Blog Widget by LinkWithin

Love Letters

duminică, 19 octombrie 2008

Tradus "Scrisori despre viata" - azi, pe TVR2 - unul din cele mai triste filme de le-am vazut vreodata.
Filmul se "intampla" in biblioteca lui, unde amandoi isi recita scrisorile pe care si le-au scris de la 8 ani, urmarindu-si vietile, cateodata in sensuri diferite, cateodata pe drumuri paralele, cateodata intersectandu-se, pana cand la ultima lui scrisoare raspunsul vine in forma unui anunt de inmormantare. N-are sens sa povestesc, scrisorile trebuie "vazute"...

PS1 - am cautat un clip, dar youtube e total necooperant azi

PS2 - imi place Laura Linney :)

8 comentarii:

Elena 19 octombrie, 2008 22:19  

No, daca e trist, lasam pe alte vremuri, punem la cutiuta;)
Si la mine azi youtube a mers cu figuri, multe chestii nu le puteam vedea, din motiv de "my country":(

Rita 19 octombrie, 2008 22:21  

Mai bine pe alte vremuri, da :)
La mine nu era din motive din alea, pur si simplu nu s-au mai deschis paginile...

Lucian 19 octombrie, 2008 23:24  

nu o sa-l vad.

Rita 19 octombrie, 2008 23:27  

Lucian, pai... cred ca e si greu sa mai gasesti filmul ala pe undeva :) Si, drept sa zic, daca ma intreba cineva si eu as fi zis ca nu o sa-l vad, dar daca am nimerit cu butonatul...

Lucian 19 octombrie, 2008 23:29  

Mai bine nu butonez. Aseara am vazut Mr. Brooks, cu Kevin Costner si astazi vreau sa vad Hancock :)

Rita 19 octombrie, 2008 23:45  

Ei, ma scuzati ! Long live Hollywood ! :P

Lucian 19 octombrie, 2008 23:48  

Ma pun la film, noapte buna :)

Rita 19 octombrie, 2008 23:50  

Eu ma intorc la calcat camasi :P
Somn usor :)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP