Blog Widget by LinkWithin

Gender management issues

joi, 4 septembrie 2008

Am destule probleme cu idetitatea mea reala in mediul electronic. Ocazional, ma trezesc cu mailuri care incep cu "Stimate Domnule cutare". Ce-i drept ca in ultima vreme sunt mai rare, dar la inceput, cred ca era unul pe saptamana :D

La Sarajevo, din cauza numelui meu de familie cu influente slave si care poate fi nume propriu masculin, doamna de la receptie a tinut-o sus si tare ca ar trebui sa fiu barbat... bineinteles, cand m-a vazut, i-a trecut :)

Cand se intampla, dau raspunsuri diplomate si delicate la mailuri - adica folosesc adjective la feminin ["sunt incantata"] sau imi pun in semnatura, langa nume, "dna" sau "ms.", dupa cum devine cazul cu interlocutorul.

Ei, saptamana viitoare plec in Spania [urrrraaaaa !] asa ca a trebuit sa ma ocup de aspecte organizatorice, cum ar fi rezervarile la hotel, pentru mine si colegul meu. Si ii scriu unei domnite in acest sens, cu respectivele mentiuni de gen, si ii trimit mailul, cu semnatura in el, fireste.
Raspunsul se intoarce cu "Dear Sir".
Ii mai scriu o data sa lamuresc nu stiu ce, cu repetarea numelor si apelativelor, imi scriu si Ms. in semnatura. Mailul se intoarce tot cu "Dear Sir" !

Idiotas !

13 comentarii:

RDG 05 septembrie, 2008 02:17  

Mi-a placut la nebunie istorioara, domne', adica doamna...

ritchiu 05 septembrie, 2008 02:20  

Deci numele t[u de familie e Sir??!! :))

Elena 05 septembrie, 2008 10:35  

Iuhuu pentru Spania...

Maria Coman 05 septembrie, 2008 11:33  

hm, tu te duci la soare si caldura, iar eu sunt in tara ploilor. hm

Rita 05 septembrie, 2008 11:34  

RDG - :))) la inceput mi se parea si mie super amuzant - acuma ma cam enerveaza :P

Ritchiu: :P te-ai prins tu, repede !

Elena: chiar ca iuhuuu ! un amic de-al meu tocmai mi-a comunicat ca ma uraste :) da' l-am iertat.

Rita 05 septembrie, 2008 11:36  

Maria, dar nu se mai termina cel proces ? Poate gasesti mascara mov - look at the bright side :)
Ma uit si eu, promit ;)

Maria Coman 05 septembrie, 2008 11:51  

se termina azi pentru mine, dar ma intorc peste 10 zile :) multumesc de mascara mov, uitasem de ea :) altfel, tu calatoare ca mine, stii ca uneori sunt obositoare calatoriile

Rita 05 septembrie, 2008 12:03  

Obositoare, da, dar tot le efectuez cu mare placere :) Asa, o data la 2-3 luni - parfum ! Cand se mai nimeresc si destinatiile... nici nu mai zic !
Pe scurt: calatorului ii sade bine cu drumul ;)

comanu 05 septembrie, 2008 12:09  

senor idiotas.
mult mai corect

Maria Coman 05 septembrie, 2008 12:10  

daaa, corect, mai ales ca la mine sunt mai rare acum. pe vremuri insa eram satula pana peste cap. aveam o dexteritate la bagaje mama-mama. adica faceam bagaj de tara calda, veneam noaptea, despachetam tot si bagam de polul nord, ca deh, plecarea era devreme

Rita 05 septembrie, 2008 12:26  

Au, Maria, nici chiar asa n-as putea. Aia da, e obositor :)

Comanu: you said it ! :D

Maria Coman 05 septembrie, 2008 12:40  

la momentul ala era, intr-adevar. dar acum cand ma duc mai rar, as face la bagaje....

Rita 05 septembrie, 2008 13:03  

Maria :D oricum, la mine anul asta a fost o exceptie, avem un proiect international, dar altfel...

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP