaca melancolia si sa fii apta maine. ceea ce imi doresc si mie! :)) somn usoooor!

Rita 18 iulie, 2008 00:10  

Cum in pat Miki ? pai pe net cine mai bantuie aiurea, mai ales ca e noapte cu luna plina si fantomele ies la plimbare...

Elena 18 iulie, 2008 00:25  

Rita, Miki e incantata ca Nelu i-a urat vacanta placuta!:D Si asta e de bine... deci somn usoooor Miki!:)

Lucian 18 iulie, 2008 00:27  

Miki, ai dreptate, ca intotdeauna, sunt invidios. De-asta incerc sa evit cat pot de mult chestiile astea in timpul saptamanii si vreau sa am doar "Lucian time" :)
Rita, ce coincidenta... pana si prietenii tai nu stiu cum arati, daramite noi :)). Eu n-am baut niciodata sangria, din cauza numelui. Sunt defect cumva?
Miki, nu stii ca Rita acum incepe scrisul?

Rita 18 iulie, 2008 00:27  

Pai io ziceam de mine ca bantui - Miki, cu binecuvantarea lui Nelu, poate sa doarma linistita :D

Rita 18 iulie, 2008 00:30  

Apai vezi Lucian, nu trebe sa te simti nedreptatit :) Sa stii ca de ultima mea aniversare le-am trimis niste poze de-ale mele pe post de invitatie la party, ca sa stie pe cine sa feliciteze - sau sa compatimeasca :))
Musai sa incerci sangria, por favor ! desi poate pentru baieti e cam "softy" ;;)

Lucian 18 iulie, 2008 00:34  

Softy? I'm Mr. Softy! Daca sunt nevoit sa beau ceva, atunci mai bine un lichior de femei, un Angelli sau Martini... Deci Sangria s-ar incadra in categoria asta :) Desi in ultima vreme parca merge mai bine un Jack cu RedBull

Rita 18 iulie, 2008 00:38  

Aaa, pai neaparat sa incerci atunci ! da' sper sa nimeresti una ca lumea, nu de-aia din sticla direct :) cum ziceam, aia de am baut-o e in seara asta era cam prea alcoolizata...

miki 18 iulie, 2008 11:47  

miki nu e in pat. cine zice ca miki e in pat?! miki e deja la munca!

da, e drept ca aseara era in pat odata cu gainile, dar nu se pune!

multumesc pentru scuza perfecta, elena :))

lucian, imi place de tine. esti tare docil. sau am rog, softy :)) cum zic ceva, cum azici ca am dreptate.

Rita 18 iulie, 2008 15:53  

Lasa, Miki, ca odata cu binecuvantarea neconditionata a lui Nelu, chiar puteai sa te retragi fara grija ;)
Si in loc sa il apreciezi pe Lucian, care el este impaciuitor, si ne da noua senzatia ca avem dreptate cu de toate...

Lucian 20 iulie, 2008 23:56  

Mai fetelor, prima lectie primita pe bloguri a fost sa va dau intotdeauna dreptate. Si asta fac. Ce ma costa? Oricum n-aveti cum afla ce gandesc cu adevarat :P

Rita 21 iulie, 2008 00:00  

Lucian, ce-ai facut peste week-end ?! Mesajul asta e cam cu dus si intors :P

Lucian 21 iulie, 2008 00:16  

Asa pare, dar nu e :P
Si n-am facut nimic in weekend :)
Tu ce-ai facut? Tot very busy socialy?

Rita 21 iulie, 2008 00:25  

Huh, esti consecvent cu mesajul :)
Nu foarte busy, mai degraba foarte lenesa :D am fost la Kung fu panda, pana la urma...

Lucian 21 iulie, 2008 00:29  

Deci ai fost la desene animate. Ce varsta spuneai ca ai? :P Eu am vazut 2 din cele 3 filme Evil Extinction. Cred ca numele spune totul :)

Lucian 21 iulie, 2008 00:29  

Deci ai fost la desene animate. Ce varsta spuneai ca ai? :P Eu am vazut 2 din cele 3 filme Evil Extinction. Cred ca titlul spune totul :)

Rita 21 iulie, 2008 00:32  

Ma uit mereu la desene :D
Nu stiu ce-i Evil ala, n-am auzit de el, dar pun pariu ca de-acolo ti se trage :))

Lucian 21 iulie, 2008 00:36  

Eu nu pun pariu, ca l-ai castiga :)
E un film cu o extinctie destul de rea pt omenire si cu Milla Jovovich :)

Rita 21 iulie, 2008 00:40  

Buhuhuuuuuu, daca e cu Milla e destul de serios !
Bine ca daca e sa castig io, nu mai pui pariu ! smecherie :P

Lucian 21 iulie, 2008 00:47  

Da, e destul de serios si maine sper sa vad si partea a treia, ca asta e cea mai smechera cica.
Nu ti-a spus nimeni ca nu e frumos sa pui pariu? :)
Eu ma pun la somn, spor la scris :)

Rita 21 iulie, 2008 00:49  

Chiar ma intrebam daca nu te retragi, ca tu probabil tu te trezesti devreme, nu ca mine ;;)

Lucian 21 iulie, 2008 00:51  

Voriai sa spui ca mie imi place sa dorm, nu ca tie :)

Lucian 21 iulie, 2008 00:51  

Vroiai sa spui ca mie imi place sa dorm, nu ca tie :)

Rita 21 iulie, 2008 00:52  

O-ho, si mie - dar dimineata, din pacate :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP