Blog Widget by LinkWithin

Haine grele...

duminică, 9 noiembrie 2008

Aer inchis, statut, cu un usor iz de mucegai. Umezeala rece, ca iar nu e caldura. La intrare, un covoras ros, cu imprimeu indescifrabil de vechi, si de decolorat si murdar in acelasi timp. 2 camarute, relativ mici din constructie oricum, care par si mai inghesuite si mai joase. Rafturi, dulapuri, alte si alte mobile mici. Scaune, vreo 2 fotolii, o canapea acoperita cu o patura rufoasa. Carti ingalbenite - sau cel putin cotoarele lor, itite de prin rafturile acoperite cu hartie care a fost alba odinioara. Icoane mici si mari, cat tablourile, la vedere, prin tot locul - mai degraba asezate pe ici pe colo, decat agatate pe pereti. Bibelouri, statuete si alea ingalbenite in lumina chioara, de la o veioza fara abajur. Si printre toate astea - o batranica stafidita, infofolita din cap pana in picioare, mergand greu in baston si cu respiratia inceata si oricum neindestulatoare pentru plamanii chinuiti...
Un minut jumate atat cred ca a durat incursiunea in apartamentul vecinei mele, care a venit sa imi spuna ca s-a inundat si ma intrebe daca s-a udat si la mine peretele. Eram pe fuga si nu prea-mi ardea de discutii, ca sa nu mai zic ca o teava sparta e ultimul lucru de care am chef - oricand, in orice moment.
Dar cand am intrat in apartamentul ala - of ! mi s-a rupt inima. cred ca asa arata si se "simte" batranetea si singuratatea...

0 comentarii:

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP