Blog Widget by LinkWithin

Diverta Magheru

vineri, 29 august 2008

Zice-se ca se deschide azi :) - in cea mai "emotionanta" locatie comerciala stradala din Romania - conform "autorilor" - cu observatia ca locatia asta emotionanta este fostul magazin Eva, din buricul targului.

Sunt tare curioasa despre cum o sa arate, cum o sa se simta si cum o sa se "stabileasca pe harta" - mai ales in locatia aia. Ca sa nu mai zicem ca imi cam aduce aminte de FOX - F-O-X - Bookstore din You've Got Mail :D Asta si in ideea ca e practic peste drum de Carturesti...

Tot din partea autorilor: "Noul concept are in prim plan sloganul Mereu ceva nou si este structurat in 3 zone de interes, create pe caracteristicile publicului Diverta: Imi place, Ma joc si invat si Am succes; fiecare spatiu dedicat are o zona de "experience", care aduce publicul intr-o relatie directa si interactiva cu lucrurile de interes."

Suna bine. Am sa fac o excursie pe-acolo si ma intorc cu relatari.

3 comentarii:

Elena 31 august, 2008 21:36  

Abia astept sa revad filmul asta:) dar mai am rabdare, ca la mine e film pentru Craciun;)

Rita 31 august, 2008 21:41  

Ah, eu am o lista de filme - si asta e pe lista aia - pe care le-as vedea oricand, oricand !
Si asa de tare mi-a placut decorul - mobila - din film, ca mi-am cumparat un secretaire micut, care acuma e dedicat lui Ghita :)

Elena 31 august, 2008 22:07  

Deci... daca te uiti, e pe lista de filme favorite la mine:)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP