Blog Widget by LinkWithin

Is there a Dr. in the House ?

vineri, 24 octombrie 2008

Maine si poimaine avem maraton Dr. House, seria II, pe AXN :)

Ce Mc Dreamy, ce McSteamy, ce... Oprescu ?! - mai nou, asta e doctorul favorit :D

Ia uite ce zice omul :„Lucrul minunat legat de a spune oamenilor că sunt pe moarte este că imediat isi clarifica prioritatile. Afli ce conteaza pentru ei. Pentru ce sunt dispusi sa moara. Pentru ce sunt dispusi sa minta.” Dupa cum ii zice si in tagline: "Genius has side effects." :D

Alte perle de intelepciune "housiana" aici si aici.

Intrebare de baraj: de ce toti doctorii astia smecheri de la tv au cu ochi albastri ?! [ma rog, mai putin Dr. Ross, dar cariera lui de medic s-a incheiat de mult :P]

Oarecum offtopic: am vazut aseara editia Tonight Show care il avea ca invitat pe Hugh Laurie [in reluare de prin septembrie - am ratat-o, ca eram la Madrid], si nu i-am recunoscut omului vocea. Chestia e ca el e british, si in serial joaca un doctor american, cu tot cu accentul lui, ceea ce ii schimba total timbrul vocal !
Si inca o chestiune: Mr. Laurie a facut de curand un alt film a carei prima scena era filmata in spital, si cand i-au strigat "motor" - a inceput sa schiopateze !

37 comentarii:

Elena 24 octombrie, 2008 23:53  

Ce sa le fac la astia de la UPC ca nu mai am AXN in programe???:((

Rita 25 octombrie, 2008 00:00  

Elena zic sa dai o cautare in grila de programe - macar un AXN simplu tot trebuie sa aiba si ei. Cablistii mai fac din astea, mai amesteca programele in grila sau le mai ascund :)

Maria Coman 25 octombrie, 2008 00:12  

hm si eu lucrez in timpul maratonului astuia

Rita 25 octombrie, 2008 00:15  

Maria, pai e de la 9 dimineata, la 9 seara; si e si duminica. Uite: http://www.axn.ro/house//AiringTimes
Reusesti tu sa prinzi cateva episoade acolo ;)

Maria Coman 25 octombrie, 2008 00:57  

nu prea. caci maine- adica sambata- family lunch si job seara. iar duminica job de la 11 la 19

Lucian 25 octombrie, 2008 15:17  

Elena, schimba-i :)
Rita, am vazut si eu The Tonight Show aseara si pe mine nu m-a impresionat doctorasul asta. In ultima vreme doar spitale vezi la tv. Mi se pare ca avem si un serial romanesc

Rita 25 octombrie, 2008 15:27  

Lucian, trebuie sa vezi seriarul, adica macar 2 episoade, si dupa aia mai discutam. Altfel, nu cred ca tie ti-ar placea McDreamy :P
Sa nu ne intelegem gresit: daca as avea un doctor din asta langa mine, sau langa cineva care are nevoie de doctor, cred ca i-as rupe gatul in primele 15 minute...

Elena 25 octombrie, 2008 22:07  

Lucian, ii schimb cand pot:)
Rita, am butonat, nu il am in grila, acum o luna il aveam:((

Rita 25 octombrie, 2008 22:08  

Uf, a naibii chestiune :( macar pe Bridget ai vazut-o ?

Maria Coman 25 octombrie, 2008 22:30  

as putea sa va spun ca va urasc in mod oficial?

Rita 25 octombrie, 2008 22:32  

Poti sa ne dai si la stiri, Maria ! Dar de ce, ce-am facut ? ;;)

Rita 25 octombrie, 2008 22:33  

Mai bine zi daca ai gasit fularele :D

Elena 25 octombrie, 2008 22:49  

Pai am vazut-o pe BJ, pe sarite (cum vad eu mereu ce-mi place) pt. ca astia mici au avut si program de "teatru":P

Maria Coman 25 octombrie, 2008 22:50  

n-am apucat sa umblu dupa fulare bineinteles, si ura vine de la dr house & bridget versus slujba de la patriarhie

Elena 25 octombrie, 2008 22:55  

Eu trec in barca Mariei, din alte motive, dar... macar sa stiu ca nu-s singura!;)

Rita 25 octombrie, 2008 22:56  

Daca va incalzeste cu ceva, sa stiti ca nici eu n-am vazut Bridget, dar fiindca n-am avut chef... Acu vreo 6 ani, peste iarna, cred ca am vazut filmul ala de vreo 30 de ori, ceea ce inseamna ca stiu replicile pe de rost, ceea ce e destul de jalnic pana si dupa standardele mele...

Rita 25 octombrie, 2008 22:58  

Ah, si uite, ca sa nu ziceti ca eu chiar n-am facut nimic, am bucatarit si am cusut la rochita albastra ;) [nu, tot n-am terminat - poate w/e viitor...]

Maria Coman 25 octombrie, 2008 23:09  

elena- adica cu patriarhia? te rog, nu fa asta
rita- nu ma ajuti. as fi stat si eu la bucatarie

Elena 25 octombrie, 2008 23:10  

Hai ca e musai sa o termini;)

Rita 25 octombrie, 2008 23:12  

Ufff, ce sa ma mai fac cu voi ? Imi pun cenusa in cap, iaca ! E mai bine ? ;;)

Elena 25 octombrie, 2008 23:14  

Nuuu Maria, am vazut doar BJ partial, dr. House nu:( Patriarhia e prea departe de mine:))

Elena 25 octombrie, 2008 23:14  

Zi drept ca cenusa ajuta la imbunatatirea podoabei capilare;)

Rita 25 octombrie, 2008 23:19  

Hai ma Elena, zau, aia cu Cenusareasa n-o mai crede nimeni :P
E cu penitenta, pe cuvant...

Elena 25 octombrie, 2008 23:28  

Te cred, te cred, sunt in pasa buna, aniversez, mi-a iesit prajitura... iezii dorm;)

Maria Coman 25 octombrie, 2008 23:34  

cu penitenta, da. working class hero

Rita 25 octombrie, 2008 23:40  

Elena, inca nu e 26 :D ai inceput aniversarea deja ? ;;)

Maria: huh, am scapat - la mustata, vorba aia :D Maine promit ca fac incantatii pentru fularele tale ;)

Elena 25 octombrie, 2008 23:46  

Ce mi-e 25, ce mi-e 26?:)) De Craciun, de ex., nu marchezi si ajunul?:P

Rita 25 octombrie, 2008 23:48  

Corect, corect :D - ma rog, sa luam acceptiunea generala, nu chiar pe a mea ;)
Pai... happy anniversary va dorim, doamna, si lui huz. sa fiti fericiti ca-n prima zi ;)

Maria Coman 25 octombrie, 2008 23:55  

ainversare? ce aniversare?

Elena 25 octombrie, 2008 23:57  

Sar'na, hai la prajitura;)

Rita 26 octombrie, 2008 00:39  

Maria, Elena aniverseaza niste ani de la casatoria civila - anume azi, duminica :D

Maria Coman 26 octombrie, 2008 00:50  

casatoria civila??????????? jur ca habar nu am cand am avut-o

Rita 26 octombrie, 2008 00:55  

:)) bine ca macar nu mai are cine sa ii reproseze domnului sot ca a uitat :D - adicaaa, sper ca nu e el ala care tine evidenta aniversarilor...

Maria Coman 26 octombrie, 2008 15:20  

rita- nu, anul asta am uitat amindoi si de aia religioasa. si-a amintit el peste vreo 2 zile

Rita 26 octombrie, 2008 15:29  

Hihi, Maria, ati scapat amandoi :D

Lucian 27 octombrie, 2008 17:26  

am vazut vreo 4 episoade pe sarite, e ok serialul, totusi nu cred ca pot rezista mai mult. in primul rand, sunt acolo vreo 5 doctori care pe parcursul unui episod au de rezolvat un singur caz. yeah, right, asa se intampla si in realitate. tot episodul e un brainstorming de fapt, fiecare isi da cu parerea si pana la urma hugh asta are dreptate. mai erau cateva chestii enervante, dar de sambata pana acum le-am uitat :)

Rita 27 octombrie, 2008 17:30  

Nu e vorba chiar de orice caz, ca alea trec pe la departamentele de specialitate direct - e vorba de cazurile cu adevarat dificile si greu de identificat; si ala e departament de diagnostic.
Si nu uita ca totusi e o fictiune, si inca una americana :P

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP