Blog Widget by LinkWithin

Invisibly yours

duminică, 28 septembrie 2008

Of, of, Maria, ce-mi faci tu mie :) Adevarul e ca ma gandesc de cand a scris Ilinca la ce-as face eu daca as fi invizibila, si greu am gasit raspuns. Cred ca, de fapt, mai degraba mi-ar placea sa fiu scutita de responsabilitate sau de pedeapsa, nu sa fiu invizibila.
Oh, nu ma intelegeti gresit, am si eu o lista intreaga de chestii pe care in "real life" n-am curaj sa le fac, sau n-am ocazia, dar as vrea sa le fac si lumea sa stie, sau sa ma vada, sau ceva de genul asta. Si chestiile faine, si micile rautati. Adica, oricum n-as vrea sa fac lucruri ilegale - cred :) - ca sa vreau sa ma ascund. Desi... unele "putin" ilegale cred ca as face :D
Here goes:

  • As petrece o zi intreaga la cinema, trecand de la un film la altul, si comentand fazele proaste cu voce tare
  • As trece "fluierand" prin dispozitivele de control - de la aeroport, de exemplu - eventual cu metale pe mine, sau cu recipiente mai mari de 100ml
  • As stinge tigarile unora (fumatori, nu aruncati cu pietre)
  • M-as opri in mijlocul strazii, in mijlocul traficului chiar, sa ma uit la cer, sau la o casa sau la oameni frumosi; si le-as face poze
  • As invata sa merg pe bicicleta :D - desi nu cred totusi ca daca esti invizibil nu te mai doare cand cazi
  • M-as razbuna (inca ma mai gandesc cum) pe soferii de taxi
  • As lua in brate oamenii care-mi sunt dragi si as sta cu capul pe umarul lor, sau i-as tine de mana, sau i-as mangaia pe obraz
  • As aprinde luminile peste tot - prin birouri, prin case, pe strazi (stiu, foarte risipitoare...)
  • As sta o zi intreaga la cafenea, consumand produsele specifice, ca sa studiez oamenii si sa le ascult discutiile
  • As intra in magazine dupa ora inchiderii
  • As intra in zonele cu "acces restrictionat" numai ca sa vad ce-i acolo :D
  • As spiona vedete sau oameni faimosi in familiile lor, ca sa stiu eu cum sunt de-adevaratelea, nu numai cand sunt la tv
  • As pune piedica si as trage de urechi oameni nesuferiti si rai
  • As purta niste fuste ridicol de lungi si de inflorate si niste zdranganele asortate - dar pentru asta chiar trebuie sa ma asigur ca nu ma vede nimeni :D
Si da, mi-ar placea sa umblu aiurea prin lume, dar pentru asta cred ca mi-ar mai trebui si altceva in afara de invizibilitate - cum ar fi niste timp si rezistenta fizica; si psihica :)

Daca imi mai vine ceva interesant in minte, mai povestesc. Pana una-alta, zic sa se mai chinuiasca si Elena si Lucian cu povestea asta :P Si oricine altcineva mai trece pe-aici, desigur :D

16 comentarii:

Maria Coman 28 septembrie, 2008 17:56  

piedica as pune si eu :)

Rita 28 septembrie, 2008 18:00  

Ah, Maria, tocmai mi-am dat seama: mi se intampla cateodata, cu totul inexplicabil, mi se duce piciorul intr-o parte si calc stramb ! Oare imi pune cineva piedica ? cineva invizibil ? Da' de ce ??!

Maria Coman 28 septembrie, 2008 18:02  

oameni rai, rita, ce vrei. n-ai ce face

Rita 28 septembrie, 2008 18:14  

Well, sper sa supravietuiesc ;)

Elena 28 septembrie, 2008 21:18  

Rita, sa nu care cumva sa imi pui piedica:)))

Rita 28 septembrie, 2008 21:22  

Elena, eeeu ??! sunt cea mai draguta persoana din lume ;;) ma rog, cand sunt vizibila :D

Lucian 28 septembrie, 2008 21:40  

Rita, mi-ai dat o tema prea grea. Chiar nu stiu ce-as putea face daca as fi invizibil... Ma mai gandesc eu :)
Da' cu saracii taximetristi ce-ai? :)

ilinca dima 28 septembrie, 2008 21:46  

hihi, auzi la ele, piedica! :))
nush daca poti sa stai in mijlocul traficului, s'ar putea sa te calce masinile, ca esti invizibila, na :)

Rita 28 septembrie, 2008 21:48  

Well, Lucian, tough luck ! si pentru mine a fost greu :) acu' e randul tau.
Cu taximetristii - dat fiind ca am cunoscut o gramada de specimene, pot sa fac un intreg studiu sociologic ! si ca atare, as cam vrea sa ma razbun ;;) desigur, numai si numai daca as fi invizibila :P

Rita 28 septembrie, 2008 21:51  

Ilinca - nu m-am gandit :D da' niciun moment ! cred ca asta e ca aia cu bicicleta :))

Elena 28 septembrie, 2008 23:55  

Gata sis, mi-am facut damblaua:))

Rita 28 septembrie, 2008 23:58  

Sa vedem, sa vedem :D

Elena 29 septembrie, 2008 22:19  

Rita, esti invizibila?:P

Rita 29 septembrie, 2008 22:28  

Gata, m-am vizibilizat :D

Elena 29 septembrie, 2008 22:51  

Ai avut o misiune invizibila cu soferii de taxi?:)

Rita 29 septembrie, 2008 23:08  

Nu, am avut o misiune cu rol socio-profesional prin oras, pe care o sa o scriu imediat in 2 randuri.

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP