Blog Widget by LinkWithin

Gata...

luni, 25 august 2008

Later: Ia te uita ce mail am primit... M-o fi auzit ca ma pregatesc de rezolutii ! :P
Imi vine sa ii raspund ca si eu imi cer scuze ca i-am citit mailul :))) da, chiar asa, cu tot cu "detali" !
------------------------------
Lucrezi prea mult si traiesti prea putin? Esti mai mult departe de familie, decвt cu ea? Visezi la ziua оn care vei fi liber - liber sa mergi оn vacanta cвnd vrei, sa-ti cumperi o casa noua, o masina noua sau chiar sa te pensionezi?
Controleaza-ti situatia financiara si transforma-ti visele оn realitate, arunca-ti ceasul desteptator si trezeste-te atunci cвnd ai obosit sa dormi.
Ai visat sa ajungi in America? esti doar la un pas de visul tau!!!
Crezi ca o viza in america este un pas mare? contacteaza-ma sa vezi ca nu este asa!
Ai putea sa traiesti astfel?
Atunci contacteaza-ma pe email
rocks.freedom@*****.com si vei primi mai multe detali.
Imi cer scuze pentru acest email.

--------------------------------
Gata cu vara (aproape), gata cu vacanta (cu asta de vara, cel putin), gata cu lenevitul, cu oja rosie, cu pantalonii scurti, cu zdranganelile colorate, si chiar cu sandalele (daca nu e chiar ingrozitor de cald...) !
Ma simt parca as incepe un an nou - si parca ar fi timpul de niste "resolutions" :) Sa vedem, sa vedem - ce sa fie ?

11 comentarii:

ritchiu 25 august, 2008 14:44  

din toate pe care le-ai zis aici , cel mai dor îmi va fi de pantalonii scurţi. nu ai mei :D

Rita 25 august, 2008 15:21  

:)) as fi pus pariu ca ai tai !
Cum, si oja rosie nu ?! nici asta a ta, fireste :D

Maria Coman 25 august, 2008 16:45  

eu inca ma incapatinez cu oja rosie.....

Rita 25 august, 2008 16:52  

Maria, deci de-aia nu ii duce Nelu lipsa :)) Dar cu movul ce s-a intamplat ?

Maria Coman 25 august, 2008 17:05  

vara nu e mov, e rosu, e portocaliu, din astea...

Rita 25 august, 2008 17:06  

Aha ! deci mov e mai de la frig, asa... mda, are sens :)

Rita 25 august, 2008 17:12  

Apropos de update - as vrea foarte tare sa ma pensionez ! [nu, nu pe caz de boala]

Si as mai vrea sa vina incarcatorul lui Ghita mai repede ! ca incep sa intru in sevraj dupa net si alte alea, si consum din "company time" pentru chestia asta...

Elena 25 august, 2008 17:15  

Si cu cine sa vorbim ca sa-l agerim pe incarcator?:)

Rita 25 august, 2008 17:18  

Pfff, stiu eu - cu astia de la Scop computers, care ma tot paseaza incolo si incoa' :P
Auzi tu, 21 de zile de la plasarea comenzii ! Cred ca organizeaza un transport special, tocma din fundul Americii [sau al Chinei] pentru incarcatorul meu...
Mesajul "subliminal" era ca n-o sa pot raspunde seara la comantarii :) mai ales daca nu vreau sa dorm la serviciu, ceea ce nu vreau !

Elena 25 august, 2008 17:43  

Cum nu vrem nici noi sa dormi la serviciu... e cazul de o incantatie in grup aici:D

Rita 25 august, 2008 18:04  

:)) s-auzim, s-auzim ! va dau de stire daca merge :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP