Blog Widget by LinkWithin

Concediul dauneaza grav sanatatii

duminică, 3 august 2008

Vi s-a intamplat vreodata:

  • sa se termine pasta si pixul sa nu mai scrie fix cand puneti punct la ultima propozitie din lucrarea de control
  • benzina sa ajunga "pe zero" chiar cand ajungeti in benzinarie [la granita dintre Bulgaria si Turcia, am mers cu inima in gat pana la benzinarie]
  • bateria sa iti ajunga dai un telefon parintilor sa le zici ca ajungi acasa si sa lase poarta descuiata ca tu nu mai ai cheie de ani buni
  • sau ceva asemanator ?

Well, ideea e ca bateriile noastre personale "ne tin" si fac sa functioneze mecanismul in parametri relativ normaliatunci cand mai tare si mai tare avem nevoie de ele. Dar fix in momentul in care ai terminat ce aveai de procesat, totul se opreste - sau se strica - in ultimul hal.

Asa si cu mine. N-am mai avut o pauza decenta de vreo jumatate de an - ok, ok, week-end-uri libere, mai ales in ultima perioada, dar in rest, multe si mari perioade cu ore de lucru mult peste limita legala. Toata lumea ma intreaba cum - si pana cand mai rezist...

Si acuma, ca in sfarsit am ajuns sa traiesc mirajul concediului - m-au lasat bateriile. Ma rog, sunt doar teoretic in concediu, ca ma mai duc si maine sa organizez activitatile pe perioada absentei.
Ideea e ca in ultimele 2 zile am stat ascunsa de lumina zilei - cu perdelele trase, adica - si abia daca m-am miscat de la televizor. Am iesit aseara, pe semi-intuneric - ca vampirii, da - sa iau provizii.

Dar situatia nu s-a imbunatatit cu prea mult, mai ales ca m-am apucat de bucatareala la 10 noaptea. Nici macar n-am mai putut sa stau treaza asa de tarziu - imaginati-va !

Azi dimineata trebuia sa ma duc la targul de zdraganele, cu Cris; evident, m-am chinuit cu trezirea, dar n-am putut sa ma misc din casa si pace buna ! Am zis totusi ca e rusinos sa nu ma duc pana acolo, ca sa fac niste poze, macar, asa ca am stat drept si m-am gandit stramb si am plecat de-acasa pe la 2. Ma rog, inca nici n-am simtit asa de tare caldura, ca taxiurile cu care am umbat aveau aer conditionat.

Dar in afara de o pereche de cercei si niste carlige pictate foarte fromos si colorat, mi-am luat - nu, nu de la targ, din supermarket! - suport de vase si prosoape de bucatarie :D. A, si niste carti de pus pe lista de concediu :D

Ceva tot a iesit aiurea - am uitat portofelul acasa ! noroc ca aveam niste bani rataciti prin geanta...
Revenind - aceste chestiuni nu se intampla in perioade normale - adica de maxim stress si cu milioane de chestii pe capul meu. Prin urmare, ajungem la concluzia de la inceput: "Concediul dauneaza grav sanatatii !".


















48 comentarii:

Elena 03 august, 2008 21:48  

Ce poze vesele, banuiam eu ca asa or sa fie!;)
Cu bateriile care te lasa ca in legile lui Murphy, sunt de acord! De aia e nevoie de cate un disk cleanup:P
Concediu placut, sigur nu va dauna sanatatii, sunt "precisa"!:D

Lucian 03 august, 2008 21:48  

Cand am vazut pozele am crezut ca ai cumparat toate acareturile de pe acolo :). Am citit un editorial in Saptamana Financiara al unui Hillerin cred, care spune totul despre ceea ce gandesc si eu in legatura cu work-alchoolismul. Cam prea dur, dar e adevarat

Lucian 03 august, 2008 21:49  

Ar fi fost bun un link, dar gasesti tu, esti fata descurcareata :)

Rita 03 august, 2008 21:52  

Pai... am gasit ceva, dar nu tot: http://www.sfin.ro/autori/25/patrick_andre_de_hillerin
Care e articolul ?

Rita 03 august, 2008 21:59  

A, si ca sa stii, Lucian: primul meu job a fost de "Web Wizard" :D - asistent la cautare pe internet. Si iti imaginezi ca in urma cu niste ani nu exista Wiki, si nici Gogu nu era ce e acuma..

Rita 03 august, 2008 22:01  

Elena, sa stii ca mai mult pentru poze m-am dus :D Altfel, cam mititel targul - nu cred ca erau mai mult de 10 expozanti - sau poate unde am prins eu la spartul targului... Mi-as fi luat si o oginda si vreo 2 ulceluse, dar nu se potrivesc cu decoratiunile existente :P

Altfel, sa stii ca eu cu bateriile mele sunt destul de ok - adica m-au tinut cat am avut nevoie :D Dar si acuma, cand nu mai am... cam trista situatia !

Lucian 03 august, 2008 22:09  

ultimul articol este. daca deschizi saptamana financiara sigur il vezi pe prima pagina

Lucian 03 august, 2008 22:10  

de fapt nu, acum m-am uitat si eu si e primul articol de la rubrica "cele mai comentate" si il gasesti jos de tot pe pagina sfin.ro. titlul e "lasa-i sa te sinucida"

Rita 03 august, 2008 22:11  

Chiar vroiam sa iti ca ar fi fost mai simplu sa imi zici titlul :D
Nu e prea incurajator, inca de la titlul...

Lucian 03 august, 2008 22:15  

nu e incurajator nici continutul, asa ca ia aminte! fa macar o data ceea ce iti spun :)

Rita 03 august, 2008 22:17  

Si cam ce imi zici ? Ca sa nu te fugaresc acuma cu drumurile tale...
Imi aduc aminte ca zis pe undeva ca alergi acuma cat mai poti :P

Am citit articolul mai demult - l-am primit pe mail :D

Lucian 03 august, 2008 22:21  

Daca am zis... am zis. Dar in nici un caz nu alerg atat de mult ca tine. Eu incerc sa respect ora plecarii acasa, 4, poate chiar 3 :)

Rita 03 august, 2008 22:26  

4 ??? pai tu cate ore muncesti ?!
Problema e ca ma cam plictisesc, si daca acasa tot n-am altceva de facut..
Plus ca daca am sedinte peste zi, restul chestiilor de birou raman nefacute. Ma rog, contxtul meu profesional e un pic mai complicat decat arfi normal :(
O sa se termine si asta, stiu eu ! ca sa citez din clasici, "ursul meu e mai lenes" :)

Lucian 03 august, 2008 22:29  

eu incerc sa nu depasesc 8 ore dar depinde de situatie. pot sta 12 ore daca e nevoie sau 4-5 daca nu am ce face. si nu ma plictisesc daca nu sunt la lucru, in nici un caz :)
ursul tau are nevoie de un impuls serios

Rita 03 august, 2008 22:47  

Daca n-ai fi in fiecare saptamana in alt oras, ai vedea tu plictiseala. Cat poti sa te uiti si la tv ?!
Partea buna e ca de cand m-am apucat de blog, nu mai lucez acasa :D Step 1.

[Ma hlizesc cu astia de la Top Gear, ceva de speriat :))]

comanu 03 august, 2008 22:49  

eu ma enervez cu astia de la steaua, ceva si mai de speriat.

Rita 03 august, 2008 22:54  

Bey maestre, dumneata cu "stiliştii" matale, sî ni leşi !

Lucian 03 august, 2008 22:56  

steaua a castigat pana la urma, se termina imediat si top gear, asa ca somn usor!

Rita 03 august, 2008 22:58  

Ce somn, ce usor ? La orele aiestea ??!
Nu vreau sa jignesc pe nimeni - dar cu cine a jucat Steaua ? si mai ales, cum de a castigat ?! :P

comanu 03 august, 2008 22:59  

pai si analistii sa comenteze de unii singuri.
asta nu se poate...

Rita 03 august, 2008 23:31  

Pai sa comentam deci ! Cu cine ziceai ca a jucatara ? :P

Elena 03 august, 2008 23:32  

hai mai, ca eu ma amuz de balerinii lu' tanti Udrea:)))) s-a dus fomeia cu zacusca la sinistrati:)))

Rita 03 august, 2008 23:33  

Si eu tot ! :))

Elena 03 august, 2008 23:41  

eu la oalele alea si oglinzi chiar ma uitam:) pai de ce nu ai luat?

Rita 03 august, 2008 23:45  

Ma, sunt cam rustice, asa, nu prea se potrivesc cu nimic ce mai am eu. Plus ca nu am gasit combinatia perfecta intre nuante de verde si albastru ;;)

Elena 03 august, 2008 23:47  

eu nu ma prea gandesc la ce am, cu ce merge:))) se vede ca am mintea obosita rrraaaauuuu:D

Rita 03 august, 2008 23:58  

Ei as, fii cuminte - tu probail ca ai una din cele mai deschise minti :) Copiii au efectul asta ;)

Elena 04 august, 2008 00:11  

tocmai ce am o revelatie: mi-e somn:))))
somn usor!!!

Elena 04 august, 2008 18:07  

Hey, ne dai un semn?;)

Rita 04 august, 2008 18:15  

Semn :)
Azi sunt la munca -am o super-eficienta de sedinta, ce n-am avut in viata mea, in care am pus la punct calendarul pentru restul anului, de unde a rezultat - oarecum neplacut - ca nu ar trebui sa-mi iau concediu :P
DAR, fiindca dupa aia n-o sa mai fie nici atata timp, uite ca am sa-mi iau, si cu asta basta :P
Sa vedem daca o sa cada cetatea in lipsa mea...

Rita 04 august, 2008 18:17  

Corectie: am AVUT sedinta, adica nu scriu pe blog in timpul ei :D

Lucian 04 august, 2008 22:31  

deci reiau: steaua a jucat cu brasovul si a castigat cu un gol dat in ultimul minut. mie mi-a parut rau, vroiam sa piarda steaua :)
fructuoase sedinte mai aveti...

Rita 04 august, 2008 22:35  

Stii ce ? - si sa ma ierte maestrul - si eu as fi vrut la fel despre steaua :P
Iar cu sedinta - struna a mers ! Bine, si cand am vazut cat e de munca... brrr !

Elena 04 august, 2008 22:39  

Si eu la fel... adica sa piarda steaua:P

Lucian 04 august, 2008 22:44  

chiar imi placea echipa asta, dar inainte sa o ia jiji. acum sper sa piarda toate meciurile, peste tot pe unde joaca

Rita 04 august, 2008 22:46  

Idem :D
Ei, ma rog, poate nu chiar toate :P

Lucian 04 august, 2008 22:55  

Bine atunci, o sa tin cu ei in Liga Campionilor :)

Rita 04 august, 2008 23:03  

Hmmm, sa zicem - dar prevad ca iar i se urca lui jiji la mansarda si nu mai avem loc de el...

Lucian 04 august, 2008 23:08  

M-am saturat de el pana peste cap. Parca ar fi Jesus pe pamant, nu scapi de el nici la tv nici in ziare. Macar daca ar spune ceva inteligent, dar bate campii de fiecare data

Rita 04 august, 2008 23:25  

Dar nu va enervati :D pai noi aicea vorbim de concediu, sau de jiji ?

Elena 04 august, 2008 23:26  

Hai mai, ca in ultima vreme eu nu prea l-am vazut cu o frecventa la fel de mare:)

Rita 04 august, 2008 23:27  

Nici eu, dar mai stii... Lucian, trebuie sa inveti sa folosesti telecomanda, zau !

Elena 04 august, 2008 23:31  

Prima lectie: ignora canalele enervante, care fac audienta cu Jiji, Udrea, Baserix & comp!

Lucian 04 august, 2008 23:47  

Da da, si eu vroiam sa spun ca nu v-ati uitat voi la canalele potrivite, de-aia nu l-ati vazut. Ce-ar fi sa nu mai scapam de el si pe TVR Cultural? :)

Rita 04 august, 2008 23:50  

Eee, te obraznicesti :P am vazut si ceva din greseala, acu nu inseamna ca stau acolo tot timpul..
Dar vezi ca te-ai potrivit in subiect, pe undeva, cu Mircea Badea :D

Lucian 04 august, 2008 23:58  

Eu n-am putut sa-l vad asta-seara, nu stiu din ce motiv pe freventa A3 a intrat A2 si A3 n-a mai fost de gasit. Am mentionat faptul ca ma aflu in Calarasi? :)

Rita 05 august, 2008 00:06  

S-au amestecat antenele la Calarasi :)) - titlu prima pagina si mai multe nu :P

Elena 05 august, 2008 00:07  

Lucian, vrei rezumatul de la Badea?:P)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP