Blog Widget by LinkWithin

Iar la doctor

miercuri, 13 august 2008

Update: Am fost la "doctor", dar cum nimeni nu-mi zisese dinainte ca trebuie - doar pentru identificarea problemei, sa il las pe Ghita in service 48 de ore, m-am hotarat ca inca nu ma pot desparti de el. De altfel, doamna de la receptie mi-a zis ca pot sa revin cand sunt "pregatita" :))

Si stiti ce mi-a mai zis ? ca sa nu mai folosesc chestii ne-originale, ca "se buleste laptopul" - am citat exact. Cred ca m-am uitat cam patrat la ea, ca mi-a si stat in varful buzelor sa ii zic ca eventual "se strica", nu "se buleste" - ca dupa aia a fost plina de solicitudine. Sau ea ar fi fost asa oricum si sunt eu cam nebuna, ca doar de, m-a batut soarele in cap si-s ametita :P

De data asta - Ghita. Daca toate merg bine, maine - adica azi - ma duc cu Ghita la doctor. Sper sa fie ceva minor, eventual sa il iau acasa imediat, doar cu o mustrare si cu un incarcator nou.
Daca nu... ne "vedem" dupa ;)

6 comentarii:

Elena 13 august, 2008 09:14  

Ghita, ai grija sa iti revii rapid, ca sa poata mama sa se ocupe de tine imediat!:)

Elena 13 august, 2008 22:21  

Ghita, sa ne traiesti o mie de ani, iar mami tau sa se pregateasca sufleteste pentru interventie!:)
Mda, acum unii au limbaj mai colorat, ce sa faci daca le plac "metaforele"?! Bine ca macar a fost ok in rest!

Rita 13 august, 2008 22:24  

Pai nu, Elena, n-a fost, adica poate ar fi fost daca il lasam la verificat - ceea ce n-am facut :). Deci ramane sa il las in service cand ma duc acasa, iar in plus sa cumpar (obligatoriu, nu e o optiune) un incarcator original, care costa in jur de 100 Eur. Macar de n-ar trebui sa ii cumpar si baterie noua...

Elena 13 august, 2008 23:17  

M-am exprimat gresit, ma gandeam ca pana la urma "duamna" a fost serviabila, dincolo de limbajul suburban. Macar atat:)
Cam scump Ghita, ofof!

Rita 13 august, 2008 23:30  

A fost serviabila, ce-i drept :) chiar daca eu eram cam cu capsa pusa. Mi-a dat si adresa unde sa comand incarcatorul.
Dar aia cu "cand o sa fiti pregatita" m-a dat gata :D

Elena 14 august, 2008 10:38  

Empatica "duamna" la un nivel 5, adica maxim:D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP