Blog Widget by LinkWithin

Defazare cu metoda

duminică, 26 octombrie 2008

Later edit: Ca sa vedeti cat sunt de ratutita [rătutită; inseamna ametita SI cu capul in nori, in dictionarul Rita/ romana], azi am umblat toata ziua cu ceasul la mana dupa ora veche. Vorba aia, orele de la programele tv erau modificate, telefoanele si-au schimbat ora singure, ceasul cine sa-l mai schimbe ?!

Banuiesc ca pana la ora asta stie toata lumea ca s-a schimbat ora. Urraaa ! mai mult somn - adica macar senzatia de mai mult somn si macar pentru cateva zile.
Oricum, azi toata ziua, am judecat orele zilei dupa lumina de afara care, desigur, socotea la fel ca ieri, asa ca am tot continuat sa ma minunez si sa ma bucur toata ziua ca am mai castigat o ora :D - "ah, nu e 4, e doar 3", "ah, abia 6 jumate !" si tot asa. Chiar si cand se intunecase, fireste ca mai devreme decat ieri, si n-am mai avut lumina pentru orientare, tot acceasi senzatie de "1 ora in urma" am avut. Uite-asa se da ritmul omului peste cap !
Ma rog, la mine chestiunea e relativa... Mi-am dat seama ca probabil ritmul meu de viata e setat dupa alt fus orar - cum ar fi GMT. Pai... daca ma culc la 2, inseamna ca de fapt, dupa ora Londrei, e doar 12 noaptea. Si de fapt, tot la Londra, m-as trezi chiar la 6.30, nu la 8.30, ca la Bucuresti :D N-ar fi dragut ? Adica... daca chiar as sta la Londra.
Ei, acuma as vrea sa stiu, cu schimbarea asta de ora, eu unde ma pozitionez, pe ce meridian ? Ma mut la Paris - sau la Madrid - sau la Roma ? Nu de alta, dar perspectiva mi se pare chiar incantatoare :P

10 comentarii:

Elena 27 octombrie, 2008 22:48  

Mda, rad-glumesc, dar nici eu nu am schimbat ora la ceasul de mana:)) Eu schimbarea asta din toamna o ador efectiv, insa... "unii" nu prea:P

Rita 27 octombrie, 2008 22:52  

Ah, si mie imi place - partea cu trezitul mai tarziu; partea ailalta, cu culcatul mai tarziu nu-mi mai place.
Iar primavara, cand trebuie sa ma scol mai devreme, pfff, nici nu mai zic cum ma simt !

Elena 27 octombrie, 2008 22:56  

Si schimbarea aia mai vine si peste astenia de primavara, tot o veselie!

Rita 27 octombrie, 2008 22:59  

Eu n-am vrut sa zic, dar da, fix asa ! :D

Elena 27 octombrie, 2008 23:02  

Gata, mi-e somn-somn:) ma duc sa ma aliniez si eu langa somnul demuazelei visatoare, am biruit inca o tura de amanat laptele:))

Lucian 27 octombrie, 2008 23:11  

Eu am schimbat de-abia azi ora la telefoane. Azi-dimineata cand m-am trezit am crezut ca am dormit prea mult :)

Rita 27 octombrie, 2008 23:15  

Ok, Elena, noapte buna a doua oara :)

Lucian, la mine s-a schimbat ora "singura" - la amandoua telefoanele, ma rog, pe aceeasi retea, ce-i drept :)

Maria Coman 28 octombrie, 2008 10:33  

offtopic- nu merge cu paharul :(

Rita 28 octombrie, 2008 11:23  

Maria - :( la mine [inca] n-a dat gres..

Maria Coman 28 octombrie, 2008 11:47  

poate am facut eu ceva gresit

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP