Blog Widget by LinkWithin

Da' clatite ?!

joi, 16 octombrie 2008

Pentru toti aceia care au intrebat vreodata, despre un gadget, "da' clatite stie sa faca ?" [asa cum face subsemnata de obicei :D] poftiti de vizionati... Rodia [aka Pomegranate] !


Ce stie sa faca ? In afara ca foloseste, bineinteles, drept telefon, cu el poti sa scrii mailuri, sa faci poze, sa pui muzica, sa vezi filme, sa intri pe Internet, sa-l folosesti ca GPS.
Chestiile mai smechere sunt proiectia de filme, posibilitatea de a traduce instant din 50 de limbi (cu adaugarea a inca 50) si faptul ca il poti folosi ca muzicuta.
DAR - atentie ! - Rodia poate fi folosita si ca aparat de ras si ca espressor !!! Si inca poate sa faca 4 tipuri de cafele, care mai de care mai aromatizata :D
Daca nu ma credeti, intrati pe situl oficial de prezentare si vedeti cum sunt posibile toate alea.

Draga Mos Craciun, daca citesti, sa stii ca am fost foarte cuminte tot anul, pana acuma cel putin, asa ca te rog foarte frumos anul asta sa imi aduci si mie o Rodie :D
Uite, intra si tu pe site, la Release Date, si rezerva-mi si mie o smecherie din asta ;;) te roooog !

***
PS: Prima data am citit stirea aici, si m-am entuziasmat, impreuna cu colegii mei. Dupa care, vrand sa scriu despre Rodie, am aprofundat chestiunea si am gasit ce tocmai v-am impartasit si voua :) Cred ca ai de au scris articolul nu au avut aceeasi curiozitate :D
Super-faina ideea, da' daca totusi gasiti pe undeva, sa stiti ca vreau si eu !

PS2: Nu, nu-mi mai plac clatitele, dar daca stie sa faca o prajitura cu nuca e si mai bun ! :P

24 comentarii:

ritchiu 16 octombrie, 2008 20:52  

aproape că mă înscriam şi eu pe listă, dar dacă nu ştie să facă piure de banane, degeaba! :))

Rita 16 octombrie, 2008 20:53  

Da, ma, zi si tu, ce lipsa majora ! :))

Elena 17 octombrie, 2008 10:47  

Rita, vezi ca ai primit scrisoarea de la Mos Craciun la mine in posta... a gresit adresa, daca tot te-ai recomandat sora mai mare;) Ia de citeste-o: http://www.ecopii.ro/cgi-bin/santa/showletter.cgi?id=4R19he52leeX&do=v !

Rita 17 octombrie, 2008 13:04  

Hihihihi :D vezi, mah, ca Mosul baga de seama daca te porti bine ! ;;)

anyajustme 17 octombrie, 2008 18:38  

Şi eu am fost cuminte...Am fost? Hm, nu mai ştiu. Da-i musai? :D
Pâna la urmă prăjitura face? Prăjitura, doamna, prăjitura???

Rita 17 octombrie, 2008 20:16  

Anya, cred ca prajitura va fi la urmatoarea versiune :)))

Elena 17 octombrie, 2008 23:46  

Eu il astept pe ala de face ciorba de burta si tort de ciucalata... Ca la clatite toti ne pricepem;))

Rita 17 octombrie, 2008 23:53  

Elena, da' bibe pentru mamzelina ? ;)

Elena 18 octombrie, 2008 23:02  

Am zis sa nu cer chiar totul, ca nu-i frumos;)

Rita 18 octombrie, 2008 23:06  

Cum sa nu, Elena, daca e de visat, de ce nu ?! :D

Elena 18 octombrie, 2008 23:18  

Chiar uitam de bibele din seara asta:))) Sar'na ca mi-ai amintit, fug la preparat (am o super-viteza de cand m-am specializat;))!

Rita 18 octombrie, 2008 23:19  

Cum sa uiti, ma ?! pai ce, te lasa aia mica sa uiti ??!

Elena 18 octombrie, 2008 23:23  

Doarmeeee! Oricum i-l servesc in timp ce doarme;)

Rita 18 octombrie, 2008 23:25  

Deci se verifica teoria: poate sa doarma si sa manance in acelasi timp :))
Ma miram eu cum poti sedea netulburata pe net :D

Elena 18 octombrie, 2008 23:29  

"Tulbureala" incepe dupa 12-1, grrr:(

Rita 18 octombrie, 2008 23:32  

Offf ! Dar de ce nu doarme ea noptile ? Ceva dintisori ?

Elena 18 octombrie, 2008 23:36  

Fitze, fitze, fitze... de mica stie cum sta treaba;) Vorba vine, ca ceva are ea, dar nu ii da nimeni de capat.

Elena 18 octombrie, 2008 23:42  

Tre' sa imi fac vreme sa scriu despre gadget-ul trecut pe cererea expresa catre Mos Craciun... E pentru bucatarie, ofcors! Ar fi ele vreo doo, dar criza asta mondiala ma impiedica sa exagerez taman acum!:D

Rita 18 octombrie, 2008 23:44  

Ma, sa stii ca mamzel tre sa fie neam de din astia nedormiti noaptea, ca mine :D
Neaparat sa scrii despre gadget/uri - partea buna fiind ca tu ai sanse reale sa si vina Mosul :P

Elena 18 octombrie, 2008 23:51  

Vine el Mosu', ca e tot cu bataie lunga spre ceilalti ai casei;)

Rita 18 octombrie, 2008 23:55  

Cum ar veni, il cam santajezi pe Mos :D

Elena 18 octombrie, 2008 23:56  

Chestie de marketing:))

Anna (Zuzu) 21 octombrie, 2008 00:33  

Holy Crap....
deci... ma uitam...si ma uitam...
pardon, ma holbam...si ma tot intrebam cum naiba poate sa existe asa ceva...
bine ca am aprofundat ideea, prea entuziasmata si siderata fiind, si am aflat the truth
:-)))))))))))))))))

Rita 21 octombrie, 2008 00:42  

Hihi, Anna, sper ca nu te-am dezamagit prea tare :D
Chiar ma intrebam daca a mai intrat cineva, totusi, pe pagina aia...

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP