Blog Widget by LinkWithin

@ Cluj

miercuri, 24 septembrie 2008

O fo' fain azi la Cluj :)
M-am trezit eu cam ametita, dar am bifat vreo 7 ore de somn, ceea ce nu mi s-a mai intamplat de mult. Pana la ora 2 am terminat ce-aveam mai important de facut si am apucat sa lucru si la un proiect "internetic" pentru serviciu, destul de mult incat pana si eu sa ma declar multumita :D
Dupa care am "parcat" iarasi la BT Cafe :D - foarte prietenos loc, zau, am alimentat si pe Ghita jr. pe care l-am carat dupa mine, am mai invartit niste mesaje si comunicari pentru birou, am beut un capucino decofeinizat, ca inca mi se mai invarteau moristile de la a 2-a cafea bauta, iar prajitura greceasca [as, un mini-chec] - am luat-o la pachet si cred ca o sa-i fac felul in tren :D
Am facut o vizita jumate prietenoasa, jumate cu treaba la o firma - partea cu prietenia a fost de bun augur, ca plec cu un cadou pentru biroul nostru, unul destul de important, nu doar asa, niste pixuri :P Am fugit si pe la gara intre timp, insa (deocamdata) nu mi-am luat loc la cuseta. Poate am noroc la vagon - daca nu, aia e, maine dimineata ma duc acasa sa ma culc de tot, in loc sa ma mai duc la munca :P
Asa ca acuma cred ca o sa ma duc sa mananc o ciorba undeva in oras, si dupa aia, tusti ! la trin :D Daca prind retea - desi ieri seara, cam o ora inainte de Cluj nu prea am avut, mai vorbim. Daca nu, o sa termin in sfarsit Femeia comestibila - care s-a dovedit cam greu de digerat :D

15 comentarii:

comanu 24 septembrie, 2008 23:37  

mah, tu ai fost la inaugurarea fabricii nokia from jucu. s-a lasat cu smart phoane la tot santierul?

Rita 24 septembrie, 2008 23:39  

Bey, am eu fata de mers la fabrica ?! :P

Rita 24 septembrie, 2008 23:43  

ca sa nu mai zic ca n-am fata de smartphone :P

comanu 25 septembrie, 2008 00:03  

k doar n-oi fi fost la floresti dupa anvelope.

Rita 25 septembrie, 2008 00:06  

Da' sa stii ca am fost si la floresti - nu chiar azi, da' tot am fost :) si florestiul asta de-acuma ii ca un - ce sa-i zic ca e ? - voluntari ? baneasa ? e mai mult in oras decat in afara....#

Rita 25 septembrie, 2008 00:13  

Daca mai citeste cineva la ora asta: va rog, salvati-ma din tren ! E ingrozitor de cald, tanti din compartiment o vrut sa doarma si am stins lumina, nu stiu ce-i la tv :P si deja nu mai am rabdare pana diminetaaaaa!!!
Bineinteles, nici macar nu mi-e somn la orele aiestea matinale !

comanu 25 septembrie, 2008 00:23  

pe tvr2 am vazut un film produs de pierce brosnan, meciul cel mare.
acum mm stoica se cearta cu prunea pe gsp tv. gata, stii ce e important.

emma 25 septembrie, 2008 00:25  

Alo, tanti care vrei sa dormi, mai bine ti-ai controla iesirile si n-ai mai deranja-o pe Rita din procesele de creatie, ca poate vrei sa ai de-a face cu mine!

Rita 25 septembrie, 2008 00:47  

raspunsesem ceva inteligent, va jur, dar s-a pierdut ! si am uitat ce era :D
Multumesc pentru update - l-as vrea pe agentu 7 direct daca se poate va rog ;;)

Emma sa stii ca tanti te-a auzit ca s-a ridicat sa vada ce se intampla :D

Rita 25 septembrie, 2008 01:17  

Ok, caldura si intunericul au invins... incerc sa dorm.

Rita 25 septembrie, 2008 01:17  
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Elena 25 septembrie, 2008 10:37  

Hai ca am luat o gura de aer clujean de la tine;) Of, dor imi e! (btw, unde e cafeul asta de care tot vorbesti? pe vremea mea nu era, parol, ca as fi stiut fara de gres!)
Asocierea accelerat-noapte-cald-tanti dormind/sforaind & co. ma cam nelinisteste... evit trenurile de noapte la greuuuu!
Zau ca te insoteam virtual, dar orezaria RDS-ului de aici a luat-o razna ieri (si acum de altfel, noroc de prietenul cu cablul de salvare).

Rita 25 septembrie, 2008 18:10  

Elena, cafe-ul este relativ in centru, pe langa strada Horea, in sediul Bancii Transilvania. Ieri am aflat ca respectiva cladire trebuia sa fie a Postei si/ sau a Romtelecom, dar probabil ca nu le-au ajuns banii si a luat-o BT.

Mie-mi spui cu trenul de noapte ?! as fi evitat si eu, dar insemna inca o noapte in Cluj si inca o zi pierduta pe tren si am zis ca mai bine nu... Dar nu se va mai repeta prea curand !

Lucian 25 septembrie, 2008 23:29  

vezi ce se intampla daca pierzi avionul? sa te inveti minte pt data viitoare :)

Rita 25 septembrie, 2008 23:33  

:)) Lucian, ti se pare ca m-am invatat minte de data - pardon, datile trecute ?
Dar daca zici tu, poate ma invat - vorba aia: o data, de doua, de noua, dar a 3-a oara e deja prea mult ! :P

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP