Blog Widget by LinkWithin

Chiar suntem in plina criza !

miercuri, 22 octombrie 2008

De unde mi-a venit asa o idee ?! Pai... am vazut ieri prin oras niste panouri mari, de la un mare magazin, cu oferte la un produs - la 2 cumparate, al 2-lea e la jumate de pret. Ei si ?! o sa ziceti, ce, nu s-a mai vazut ?
Ba s-a mai vazut, dar produsul e o banala... paine, si da, a 2-a e la juma' de pret. Maine-poimaine or sa fie pachete de cate 6 franzele, sau oferte pentru paine la covata, sau mai stiu eu ce nastrusnicii...

8 comentarii:

rdg 22 octombrie, 2008 07:37  

Ha ha ha! pilulele astea imi plac cel mai mult la tine pe blog! Buna treba!

Rita 22 octombrie, 2008 09:59  

Hehe, bobocule, long time no see ! Cum mai e vremea pe la dumneata ? Da' criza, criza cum e ? :D

Lucian 22 octombrie, 2008 14:11  

Cand am vazut prima data panoul ala am avut impresia ca al doilea produs e gratis. Mare dezamagire cand m-am uitat mai bine... :)

Rita 22 octombrie, 2008 14:16  

Pai daca era gratis mai era cum mai era, dar asa... nu se indura sa dea painea aia a 2-a degeaba ! Deci e criza ! QED !

Lucian 22 octombrie, 2008 14:26  

Si nici n-as cumpara asa o paine. E urata. Deci e criza! :)

Rita 22 octombrie, 2008 14:39  

De urata, nu foarte tare, dar de proastaaaaa... Dar de, in timp de criza, iei ce pica :P

rdg 22 octombrie, 2008 18:14  

Criza aici inca nu se simte... daca nu te uiti la televizor, nu prea te prinzi. ce e drept, mai am eu obsesii ca e criza alimentara ca odata n-am gasit rozmarin in vreo trei magazine la rand si alta data cous-cous in pliculelte. In fine, pe urma cand am gasit mi-am facut provizii. Insa probabil ca se va resimti la un moment dat si criza aceasta. Vremea: toamna, ploioasa cum imi place mie dar nu si tie.

Rita 22 octombrie, 2008 21:17  

Auzi la ea, rozmarin si cus-cus ! Pai asa, aia e criza ? pffff !
Ploioasa ? No way ! Aici e fromos, un soare sclipicios si +20 de grade la pranz... foarrrrrte fromos :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP