Blog Widget by LinkWithin

Superstitii, ca doar azi e marti

marți, 28 octombrie 2008

Later edit: Ce sa vezi, era sa uit paharul ! Care, din pacate, pentru Maria nu prea a mers... Si pentru documentare suplimentara - luati de cititi si la Nelu :D

Si eu, ca toata lumea:

  • Marti - 3 ceasuri rele, fireste :D
  • Vineri, 13 - dar si marti, 13, bineinteles
  • Oglinda sparta - brrr !
  • Sarea varsata - mai rar
  • Cutitul cu lama in sus sau foarfeca deschisa - inevitabil cand bucataresti sau croitoresti
  • Deochiul - mai degraba mi se intampla
Si 2 in adaptare personala:
  • daca ma intorc din drum, mai ales in casa, imi merge bine :P
  • daca imi uit bijoux-urile acasa - not so good :)
Ma mai gandesc, si daca imi mai aduc aminte, mai zic. Voi ?

49 comentarii:

Elena 28 octombrie, 2008 21:28  

Nu stiu asta cu foarfecul si cutitul cu lama in sus. Ce inseamna? In rest... cu marti 13 m-am lamurit, ca-s nascuta intr-o marti, zi de 13! Cu pisica neagra care-ti taie calea, banuiesc ca o stii (cand eram mica asteptam sa treaca altcineva inaintea mea:)))

Rita 28 octombrie, 2008 21:31  

Foarfeca si cutitul sunt semne de cearta, dusmanie :D
Stiu de pisica, of course :D dar eu le-am insirat aici doar pe alea de care ma "sperii", sau care au efect la mine; cu pisicile nu prea am probleme :P

Elena 28 octombrie, 2008 22:04  

Eu acum nu mai am superstitii, insa daca vrei, uite o parte din colectia adunata de cand am copii (ca sa stii cu ce te bati, just in case):
1. "nu scoate copilul din casa pana la botez" (hait, si daca il botez pe la 2 ani???)
2. "nu ii da peşte ca ramane mut ca peştele!" (pe verificate, amandoi sunt povestitori la greu)
3. "n-o lasa sa umble numai cu un cercel" - asta nu stiu ce inseamna, e ultima emisa de soacra-mea!
4. "da-i paine de la un tigan sa i se dezlege limba" (e prea mult pentru mine!!!)
De obicei am bun simt si ma abtin, insaaaaa cand nu mai pot izbucnesc!:D

Rita 28 octombrie, 2008 22:09  

:))) Deciii, aia cu pestele e "forever" sau pana la o anume varsta ?! si cum paine de la un tigan - sa o fur de la un tigan, sa mi-o deie, sau sa o faca, sau cum ???! Aia cu copilul nebotezat ar putea sa fie ceva la baza, ca daca e prea mic sa nu il scoti sa nu se microbizeze, dar in reeeest....
Astea ale tale pe cuvant ca-s noi, n-am mai auzit pana acuma !

Elena 28 octombrie, 2008 22:31  

Deci aia cu pestele nu stiu de cand pana cand, stiu ca George era mic, la diversificare, si era ziua de peste! Atunci mi-am auzit-o si am ignorat-o! Trust me, vorbeste intr-una, deci nu are efect amutitor pestele:)) Aia cu tiganul, cred ca paine data de un tigan! Efectul e tot la vorbire:)) Trebuie sa mai imi amintesc, cate am mai auzit si prin parcuri:))

Rita 28 octombrie, 2008 22:32  

Brrr ! Cand zic eu ca e mai bine pe Marte... sau pe Luna, sau pe unde au gasit aia apa.

Elena 28 octombrie, 2008 22:37  

Rita, dar cine crezi ca sta sa bage in seama?!:)) Pentru mine devinde subiect de ras mereu cate o chestie de asta! Si adun si eu la sertar sa am ce povesti la nepoti;)
Eu am sa va rog sa ma lasati in NZ totusi! Prefer sa cobor unde stiu ca este verificat 100%:D

Rita 28 octombrie, 2008 22:40  

Ei, nu de bagat de seama zic, asa, de ce poate sa scorneasca mintea omului :D

Navetele in directia NZ se gareaza si pleaca saptamanal de la linia 7 1/4 :D Pentru informatii si bilete, va poftim la ghiseul alaturat :))

Elena 28 octombrie, 2008 23:10  

Bine duamna, sper sa nu pierd cursa asta;)

Rita 28 octombrie, 2008 23:19  

Buna ziua, duamna Elena, bun venit la ghiseul alaturat ! Deocamdata nu s-au pus biletele in vanzare pentru urmatoarea naveta NZ, dar daca doriti, va putem deja inscrie pe lista de asteptare. ;;)

Elena 28 octombrie, 2008 23:28  

Sper sa nu trebuiasca sa astept mult:P Ca muraturile sunt numa' bune, deci le pot lua la pachet!:D

Rita 28 octombrie, 2008 23:30  

:)))) Muraturile ! auzi la ea :)))
Acu', ca tot ai zis, taaaare as vrea niste varza murata :D

Elena 28 octombrie, 2008 23:31  

heheeee, acum am vazut ca iar e free:)) sa fie intr-un ceas bun si sa nu joace troll-ii pe sub masa;)

Elena 28 octombrie, 2008 23:32  

N-am varza:D gogosari cu sos am, daca doriti:D

Rita 28 octombrie, 2008 23:32  

Sssst ! Sa nu se prinda, ca vorba ta, iar e cu tambalau ! :P
Sa vedem cum merge, ca daca nu, iar dau militaria jos din pod !

Rita 28 octombrie, 2008 23:33  

Cum gogosari cu sos ?! Adica-s copti ? Nu ne place copti :P

Elena 28 octombrie, 2008 23:35  

Nu copti, murati, eh, reteta noua!;) Ma rog, veche ea, insa abia acum am descifrat-o:D

Rita 28 octombrie, 2008 23:35  

Pai cum murati SI cu sos ? Cu sos de ce ?

Elena 28 octombrie, 2008 23:37  

Otet, mustar, pasta de rosii, etc. (vezi ca vine Lucian si iar zice ca l-am pierdut:-))

Rita 28 octombrie, 2008 23:41  

Hmm, pasta de rosii nu suna bine...
Ei, Lucian ! - el arunca o privire, nu intelege nimic, zice ca nu-i place si iese trantind usa :P Lasa, ca acuma e in filmele lui, nu mai zice el nimica :D

Elena 28 octombrie, 2008 23:50  

Gata, inchid pravalia:) Sa nu ma uiti cu beletul pt. NZ (fac rost de varza, dac e...)

Rita 28 octombrie, 2008 23:51  

Noapte buna ;) gata, te-am pus pe lista de asteptare pentru NZ :D

emma 29 octombrie, 2008 10:11  

Foarte buni gogisarii cu sos;
eu am mare problema cu oglida sparta....

Elena 29 octombrie, 2008 10:31  

Chiar am uitat de cioburi, farfurii, pahare sparte!;)

Rita 29 octombrie, 2008 13:10  

Emma, si eu ! Oare se pune si daca o scapi pe jos si se rupe plasticul ? La oglinzile de mana ma gandesc. Ca daca da, atunci am dat de naiba :P

Elena, la farfurii, cani si alte de-astea sparte nu cu ghinionul am probleme, ci cu supararea ca nu mai e obiectul. Caut de ceva vreme un bol albastru sa il inlocuiesc pe ala spart - si pauza !

Lucian 29 octombrie, 2008 14:52  

eu n-am nici o problema. e rau?

Rita 29 octombrie, 2008 14:54  

Lucian, deloc, niciodata ? nu e de rau, de ce sa fie, lucky you.

Lucian 29 octombrie, 2008 16:59  

rectificare: n-am nici o problema cu superstitiile :)

Rita 29 octombrie, 2008 18:04  

Cu superstitiile altora ? :P Sau vrei sa zici ca nu ai superstitii ? Cum se poate asa ceva ?! :P

emma 29 octombrie, 2008 18:15  

daca doar marginea, ai scapat ieftin, nu se pune; eu facut zob si nu doar una...D)

Rita 29 octombrie, 2008 18:19  

Pai si eu zob, dar una rau si alta doar un colt, si inca vreo 2 cu rama sau capacul spart - de alea mi-era mai frica, ca pe celelalte cred ca le-am ispasit...

emma 29 octombrie, 2008 19:04  

si eu ispasisem, dar tocmai ce-am comis-o anul asta, asa ca... sunt irecuperabila!

Elena 29 octombrie, 2008 20:17  

Mai, se pune cazatura din ziua de Boboteaza din anul cu maritatu'?:)) Eu am prins o pojghita de gheata, ca nu era neam zapada, siiiii iaca asa s-a scris povestea:P

Rita 29 octombrie, 2008 20:22  

Elene, poate se pune la tine :D Eu cad rar, dar si cand cad... Astea-s cele mai "cucuiete":
- pe niste scari multicele in jos, de vreo 2 ori, din care una la metrou la Victoriei
- cu un laptop de gat pe gheata [eu m-am lovit destul de tare, laptopul n-a avut nimic]
- de pe scarile trenului, in gara la Cluj [hematom la arcada, umflatura in 5 minute, vanataie la ochiul drept mai bine de 2 saptamani].
Deci palmares, nu gluma. Si uite ca am scapat fara maritis :D

Elena 29 octombrie, 2008 21:36  

Daca rezulta asa urmari urate, io zic sa te lasi de cazut;)

Rita 29 octombrie, 2008 21:38  

Ei, Elena, doar nu-ti imaginezi ca a fost cu intentie :P doar picioare impiedicate - si putina gheata :))

Elena 29 octombrie, 2008 23:32  

M-am documentat si cu superstitiile de la Nelu, o sa le centralizez pe toate si vad unde se confirma sau unde nu;)

Rita 29 octombrie, 2008 23:33  

Un tabel in Excel, ceva ? :D hai, tot sunt eu aicea la botoane cu cifre si cu calcule intortocheate...

Elena 29 octombrie, 2008 23:44  

Sigur, maine de dimineata imi pun "secretara" la treaba, ce crezi?! :D

Rita 29 octombrie, 2008 23:45  

Ah, doamna, uitasem ca beneficiati de ajutoare suplimentare :D

Elena 29 octombrie, 2008 23:47  

Serviciu contra serviciu;) Ce, eu nu stau noaptea sa inventez cantecele si sa servesc bibele dupa preferinte!?

Rita 29 octombrie, 2008 23:50  

Corect, foarte corect ! Un schimb reciproc avantajos, de altfel :D

Elena 29 octombrie, 2008 23:51  

Tocmai vroiam sa iti spun "noapte buna":( Eu ma retrag la o ora sau poate mai mult de nani;)

Rita 29 octombrie, 2008 23:51  

Eu iti doresc pana dimineata ;) asa, poate capeti intelegere si de la dra secretara :))

Lucian 29 octombrie, 2008 23:54  

n-am superstitii, adica nu-mi vine in minte nici una acum. ma mai gandesc si iti spun rezultatul :)

Rita 29 octombrie, 2008 23:55  

Ei, Lucian, tot e bine ca urmaresti firul discutiei :)lasa, mai bine fara, crede-ma...

Lucian 30 octombrie, 2008 00:00  

deci n-am :)

Rita 30 octombrie, 2008 00:01  

Asa, vezi ! am rezolvat ! ;)

Elena 30 octombrie, 2008 17:32  

Lasa Lucian, ca o sa ai;)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP