Blog Widget by LinkWithin

November...

sâmbătă, 1 noiembrie 2008

... Rain. Nu ploua inca, dar va ploua, inevitabil - zilele astea, saptamana viitoare (poate nu) sau cealalta (iarasi, poate nu).
Faina piesa, frumoasa fata, de referinta rochia, memorabil Slash.
Daca aveti rabdare sa se incarce tot clipul si va uitati si dupa ce incepe ploaia, poate ma lamureste si pe mine cineva de ce a murit fata :)

Later edit: Ce ziceam ? gura aurita... uite ce urat e afara, si zici ca acus ploua ! Puteti sa mai amanati un pic, va rog, de duminica incolo ? Sau si mai bine, de duminica ailalta ? Multumim cu anticipatie :D



Pentru curiozitati, cititi mai multe aici :) raspunde oarecum si la intrebarea mea...

15 comentarii:

Lucian 01 noiembrie, 2008 22:00  

imi place videoclipul asta, cand eram mic ma bucuram ca fata a sfarsit in felul ala. mi se parea o... usuratica :). Cam multe ipoteze in legatura cu moartea ei, mie mi-a placut in special cea cu fulgerul :)

Rita 01 noiembrie, 2008 22:05  

Cum usuratica ?! tot ea, saraca ??! :D si ce, aia cu fulgerul ti se parea pedeapsa divina sau cum ? :P

Elena 01 noiembrie, 2008 23:05  

Uof, tare piesa, iar clipul e din topul meu:D Mereu ma intreb cata industrie e in spatele unui asemenea clip. Nu m-am prins de ce, cum a murit fata...
Sper sa nu inceapa ploile:P daca s-ar putea direct ninsoare;)

Rita 02 noiembrie, 2008 02:18  

Elena, nu stiu daca ai vazut, am pus un link din Wikipedia cu mai multe informatii despre clip. Se pare ca e unul din cele mai scumpe din istorie, asa ca da, e o gramada de industrie in spate...
Tot Wiki zice ca-s posibile 3 variante pentru moartea fetii: a impuscat-o el, s-a impuscat singura (cica e un magazin de arme undeva in video - n-am luat la puricat sa vad unde exact) sau varianta cu fulgerul, care i-a placut lui Lucian :P

Elena 02 noiembrie, 2008 10:58  

Am vazut Rito, numa' ca "cineva" nu ma lasa sa citesc pe indelete si sa si imi traduc:))

Lucian 02 noiembrie, 2008 19:18  

Cum adica tot ea? N-ai vazut ce facea la nunta? Usuratica e chiar frumos spus. Da, pedeapsa divina, bine spus :)

Rita 02 noiembrie, 2008 19:27  

Ce facea la nunta ?! zi drept ca e din cauza jartierei la vedere :D

Rita 02 noiembrie, 2008 19:34  

Sa vedeti chestie: azi am vazut pe VH1 Top 10 rain :D
Si asta era abia pe locul 3 - desiiiii, pe 2 era Eurythmics cu "Here comes the rain again", ok sa zicem, si pe locul 1 era o piesa a lui Travis, de care n-am auzit - de piesa adica, nu de trupa. Prin urmare, nu sunt de acord, propun o motiune sa fie November Rain promovata pe primul loc ! :D

Elena 02 noiembrie, 2008 21:19  

Asa-i cum spui tu!:) Clipul asta e aur curat, cum 3??? Ia sa semnam o petitie on-line ca tot se poate;)
Mai sunt si clipurilde celor de la Aerosmith cam in acelasi gen...

Lucian 02 noiembrie, 2008 22:45  

Daca a ajuns Travis pe primul loc inseamna ca ploua cu galeata in videoclipul lor :).
Mai, la nunta tipa ii facea ochi dulci unuia , care nu era Axl, intelegi? :)

Rita 02 noiembrie, 2008 23:06  

Era ok si piesa de la travis, dar nu de locul 1, dupa parerea mea...
Eu n-am vazut nimic, niciun ochi. Cred ca esti prea suspicios, Lucian :P
Elena, de la Aerosmith mi se incurca piesele cu videoclipurile, dar stiu ca mi-au placut ala cu Alicia Sylverstone si ala cu Liv Tyler :) sau e tot ala ?!

Lucian 02 noiembrie, 2008 23:23  

pai ala cu alicia si ala cu liv erau acelasi de fapt :)))

Rita 02 noiembrie, 2008 23:26  

Ei, exact ce ziceam, se amesteca :)

Elena 03 noiembrie, 2008 09:50  

Lasa ca si eu le incurc, insa bine ca ne incanta auzul si sufletul cu ele:)
Lucian, ma uimesti ce ochi vigilent ai! Sigur nu esti detectiv?:)

Rita 03 noiembrie, 2008 11:35  

Elena, cred ca Lucian are si el glob :))

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP