Blog Widget by LinkWithin

Drumurile noastre, toate... (poate ?!)

luni, 22 septembrie 2008

Update: ah, ca nu ma mai potolesc ! de ce nu m-oi invata odata minte ca martea pur si simplu nu e zi de iesit din casa, daramite de plecat in directii.
Da, s-a intamplat din nou. Am pierdut avionul la Cluj, din motive asupra carora nu mai are rost sa insistam :P Am facut un adevarat maraton prin oras, si pe-acasa si pe la birou si am reusit sa imi colectez bagaje de 1 zi, ca sa plec cu trenul azi, si sa dorm diseara in Cluj, si sa ma intorc maine noapte, ca sa fiu in Bucuresti joi dimineata ! Plus ca am si rezolvat de mare exceptie o gramada de chestii pe la birou :D Mda, poate martea nu e asa de rea pana la urma, desi n-ar fi stricat sa fi fost buna de la inceput :P
Tot aveam chef de drum lung, cu uitat pe geam ! :P drum mi-a trebuit, drum am, cu varf si indesat ! nu prea stiu ce sa ma fac cu trenul de noapte, ca n-am niciun chef de cuseta - pe de alta parte, o sa ajung joi in Bucuresti mai ceva ca o lamaie stoarsa si fizic si nervos...
Oricum, foarte tare cu Intercity - mi-am pus telefonul la incarcat ca si-a cam dat sfarsitul de la muzicile ascultate, plus ca textul prezent este fix din tren, dupa Brasov, cand am mai iesit din galeata si am prins un fir de net cu istetimea de conexiune Orange :D
Ne-auzim diseara ;;)


De la o vreme am asa, o stare neintrerupta de "dor de duca". Eram la Madrid, si abia asteptam sa ma intorc acasa; m-am intors - si as lua-o din loc imediat !

Din nou, dupa modelul "ai grija ce-ti doresti" - maine ma duc pana la Cluj (parca as zice ca ma duc pana in Obor...) - adica pana la Cluj si inapoi !

Cred ca am mai povestit undeva - cu ocazia unei deplasari similare, am dormit la intoarcere in taxiul catre aeroportul din Cluj, in aeroport, in avion si in taxiul de la Otopeni catre casa. Am presentimentul ca maine povestea se va repeta...

Cat despre premierele - aaaa, asta ! - drumurile lunii noiembrie - tremur de groaza numai la gandul !

20 comentarii:

Elena 22 septembrie, 2008 22:43  

Ei, asta-i prea de tot:))) In seara asta vorbeam ca maine m-as muta in Cluj, dar o las pe... poimaine:P Macar sa ai vreme buna, ca de treaba sigur nu duci lipsa.

Rita 22 septembrie, 2008 22:46  

Elena, ca bine zici: ia sa verificam prognoza !
Haide si tu maine, sa prospectezi piata imobiliara :D am dupa-amiaza libera - ma rog, daca nu adorm pe undeva...
Ti-am zis, mah, ti-am zis ca ne potrivim !

Rita 22 septembrie, 2008 22:47  

Ah, am ratat previzibilul comentariu :)) "drumurile noastre, toate, se vor intalni odata..."

emma 22 septembrie, 2008 23:44  

Offfff, devine misiune imposibila sa te gaseasca omul pe-acasa!
Si nu-i corect, vreau si eu cu voi!
Ca macar,daca vremea nu-i buna, sa fi inconjurat de prieteni!

Lucian 22 septembrie, 2008 23:46  

Rita, daca te ajuta cu ceva, sa stii ca maine plec si eu la Tg. Secuiesc, apoi joi voi ajunge la Calarasi si vineri seara ma intorc la Sibiu. Na!

emma 22 septembrie, 2008 23:47  

Mie imi cam umbla Mos Ene, pe la gene, asa ca ... Sa auzim de bine!A la prochaine!

Elena 23 septembrie, 2008 00:06  

Rita, mulţumăsc de invitatie, dar maine am niste excursii de facut in bucatarie, un meeting important cu oalele!:P
Lucian, drumuri bune sa ai!
Emma vad ca e amica buna cu Mos Ene!
Noapte buna si de la mine, ma duc si eu la bibele meu:D

Rita 23 septembrie, 2008 00:17  

Pfoaaa, n-apuca omul sa se mai duca acasa, ca ia uite, poc ! mesajele ! :D

Emma: pai hai, cin' te tine ? :D Oricum, putem fi aproape si de la distanta - sau mai degraba de la distanta, ca uite, am ajuns sa fiu mai mult in vizita pe-acasa...

Lucian - pai cu ce sa ma ajute, zi si tu :P apoi dormi tu in aeroport in locul meu ?! aaa, nu-i buna asta, macar in aeroport sa dorm si eu...

Elena, io te-am invitat, sa n-avem vorbe :P si da, Emma si cu Mos Ene sunt prieteni foaaaaarrrrte buni :))

All: pai ne-om intalni pe undeva, odata, nu ? :D hai, care mai umbla, pe unde ?

Rita 23 septembrie, 2008 00:27  
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
emma 23 septembrie, 2008 13:04  

In privinta lui Mos Ene, recunosc, guilty as charged! De calatorit.... te tin la curent :).

emma 23 septembrie, 2008 17:39  

Mai copilu', faci ce faci si o comiti din nou!
Daca eu sunt foarte buna prietena cu mos Ene, n-ar fi tocmai rau sa te pui si tu bine cu mos Ceasul :). Te-ai scuti de atatea bad timing-uri!!!!
Sper ca fie doar asta si sa nu fi avut alte neplaceri.

ritchiu 23 septembrie, 2008 18:33  

hai nu te mai plânge atât, că e fun. chiar şi când pierzi avionul. again. :))

Rita 23 septembrie, 2008 20:29  

Emma, pai de, ce sa fac si eu :P tre sa mentinem o constanta, zic :D N-am neaparat o problema cu ceasurile in general, ci cu ceasurile care arata ore de dimineata :))
Cat despre azi, putea sa fie si mai rau..

Ritchiu: sa stii ca nici n-a fost asa de rau. Sunt putin anchilozata, dar in rest, o fo' chiar rezonabil :) cu tot cu net ;;)

Elena 23 septembrie, 2008 21:16  

Şi uite cum avionul tren se făcu'... Dacă e cu happy-end, atunci empatizez cu tine şi bine că a trecut marţea asta. Nu mai bine îmi ziceai să te sun insistent când trebuia?! Te trezeam instantaneu, că eu tot veghez de ceva nopţi la febra mamzelinei!

Rita 23 septembrie, 2008 23:02  

Offf, Elena, da, bine ca au iesit toate bine - ma rog, binisor pana la urma :) Ce-a patit pitica ?

Lucian 24 septembrie, 2008 00:09  

No vezi ca e bine si cu trenul?

Rita 24 septembrie, 2008 00:12  

Pai da, maaa, dar asa, 1 data, de fason :D
Plus ca azi a fost intercity, dar maine noapte nu stiu ce ma fac, ca e si accelerat si eu nu vreau la cusetaaaaaa :(( zombie o sa fiu !

Rita 24 septembrie, 2008 09:27  

Mda, sunt zombie deja, cred. Aseara am adormit fix dupa genericul de la Jay Leno si inainte sa inceapa monologul lui Jay ! Jalnic...

ritchiu 24 septembrie, 2008 14:18  

aoleu, săracu Jay! nici monologul nu mai e ce a fost :))

Rita 24 septembrie, 2008 14:47  

Pai nu e din cauza lui :P n-auzi ca nu apucase sa inceapa...
Sau era o apreciere despre Jay, independent de povestile mele ? Oricum, mie mi se pare ca isi cam da in petec (in sensul bun), acuma ca tot i se termina contractul :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP