Blog Widget by LinkWithin

Cronica unei petreceri (mai mult sau mai putin) anuntate

miercuri, 12 noiembrie 2008

Anul asta nu trebuia sa fie - fiindca in anii impari nu fac. Anii mei impari. Si nu fac petrecere. Dar anul asta, desi am avut mai multe aniversari importante si rotunde in "gasca", am cam reusit sa le ratam pe majoritatea. Asa ca m-am gandit ca o sa organizez eu ceva, doar-doar reusim sa ne mai vedem cu totii. Plus ca n-am mai dantuit de la nunta, care oricum cred ca a fost cam singura ocazie pe anul asta - pentru mine, cel putin.
Well, se pare ca publicul a fost multumit :D Desi: n-am avut masa rezervata - numai un scaun, pentru cazurile de urgenta:D; a fost inghesuiala (si ce inghesuiala !); a fost suficient de mult fum incat duminica sa nu pot articula cuvintele prea bine; am stat langa o boxa, deci ne-am pierdut si auzul putin; am pierdut un cercel rosh, ceea ce mi-a stricat setul; am vazut o tanti ciudatica rau dansand ca un copil de 4 ani; mi s-a stricat freza cu grija executata in prima jumatate de ora, de la caldura; si cred ca si ceilalti ar mai avea plangeri.
Dar chiar si-asa ne-am distrat si am dansat - unii, adica ultimii dintre noi pana pe la 3 jumate. E-heeeei, ca-n vremurile bune, maica :D
Ca de obicei dupa ocazii din astea care se lasa indelung asteptate, m-am intors acasa cu parerea de rau ca s-a terminat. Si cu gandul ca neaparat, neaparat trebuie sa repetam experienta , cat mai curand ! Bineinteles ca de obicei nu prea ne iese... Dar acuma cel putin stim ca o sa mai avem o ocazie in care sa ne vedem - biletelele de Craciun :)
Deci da, dupa cum zice Cris, ca de obicei a fost "dezmat" de ziua mea :) si bineinteles intuneric in club :D. Asa ca puteti vedea ce-a iesit mai jos.
Si pana nu uit: multumesc, mah ! sunteti de nadejde >:D<

6 comentarii:

Maria Coman 12 noiembrie, 2008 20:29  

bravo rita. dezmat sa fie

Rita 12 noiembrie, 2008 20:46  

Maria, mai vreau :D

Elena 12 noiembrie, 2008 23:06  

Hehe, cine nu vrea?:)

Rita 12 noiembrie, 2008 23:11  

Cum ziceam, ca iar am inceput sa scriu comentarii aiurea :D, sa nu ramanem doar cu vointa ! Eu una sunt hotarata sa continui :D

alyana 13 noiembrie, 2008 14:12  

desi am stat putin, mi-a placut tare mult, asa ca dupa o alergatura toata ziua de la rasfat, la cumparaturi, la aranjat si nunta, ultima ora de sambata seara a fost cea mai faina, pentru ca am reusit sa ne vedem cu totii, in gasca.
Pentru biletele de Craciun, am cumparat deja jumatate din cadou din sicilia...:)

Rita 13 noiembrie, 2008 14:14  

>:D< Cum ziceam, eu mai vreau sa ne mai dantuim si cat mai des ! :D
Cand tragem biletelele ? ;;)

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP