Blog Widget by LinkWithin

Cum am ratat si sambata asta

duminică, 23 noiembrie 2008

Am inceput de vineri noaptea, ca sa ma asigur ca ratez cum se cuvine: am adormit - de fapt mai corect ar fi sa zic ca am cazut secerata - in mijlocul patului, cu laptopul, un vraf de ziare si reviste (nu intrebati ce faceam cu ele...) si niste cofeturi langa mine. Si m-am trezit pe la 6 dimineata, cand am mutat toate astea pe fotoliu si pe mine sub pilota, ca sa adorm la loc si sa continui sirul nebunesc al unor vise pe care le-am uitat, oricum.
Aveam soneria telefonului fixata pentru 9:45 - in ideea ca la 11 incepea Gilmore Girls, si la 12, cand se termina, ar fi trebuit sa sun la taxi ca sa ajung la timp la intalnirea cu potentialul apartament. Si inainte de serial ar fi trebuit sa lenevesc un pic cat sa ma dezmeticesc, sa ma "fac frumoasa" si sa mananc si sa beau cafeaua - cafeaua putea sa fie si in timpul filumului, fara probleme, ba chiar recomandabil.
Dar am ratat trezirea, si am facut ochi la 10:45, si pana sa ma dezmeticesc era cat pe ce sa pierd inceputul episodului. Asa ca am ratat si mult-asteptatul meu mic dejun lenes de sambata dimineata :) [saptamana trecut n-am fost acasa, remember ?], si am executat restul operatiunilor in pauzele de publicitate [foarte utile, in acest context].
Inutil sa zic ca era o vreme de caine, cu umbrela obligatorie in tinuta. Cat pe ce sa intarzii, dar am ajuns surprinzator de repede pentru aglomeratia care se anunta prin oras [btw - ce cauta lumea in oras sambata la pranz pe o ploaie nesuferita ?! chiar asa, toata lumea sa aiba treaba ? chiar asa, sa nu isi mai poata oamenii permite sa "piarda" o dimineata de sambata in casa ? ma rog..]
Apartamenul ok, ce sa zic - foarte bun, nemaipomenit chiar pentru stat in el, desi baia si bucataria erau cam prea mici, si nici nu are spatiu de depozitare, dar e chiar in buricul targului, ceea ce conteaza destul de mult. Om vedea.
Dupa apartament, si dupa ce m-am scufundat literalmente intr-o super-baltoaca de la trecerea de pietoni din fata Salii Palatului, ar fi trebuit sa aterizez la cafeneaua unde ne tinem cursurile (!), si de unde trebuia sa strang "decorurile". Doar ca era abia ora 1, si cursul s-ar fi terminat pe la 3 si chiar n-aveam chef sa stau degeaba in cafenea, fara internet, sau fara o carte sau macar un ziar.
Asa ca am profitat si am dat o fuga pana la Diverta Magheru. Unde am mai fost de cateva ori de cand s-a deschis, dar n-am apucat sa povestesc. Da, nici mie nu-mi place asezarea in ordine alfabetica dupa autor a cartilor - desi daca vrei sa gasesti un autor anume si nu stii la ce editura e scos, chestiunea e foarte folositoare. Dar mie mi-a placut ca e mai mult decat o librarie, ca gasesti o gramada de chestii acolo [desi pentru asta le-ar fi fost de folos un spatiu si mai mare de-atat]. Plus ca e si un fel de cafenea acolo, si erau niste muzici instrumentale linistitoare - si afara era frig si urat si umed - as fi fost in stare sa stau acolo toata ziulica. Ei, bineinteles ca n-am stat, ca doar aveam treaba, de !
Ma rog, m-am dus la cafenea, am rezolvat ce aveam de rezolvat si m-am intors acasa pe la 3 jumate, cu gandul sa-mi reiau ziua de unde o lasasem. N-a mers, bineinteles. N-am reusit decat sa ma uit la televizor, unde oricum n-am gasit nimic notabil - ca si episodul din Crimele din Midsommer il mai vazusem de vreo 2 ori...
Sambata ratata, cu siguranta, om vedea ce-o mai fi si maine. Dar cum am pe lista sa imi fac ordine in dulap, prevad ca va fi oricum o totala pierdere de vreme :P

23 comentarii:

Elena 23 noiembrie, 2008 13:41  

Iesi din dulapuri:) La mine maine e operatiunea dulapuri, daca ma lasa "infierbantata" casei:))

Lucian 23 noiembrie, 2008 13:44  

Mie nu mi se pare pierduta sambata asta a ta, in comparatie cu a mea, de exemplu, si eu credeam ca am iesit castigat dupa ziua de ieri. Mai putin febra musculara teribila de care am avut si inca mai am parte :)

Rita 23 noiembrie, 2008 13:46  

Elena, nici n-am intrat inca :)) si mi-i o lene...
Eu maine nu pot, cu sau fara infierbantata...

Rita 23 noiembrie, 2008 13:47  

Lucian, dar ce-ai prestat de te-ai ales cu febra musculara ? ai aprovizionat frigiderul ala, sau ce ? :D

Lucian 23 noiembrie, 2008 13:51  

am mers la sala.
na, ca la mine pe blog n-am scris despre asta :)

Rita 23 noiembrie, 2008 13:54  

Whoaa. Devii burghez, mi se pare. :P

Elena 23 noiembrie, 2008 13:57  

Lucian, pai o aspirina efervescenta si scapi de febra musculara!:)
Rita, parerea mea: nu mai intra azi in dulapuri, vin eu maine si la tine;)!

Rita 23 noiembrie, 2008 14:05  

Elena, doar stii ca nu te poti baza pe furia roz :) si-apoi eu raman cu dulapurile vraiste - nu de alta dar si w/e viitor cred ca o sa fiu pe drumuri...

Lucian 23 noiembrie, 2008 14:17  

Elena, mersi pt sfat, il voi urma data viitoare :)

Elena 23 noiembrie, 2008 14:33  

Rita, nu stii ce ordine iese dupa dezordine:)) mai gandeste-te la oferta:P
Lucian, asa sa faci:D

Rita 23 noiembrie, 2008 14:35  

Elena stiu ce - si cat de repede - dezordine iese dupa ordine :D. Respectiv, estimez ca mai mult de 2 zile nu o sa tina ordinea :P Dar macar nu ma mai simt vinovata si bifez casuta cu ordinea ;;)

Elena 23 noiembrie, 2008 14:45  

Bineeeee, nu vin!:D

Rita 23 noiembrie, 2008 14:49  

Doamna, dar va rog, poftiti ! Numai ca in vizeta ! de cand ma tot ameninti cu invizibilitatea ceea... si eu m-am pregatit, sa stii ! am si filme siropoase, fac rost si de praji (cumparate, dar bune), ba chiar si glob am gasit !
Deci ? ;;)

Rita 23 noiembrie, 2008 14:50  

Asa m-am luat cu vorba si nici n-am notat ca am inregistrat o stire in exclusivitate :D - cu sala lui Lucian, adica :)))

Elena 23 noiembrie, 2008 17:19  

Ai globul si nu zici nimic? Curat mister, doamna!:D

Rita 23 noiembrie, 2008 17:40  

Nu am "the" globul, d fapt nu am niciun glob, deocamdata, dar, vorba aia, I know where I can find one;)

Lucian 23 noiembrie, 2008 20:35  

Unde se mai difuzeaza Gilmore Girls si la a cata serie e, ca nu l-am mai vazut de vreo 3 ani

Rita 23 noiembrie, 2008 20:39  

Pe Acasa, nu stiu a cata serie - e aia in care Luke descopera ca are un copil, si nunta se anuleaza etc, etc. Cred ca a 5-a :)

Lucian 23 noiembrie, 2008 21:12  

Nu-mi amintesc, am ramas rau in urma

Elena 23 noiembrie, 2008 23:01  

E a 7-a serie, pfuaaai, cine sta cu gorobetii sambata sa vad si eu un episod cap-coada?:P Ca le vad pe sarite, vesnic apar chestii importante;))

Rita 23 noiembrie, 2008 23:04  

Nu e a 7-a Elena, ca 7 au fost de toate, si mai e o serie intreaga in care Lorelai se marita cu Christopher ;;) Poate a 6-a...

Elena 24 noiembrie, 2008 11:24  

Vezi daca ma uit pe sarite? Sunt dezinformata;)

Rita 24 noiembrie, 2008 20:26  

Neaparat trebe recuperat :D

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP